Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• 8anouska en carlijn13-10-2012

heerlijk genoten!!!!

Dit hotel is echt de moeite waard om een keer heen te gaan, prijskwaliteit verhouding is goed, kamer was zeer netjes wel wat gedateerd maar geen enkel probleem en het was altijd keurig schoon. zwambaden/ park was netjes en schoon heerlijk om te rusten of te zwemmen. vriendelijk personeel, eten was beetje de zelfde smaken maar met wat zout en peper kom je een heel eind, maar er was meer als genoeg zowel smorgens smiddags en savonds en de heerlijke pizza bij het aquapark. klein stukje met het strandbusje en je komt op een verbluffend mooi helder strand waar je ook heerlijk kunt genieten van een hapje of drankje, snorkelen is zeker de moeite waard want je ziet vissen waar je u tegen zegt, verder op het park is er genoeg animatie waar je aan mee kunt doent maar het hoeft zeker niet want ze zullen je er niet op aandringen.

• 10Jo en Corry Beurskens10-10-2012

Wordt steeds beter

We waren er nou voor de negende keer !!!!!!!! en zullen volgend jaar in maart/april er voor de tiende keer naar toe gaan.Wel wordt het tijd dat de reisaanbieders de site over dit hotel aanpassen.Deze keer veel nederlanders die ook zoals ons over de prijskwaliteit van dit resort tevreden waren

• 7wendyenrenzo28-09-2012

een keer maar nooit weer

wij zijn acht dagen geweest. het hotel is op zich prima, maar het eten is zo slecht! Wij zijn meerdere malen in Egypte geweest, maar hebben het nog nooit zo slecht gehad. Wij zijn er allebei een dag van ziek geweest en vervolgens aan de diarree remmers. Geen 4 sterren waard en geen aanrader.

• 7g&a01-09-2012

leuk voor een keer

Mooi en net hotel met een leuk waterpark. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Hotel heeft een prima ligging tussen verschillende winkeltjes. De waardering voor het eten op Zoover vinden wij wat overdreven. Oke het is warm en niet ziek geweest. Maar de variatie laat echt te wensen over. Het is prima maar zeker geen 7,4. Elke avond rijst, patat of doorgekookte pasta. Wat wij van anderen begrepen was het eten in andere hotels voor dezelfde prijs echt beter.

• 8peter16-08-2012

net park,met goede prijs kwaliteit verhouding !!!!

zeer veel glijbanen 16 stuks met 6 zwembaden en allen netjes onderhouden. en een taxibusje elke 5 min naar het strand.2 minuten rijden en je was er.ook daar handdoeken, drinken & eten zat te krijgen

• 8Roelina06-08-2012

Heerlijke vakantie gehad

Super vakantie gehad. Erg mooi resort, mooie nette zwembaden, ruim opgezet en voor ieder wat wils. De kamers zijn prima, ruim, 2x2persbedden op een 2pers kamer, badkamer ook prima maar net als kamers wel aan opknapbeurt toe.

De ligging is opzicht prima, tussen de andere resorts en naast het resort diverse winkeltjes. Het centrum is een half uurtje rijden, er gaat een busje vanuit het hotel die je voor €5pp kunt reserveren. Het strand is ongeveer 15min lopen maar er gaat om de 15min een busje. Het strand is erg netjes, via een pier kun je zo de zee in, de zee is echt prachtig!

Het personeel is vriendelijk, een fooi doet wonderen. Het eten is opzich oke, elke avond wel bijna hetzelfde maar warm. Op de bbq elke dag iets anders. Bij de zwembaden zijn 's middags snacks te krijgen (patat, pizza) Wel jammer dat je soms lang in de rij moet staat voor wat eten. drankjes zijn vaak lauw :(

• 7Lady01-08-2012

prima prijs en kwaliteit verhouding

Een prima hotel voor prima prijs maar kan wel wat verbeter puntjes gebruiken..zwembaden prima en zeker aquapark is leuk aangelegd..alles ruim en keurig aangelegd..we hebben absoluut geen last van de russen en polen gehad maar wel van het Egyptische volk zelf..erg luidruchtig en zeer aso bij het eten..overvolle borden en kids die alleen maar met eten gooien en schreeuwen en niet op hun stoelen blijven zitten..S'nachts tot 2 uur liepen ze te schreeuwen en te spelen op het park..verder waren steeds de glazen en borden op in het restaurant en moest je wachten tot het weer aangevuld werd..dat duurde soms wel 10 min..ook wc papier en badhandoeken was op rantsoen en moest je steeds zelf gaan halen..erg slecht geregeld..maar verder supervakantie gehad maar kijk uit om in dezelfde tijd te gaan als de Rammadam want het personeel was erg chaggie en niet vooruit te branden daardoor..

• 7Sven28-07-2012

Leuke vakantie gehad

Deze accomodatie heeft drastisch wat onderhoud nodig. De kamer die wij hadden was sterk verouderd. Ook de stroom valt iedere avond diverse malen uit (dit is alleen in dit hotel en niet in de omliggende hotels). Voor het winkelen is Soho square aan te raden (geen opdringerige verkopers en een gezellige sfeer). Het restaurant kan het aantal gasten niet aan (niet genoeg borden, zeer vuile tafels, drinken uit plastic bekertjes, drinken is B-kwaliteit).Het eten is wel prima!!! Voor de kinderen is er een aquapark, helaas zijn niet alle glijbanen gelijktijdig open. Ook zijn er niet genoeg banden voor de bandenglijbaan of de lazyriver. Wij waren er tijdens de Ramadan en daardoor gingen er diverse activiteiten niet door?????? Ook was het personeel hierdoor niet erg behulpzaam..... Klinkt gek, maar desondanks wel een supervakantie gehad. Je moet er tenslotte zelf wat van maken. Met een grote groep Nederlanders een toffe vakantie gehad.

• 9marcusenilonka07-06-2012

voor de 2e keer naar Park Inn geweest.

Afgelopen maandag teruggekomen van 1 week Park Inn.

Wij hebben hier samen met onze twee kinderen (8 en 11 jaar) een ontspannen vakantie gehad. Park Inn heeft een goede prijs - kwaliteit verhouding. Af en toe een fooi doet wonderen. Personeel zeer aardig en behulpzaam. Handdoek creaties op de kamer mooi. Zwembaden, glijbanen en Huisrif geweldig. Opnieuw weer veel vissen gezien. Eten goed. 70% Russen (geen last van gehad), 25% Britten, 5% andere Nationaliteiten. In totaal waren er 10 Nederlanders in het Hotel!!! Onze familiekamer (met waterkoker, elke ochtend 2 flesjes mineraalwater gekregen van onze schoonmaker) heeft wel een opknapbeurt nodig. Het weer was heet rond de 35 graden.

Enig nadeel: Personeel is opdringeriger dan 1 jaar geleden. Bijvoorbeeld proberen ze je tijdens het ontbijt vers geperst sinaasappelsap te verkopen, tijdens het avondeten een candle light dinner en langs het zwembad massagebehandelingen en duikexcursies.

• 7Familie bollen24-05-2012

goed hotel voor redelijk prijs

Hotel Park Inn is en goed hotel met waterpark wij waren zeer tevreden

13 tips over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• givaantje, 03-08-2013

quadtour met diner show is heel leuk. snorkeltrip op boottocht naar ras mohammed is ook geweldig linksaf bij resort op ongeveer 20 min lopen kom je bij mc donalds,starbucks en kfc.

• Sven, 28-07-2012

Soho Square, Starbucks, McDonald

• Cynthia, 21-11-2012

Tip: Neem de taxi naar Old Market. Heel leuk en cultureel marktje voor leuke souveniers.

32 vragen over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• dekkers311, 12-01-2014

met roltoel

Hallo, kan iemand ons zeggen of deze acc. geschikt is voor iemand in een rolstoel, b.v. toegang tot kamer, restaurant, etc. Dank U bij voorbaat

roos0077, 05-05-2014

Hallo, Met de rolstoel is zover wij hebben kunnen zien alles toegankelijk.De kamers ,het restaurant en de zwembaden.

• Joyce, 25-07-2013

Lunch

Is de lunch in hetzelfde gedeelte als het avond eten? Of heb je ook iets buiten bij het zwembad waar je pizza, salade, hamburgers etc. Kan nemen.

Charon, 01-08-2013

In principe heb je 1 hoofdrestaurant waar je je ontbijt, lunch en diner hebt (allen in buffetvorm). Bij het waterpark heb je ook nog een barretje waar je pizza, friet ed kan halen. Wij zijn in maart geweest, dus misschien dat dit in het hoogseizoen iets anders is, alhoewel ik verder geen restaurantjes of iets dergelijks heb gezien.

• sandra, 04-07-2013

is er iets te merken van de onrust in in Egypte??

Hallo,

wij vertrekken as zaterdag 06-07-2013 naar dit hotel met 2 kleine kinderen van 3 en 7 jaar. Is het veilig daar? Is er iets te merken van de onrust in Egypte in en rond het hotel? Ik ontvang graag reacties!!!

alvast bedankt!

Eric, 04-07-2013

hallo sandra, wij gaan 9 juli naar park inn, maar zoals ik het heb begrepen hebben we weinig last daar en zitten er ver genoeg vanaf z'n 508 km

sandra, 04-07-2013

bedankt voor je antwoord Eric.. Ik was er eigenlijk ook niet zo bang voor, maar je hoort nu toch dat veel toeristen terug willen of annuleren. Is er nu iemand in park inn die hier iets over kan zeggen?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV