8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

Leuke reis gehad

Sarah Carpentier
3-5-2013

Positieve punten: 3 verschillende zwambaden, waarvan 1 aquapark met veel glijbanen - golfbad - ... mooie koraalrif in zee vriendelijk personeel verschillende bars om drinken te krijgen op het hotelcomplex zeer kindvriendelijk hotel goed eten en veel keuze

Negatieve punten: water vh zwembad was echt koud (grondwater?). Er zaten nooit echt veel mensen in. Nogthans was het ongv 31graden toen wij er verbleven. opdringerige mensen die je tours/massage/... komen aanbieden aan het zwembad kamers erg verouderd. Uiteindelijk til je er niet zwaar aan, je zit weinig in je kamer en qua hygiëne is alles wel in orde. Dagelijks poetsen van de kamer Net zoals heel veel andere mensen behoorlijk veel last gehad van buikkrampen. Waarschijnlijk iets te maken met het eten (groenten wassen met kraantjeswater? ijsblokjes gemaakt van kraantjeswater?) Wifi in de lobby: heel traag en valt regelmatig uit.

Goed hotel. Negatieve puntjes zijn er altijd, maar ze wogen niet door op de positieve punten.

Gereisd Met partner in april 2013

Redelijk tot goed, geen 5*

Marion
27-4-2013

Half maart 8 dagen geweest naar Park Inn. Voor ons was dit lang genoeg. Het hotel is prima, kamer netjes en iedere dag werd deze schoongemaakt door Tamer Sand. Voor ons was het iedere keer weer een verrassing wat voor een creatie Tamer weer gemaakt had bij het verwisselen van het beddengoed. Tevens dient deze jongen een speciale vermelding aangezien hij ons op allerlei manieren heeft geholpen met een aantal probleempjes.Hierdoor hebben wij toch nog een geslaagde vakantie gehad. Het eten was redelijk, wel gevarieerd maar niet altijd warm en doorbakken. Zijn wel veel Russen aanwezig maar niet echt lastig, maar met eten zijn ze wel erg asociaal

Gereisd Met partner in maart 2013

Blijft super!!!!!!!

Corry en Jo Beurskens
25-4-2013

Weer bij onze vrienden geweest en dit voor de 10e maal,zeer vriendelijk personeel en zou je wat te klagen hebben ga naar de receptie en vraag naar Hassan,hij probeert alles op te lossen.Kritische noot naar de reisaanbieders vanuit Nederland geef correcte informatie naar de klanten toe.!!!!!Dit keer veel Nederlanders getroffen in dit hotel die echt niet te spreken waren over een bepaalde aanbieder vanuit Nederland en hun reisleider aldaar,zelf hebben we deze mensen op onze manier voorgelicht over het reilen en zeilen aldaar.Op een bepaald moment leken we wel reisleiders.Hotel wordt komend jaar volledig gerenoveerd naar de wensen van de gasten.Er zijn mensen die er al meer dan 25 maal geweest zijn en dit is toch een positief gegeven.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Manipulation and intimidation

Anonymous
15-4-2013

I agree with the overall rating of the hotel: it's good price versus quality. However, I do want to comment on the behavior of certain staff members of the Spa center (Butterfly) of the hotel. There is a particular staff member who really tries to hassle people while selling spa treatments. He gets people to pay much more than they're actually worth, and if you don't buy it only results in more hassling and a rude manipulative demeanor. The way he approaches women is also an insult: flirting and inappropriate comments about your bodily figures and sexual comments. I and other hotel guests informed the hotel of this, and i was surprised to hear that there are already 4 complaints against him, but no action was taken yet. Anyway, I would not have expected this from such a high reviewed hotel. It's a shame that the hotel loses a good review because it is overshadowed by the behavior of certain staff members. As a suggestion: please take action!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Barry Van der Toorn
5-3-2013

Heerlijk vakantie gehad! Zeer vriendelijk personeel die alles in het werk stelt om je een fijne vakantie te bezorgen. Het eten was prima in orde. Het enige negatieve wat ik heb ervaren waren sommige Russen die zich niet goed konden gedragen, asociaal gedrag vertoonden en niet bekend waren met de woorden respect en vriendelijkheid jegens anderen. Echter hebben wij onze vakantie hierdoor niet laten verpesten en verdient Park Inn naar mijn mening overall een dikke 8!

Gereisd Met partner in februari 2013

Mooie resort, een aanrader!

Sonia van Vliet
10-1-2013

Ons gezin (2 kids, 8 en 11 jaar) hebben een mooie vakantie in Park Inn beleeft. Zwembaden zijn gedeeltelijk verwarmd, personeel zeer vriendelijk, kamers erg ruim en koel, eten in het restaurant (all inclusive) erg lekker, vers, veel groenten die kinderen ook lusten, dus gezond... Leuke kinderdisco 's avonds voor 8 jarige. genoeg entertainment 's middags. We hebben ook massages en schrub geboekt, daarna was de welness center de hele week gratis - zit een kleine sauna in en een stoomcabine. Dit is natuurlijk geen Thermen2000, maar voor een korte vakantie echt genoeg. Lopen naar het strand is max. 10 minuten. Waterschoentjes zijn een MUST! want vanaf de zeelijn ligt corallen riff Alle benodigheden kun je gewoon kopen om de hoek bij de resort in een winkel. Al met al: Echt een van de betere resorts in Sharm! (we zijn al 3 keer geweest)

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

super service, luxe, schoon en betaalbaar

Leonie
30-12-2012

Mooie locatie, leuke zwembadne voor jond en oud. Goed restaurant met vers eten. Gezond eten ook en veel keus. Dicht bij strand, winkels. Veilig en betrouwbaar. Een aanrader voor iedereen. Ben zelf als moeder met mijn 2 kinderen van 1 en 7 geweest week 52 december 2012! lekker weer 25 graden en hebben het super gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

heerlijk genoten!

twee dikke vriendinnen
19-12-2012

Wij waren hier van 9 dec tot en met 16 dec en hebben heerlijk genoten. personeel zeer vriendelijk.Eten was zeer gevarieerd en voor ieder wat wils. we hadden allemaal kruiden bij ons maar was helemaal niet nodig alles was goed van smaak,mensen die anders denken zijn niks gewend.we waren maar met 6 andere nederlanders de rest allemaal russen en engelse. geen last van gehad alleen maar entertainement aan gehad omdat ze zo anders zijn dan wij.Wij hebben ons hier zeker niet verveelt!Animatie team doet zeer zijn best maar is niet opdringerig. Goeie wifi verbinding in de lobby(gratis).Prachtig rif op het strand, hoef je dus niet een dure bootreis te boeken om aparte vissen te zien want ze zitten allemaal bij het huisrif.al met al voor herhaling vatbaar enigste minpuntje de vliegen en de muggen maar ligt mischien aan de tijd van het jaar.

Gereisd Met vrienden in Sun Dec 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort, vriendelijk personeel

Cynthia
21-11-2012

Ontzettend mooi resort, ruime kamers en ontzettend vriendelijk personeel. De zwembaden en het aquapark zijn mooi, maar wel iets koud soms. Het eten van het resort is wat eentonig, je kunt uit veel dingen kiezen maar alles smaakt enigszins hetzelfde. Voor een week is het goed te doen als je niet teveel eisen stelt ;).. De russen zijn in overvloed binnen dit resort, als je daar last van hebt moet je echt naar een ander resort op zoek gaan. Wij hadden er wel last van, drukte een negatieve stempel op de vakantie. Het animatieteam is erg enthousiast, ze proberen je overal aan mee te laten doen. Als je een keer mee doet zijn ze vaak al tevreden. De avonden zijn wat saai, er is niks te doen binnen en buiten het resort. Je zult echt met een taxi ergens naar toe moeten om wat vermaak op te zoeken. Er worden wel wat dingen georganiseerd s avonds, maar hier zijn we niet naar toe gegaan.

Het huisrif is fantastisch mooi!! Zeker een duikbril aanschaffen!!

Gereisd Met partner in november 2012

mooi hotel

yvonne
8-11-2012

park in heeft alles voor gezinnen mede door het waterpark

Gereisd Met vrienden in januari 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.