9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

heerlijk genoten!!!!

anouska en carlijn
13-10-2012

Dit hotel is echt de moeite waard om een keer heen te gaan, prijskwaliteit verhouding is goed, kamer was zeer netjes wel wat gedateerd maar geen enkel probleem en het was altijd keurig schoon. zwambaden/ park was netjes en schoon heerlijk om te rusten of te zwemmen. vriendelijk personeel, eten was beetje de zelfde smaken maar met wat zout en peper kom je een heel eind, maar er was meer als genoeg zowel smorgens smiddags en savonds en de heerlijke pizza bij het aquapark. klein stukje met het strandbusje en je komt op een verbluffend mooi helder strand waar je ook heerlijk kunt genieten van een hapje of drankje, snorkelen is zeker de moeite waard want je ziet vissen waar je u tegen zegt, verder op het park is er genoeg animatie waar je aan mee kunt doent maar het hoeft zeker niet want ze zullen je er niet op aandringen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Wordt steeds beter

Jo en Corry Beurskens
10-10-2012

We waren er nou voor de negende keer !!!!!!!! en zullen volgend jaar in maart/april er voor de tiende keer naar toe gaan.Wel wordt het tijd dat de reisaanbieders de site over dit hotel aanpassen.Deze keer veel nederlanders die ook zoals ons over de prijskwaliteit van dit resort tevreden waren

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

een keer maar nooit weer

wendyenrenzo
28-9-2012

wij zijn acht dagen geweest. het hotel is op zich prima, maar het eten is zo slecht! Wij zijn meerdere malen in Egypte geweest, maar hebben het nog nooit zo slecht gehad. Wij zijn er allebei een dag van ziek geweest en vervolgens aan de diarree remmers. Geen 4 sterren waard en geen aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Sep 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk voor een keer

g&a
1-9-2012

Mooi en net hotel met een leuk waterpark. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Hotel heeft een prima ligging tussen verschillende winkeltjes. De waardering voor het eten op Zoover vinden wij wat overdreven. Oke het is warm en niet ziek geweest. Maar de variatie laat echt te wensen over. Het is prima maar zeker geen 7,4. Elke avond rijst, patat of doorgekookte pasta. Wat wij van anderen begrepen was het eten in andere hotels voor dezelfde prijs echt beter.

Gereisd Met partner in Sun Aug 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

net park,met goede prijs kwaliteit verhouding !!!!

peter
16-8-2012

zeer veel glijbanen 16 stuks met 6 zwembaden en allen netjes onderhouden. en een taxibusje elke 5 min naar het strand.2 minuten rijden en je was er.ook daar handdoeken, drinken & eten zat te krijgen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Heerlijke vakantie gehad

Roelina
6-8-2012

Super vakantie gehad. Erg mooi resort, mooie nette zwembaden, ruim opgezet en voor ieder wat wils. De kamers zijn prima, ruim, 2x2persbedden op een 2pers kamer, badkamer ook prima maar net als kamers wel aan opknapbeurt toe.

De ligging is opzicht prima, tussen de andere resorts en naast het resort diverse winkeltjes. Het centrum is een half uurtje rijden, er gaat een busje vanuit het hotel die je voor €5pp kunt reserveren. Het strand is ongeveer 15min lopen maar er gaat om de 15min een busje. Het strand is erg netjes, via een pier kun je zo de zee in, de zee is echt prachtig!

Het personeel is vriendelijk, een fooi doet wonderen. Het eten is opzich oke, elke avond wel bijna hetzelfde maar warm. Op de bbq elke dag iets anders. Bij de zwembaden zijn 's middags snacks te krijgen (patat, pizza) Wel jammer dat je soms lang in de rij moet staat voor wat eten. drankjes zijn vaak lauw :(

Gereisd Met partner in juli 2012

prima prijs en kwaliteit verhouding

Lady
1-8-2012

Een prima hotel voor prima prijs maar kan wel wat verbeter puntjes gebruiken..zwembaden prima en zeker aquapark is leuk aangelegd..alles ruim en keurig aangelegd..we hebben absoluut geen last van de russen en polen gehad maar wel van het Egyptische volk zelf..erg luidruchtig en zeer aso bij het eten..overvolle borden en kids die alleen maar met eten gooien en schreeuwen en niet op hun stoelen blijven zitten..S'nachts tot 2 uur liepen ze te schreeuwen en te spelen op het park..verder waren steeds de glazen en borden op in het restaurant en moest je wachten tot het weer aangevuld werd..dat duurde soms wel 10 min..ook wc papier en badhandoeken was op rantsoen en moest je steeds zelf gaan halen..erg slecht geregeld..maar verder supervakantie gehad maar kijk uit om in dezelfde tijd te gaan als de Rammadam want het personeel was erg chaggie en niet vooruit te branden daardoor..

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Leuke vakantie gehad

Sven
28-7-2012

Deze accomodatie heeft drastisch wat onderhoud nodig. De kamer die wij hadden was sterk verouderd. Ook de stroom valt iedere avond diverse malen uit (dit is alleen in dit hotel en niet in de omliggende hotels). Voor het winkelen is Soho square aan te raden (geen opdringerige verkopers en een gezellige sfeer). Het restaurant kan het aantal gasten niet aan (niet genoeg borden, zeer vuile tafels, drinken uit plastic bekertjes, drinken is B-kwaliteit).Het eten is wel prima!!! Voor de kinderen is er een aquapark, helaas zijn niet alle glijbanen gelijktijdig open. Ook zijn er niet genoeg banden voor de bandenglijbaan of de lazyriver. Wij waren er tijdens de Ramadan en daardoor gingen er diverse activiteiten niet door?????? Ook was het personeel hierdoor niet erg behulpzaam..... Klinkt gek, maar desondanks wel een supervakantie gehad. Je moet er tenslotte zelf wat van maken. Met een grote groep Nederlanders een toffe vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor de 2e keer naar Park Inn geweest.

marcusenilonka
7-6-2012

Afgelopen maandag teruggekomen van 1 week Park Inn.

Wij hebben hier samen met onze twee kinderen (8 en 11 jaar) een ontspannen vakantie gehad. Park Inn heeft een goede prijs - kwaliteit verhouding. Af en toe een fooi doet wonderen. Personeel zeer aardig en behulpzaam. Handdoek creaties op de kamer mooi. Zwembaden, glijbanen en Huisrif geweldig. Opnieuw weer veel vissen gezien. Eten goed. 70% Russen (geen last van gehad), 25% Britten, 5% andere Nationaliteiten. In totaal waren er 10 Nederlanders in het Hotel!!! Onze familiekamer (met waterkoker, elke ochtend 2 flesjes mineraalwater gekregen van onze schoonmaker) heeft wel een opknapbeurt nodig. Het weer was heet rond de 35 graden.

Enig nadeel: Personeel is opdringeriger dan 1 jaar geleden. Bijvoorbeeld proberen ze je tijdens het ontbijt vers geperst sinaasappelsap te verkopen, tijdens het avondeten een candle light dinner en langs het zwembad massagebehandelingen en duikexcursies.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

goed hotel voor redelijk prijs

Familie bollen
24-5-2012

Hotel Park Inn is en goed hotel met waterpark wij waren zeer tevreden

Gereisd Met vrienden in april 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.