9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

Goed hotel voor een leuke prijs

Debora van der meer
30-9-2013

Kamers waren prima, zwembad en de glijbanen zijn natuurlijk geweldig voor jong en oud. Er is zelf een poolparty georganiseerd toen wij er waren met een echt schuimbad. De kinderen hebben genoten. Wel een minpuntje is het eten. Het is niet gevarieerd en er is weinig keuze voor een 4 sterren hotel. Wat er aan eten was, was wel lekker en goed. Hebben ons vermaakt maar zouden niet nog een keer heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer van de open lucht disco bij het zwembad!

Crusader
25-8-2013

Goed hotel, prima kamer, busje naar het strand wat onhandig maar goed te doen. Verblijf is intern gericht, wil je enkel strand en zwembad (met harde muziek) is dit een prima keuze en waar voor het geld. Het animatieteam is zoals op veel hotels enkel met zichzelf bezig. De hele dag keiharde house muziek bij het zwembad, doen wat ze zelf leuk vinden en niet de klant. Ik zal daarom hier ook niet meer terug keren. Schoonmaak is prima, enkel last van kakkerlakken in de badkamer. Bedienend personeel is vaak met de meisjes bezig en zien je als klant dan niet meer staan. Het hotel management is zwak, laten alles gebeuren waar ik als klant niet op zit te wachten.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Echt vakantie!

sparretje
18-8-2013

Prachtig park met voldoende voorzieningen (ligbedden met kussen / parasols / barretjes / restaurants) om een heerlijke vakantie te hebben. Ondanks dat het park vol zat hebben we niets van de drukte gemerkt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam zonder dat daar een fooi tegenover hoeft te staan. In de keuken doen ze elke dag hun best om lekker en gevarieerd eten te bereiden. Dagelijks maken de koks verse maaltijden klaar terwijl je wacht. Heerlijk.

Wij hebben een heerlijke onbezorgde vakantie gehad bij Park Inn en zullen zeker nog eens teruggaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

D-reizen

Prima resort voor een heerlijke vakantie

meneer Deenik
10-8-2013

Wij hadden een Family room die over het aqua park uitkeek, waardoor je leuk uitzicht had. Het eten was prima, er zijn twee grote restaurants waar het aanbod vergelijkbaar is, maar wel elke dag iets anders. Er was ook altijd een kok die iets vers klaar maakte (bijv. pasta of een eitje). Het aqua park was ook groot en leuk, voldoende ruimte. Bij de zwembaden ook bars voor drankje en 's middags snacks (pizza, frietjes, etc), zodat je niet eens naar het restaurant hoefde als je niet wilde. Tamar maakte onze kamers schoon en was zeer vriendelijk. Wij lieten vaak een euro op het bed achter en dan vonden we een prachtige creatie terug van de handdoeken op ons bed (olifant met zonnebril, schorpioen, etc). Echt leuk. De rest van het personeel was ook vriendelijk. Vanuit het resort ook een aantal trips gemaakt. De woestijn safari (quad en kameel reiden en show) is aan te bevelen. Daarnaast de snorkel trip naar Ras Mohammed. Tegenover het resort kun je ook snorkelen bij het rif en is het ook mooi

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

hele leuke vakantie gehad mooi resort.

givaantje
3-8-2013

ben samen met mn zoontje van 11 naar dit resort geweest. heel mooi resort met prachtige zwembaden en aquapark..gelijk aan allebei de kanten naast het resort een bazaar.als je linksaf gaat kon je nog heel veel bazaars tegen .we hadden mooie ruime kamer.eten is wel wat gevarieerd elke dag maar had voor 4* wel wat uitgebreider gemogen.service van personeel is prima .hebben een mooi huisrif zijn er elke dag wezen snorkelen prachtige aquarium krijg je geen genoeg van.alleen animatie voor mijn zoontje viel vies tegen.was alleen een miniclub en minidisco daar zitten ook kinderen van 4 tussen en gingen met zn alle zitten kleuren daar vind een jongen van 11 dus weinig aan.je kan een taxi pakken naar soho square voor 5 euro .dat is een heel mooi winkelcentrum en zijn daar niet opdringerig.waren wel heel veel russen en engelse en eerste dagen bijna geen nederlanders op het resort.laatse paar dagen wel meer nederlanders maar moet zeggen heb totaal geen last gehad van de russen en engelse.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige week gehad

Bianca
20-7-2013

Wat een heerlijk hotel en zeker voor die prijs snap ik niet dat er mensen zijn die nog durven klagen. Wij hebben toch echt elke avond iets anders gegeten en dat hebben we thuis niet eens!! Ruime kamer met airco, verschillende zwembaden, en wat een service door Ahmed bij het zwembad met de bar, gewoon geweldig!!! Genieten!!!

Gereisd Met partner in juli 2013

WAUWWW!

xavik01
16-7-2013

Super plek! Echt geweldig hier wil je nooit meer weg!!

Gereisd Anders in januari 2013

Een topper

Petra Drachter
6-6-2013

Pas geweest in dit hotel samen met mijn man. Het was een top vakantie, personeel vriendelijk, hotelkamer schoon, eten afwisselend en warm. Keuze genoeg voor een heerlijke maaltijd. Service bij het zwembad niet te beschrijven, barmedewerker hield alles goed in de gaten, was je glas leeg bracht hij je een volle glas. We hebben ons niet verveeld. Een aanrader

Gereisd Met partner in januari 2013

Goede prijs/kwaliteit

I. Zandstra
5-6-2013

Begin februari 8 dagen hier geweest en een heerlijke week gehad. Prima eten met voldoende variatie en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk en goed hotel !

Yanick Teysen
15-5-2013

kamers misschien wat verouderd mr wel netjes. Wij hadden 2 aparte bedden die iets groter waren als een 1-persoonsbed. Wij hebben hier met 2 ingeslapen en sliepen goed,hadden voldoende plaats.Maar mssn voor anderen toch niet zo ideaal. weet niet of er kamers zijn met een volwaardig 2-persoonsbed. geen hinder dus niet achter geinformeerd. werd elke dag gepoetst en een andere (handdoek) creatie op je bed :-) Zwembaden en het waterpark zijn echt suuuper!! veel plaats en proper. Het eten is OK maar je bent dan ook in egypte. Dit is eerder een persoonlijke kwestie en alles hangt af van wat je verlangt. Er was altijd ongeveer hetzelfde, friet, rijst, brood, pasta, ongeveer elke dag een ander stuk vlees, fruit, desserts... ik vond het lekker dus geen ramp. Als je chique wil eten en denk in een sterrenrestaurant te zitten, moet je er al niet naartoe gaan! ligging is ideaal! veel winkels en dringelegedenheden in de buurt en maar 15 min van old market en na'ama bay!

Gereisd Met partner in mei 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.