9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

WAUWWW!

xavik01
16-7-2013

Super plek! Echt geweldig hier wil je nooit meer weg!!

Gereisd Anders in januari 2013

Mooi, fijn Hotel

yvonne
28-1-2009

Mooi Hotel met mooie zwembaden en prachtige tuinen. Voor overdag heerlijk! In de avonden is er in en rond het hotel niks te beleven. Voor de gezelligheid moet je echt in Naama Bay(30 km verderop) zijn. Wij zijn elke dag met de bus op en neem naar Naama Bay gegaan maar die busritjes daar wordt je op een gegeven moment ook niet goed van. Zoek je gezelligheid dan kun je beter een hotel in Naama bay nemen. Ontbijt in het hotel was heerlijk!! Lunch en Diner vond ik minder. Heerlijke tijd gehad daar. Ikzelf neem volgende keer een hotel in het centrum maar dat is heel persoonlijk. Houd je niet van drukte maar lees je s'avonds graag een boekje op je balkonnetje dan is dit hotel heerlijk!!

Gereisd Anders in januari 2009
2007

super vakantie gehad daar prima mensen ,doen alles voor je

francis
19-9-2007

super vakantie gehad daar prima mensen ,doen alles voor je. de woestijn tocht is zeker de moeite waard. en ook de kamelentocht is de moeite waard,echt een giga vakantie dus

Gereisd Anders in september 2007

We zijn 24 april tm 1 mei in dit hotel geweest en vonden

S. Kroon
5-5-2007

We zijn 24 april tm 1 mei in dit hotel geweest en vonden het helemaal super. We waren met drie kleine kinderen en die hebben zich ook perfect vermaakt want ze zijn super met kinderen.

Gereisd Anders in Sat May 05 2007 11:45:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, eetzaal is wat gedateerd, ontzettend aardig is

corrie faber
25-4-2007

Goed hotel, eetzaal is wat gedateerd, ontzettend aardig personeel, niets is ze teveel. Eten was goed, kan wat meer variatie in worden aangebracht. s'avonds is het een saaie boel, maar je kan vanuit het hotel een busje nemen naar het centrum. Toch is het percentage Russen behoorlijk hoog, geven weinig overlast. Een prima verblijf voor een weekje ontspannen.

Gereisd Anders in april 2007

Wij zijn van 20/03/2007 tot 27/03/2007 te gast geweest in

Geenjaar J.F
29-3-2007

Wij zijn van 20/03/2007 tot 27/03/2007 te gast geweest in het Golden SAS Resort. Zeer goed Resort, prima eten en drinken en een goede service. Het Radisson waar het Golden Resort deel vanuit maakt is wel een niveau hoger t.a.v. accomodatie waar je zonder problemen gebruik van kan maken. Dus Golden is zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar. Prima

Gereisd Anders in maart 2007

Wij zijn zojuist terug van een verblijf In Golden Resort

N. Kamerbeek
21-3-2007

Wij zijn zojuist terug van een verblijf In Golden Resort. Een goed complex waar de vriendelijke medewerkers altijd voor je klaar staan. Het "busritje van 3 min."naar het strand is leuk. Wel is het jammer dat er 's avonds eigenlijk niets te doen is. De bar is vaak vol en de muziek weerkaatst op je af. Dit alles neemt niet weg dat wij een heerlijke vakantie gehad hebben en het goed van eten en drinken was. De handdoeken service, ook op het strand, is een heerlijkheid.

Gereisd Anders in maart 2007

super hotel,(golden sas resort)het eten is er geweldig en

doortje
23-2-2007

super hotel,(golden sas resort)het eten is er geweldig en voor ieder wat wils.de kamers groot en schoon.lekker verwarmd zwembad met annimatie,personeel heel vriendelijk alleen jammer dar er maar een bar is waar het vrij donker is(ongezellig) vonden wij,als je naar het stand wilden moest je de weg oversteken,dan kon je met een busje of door de tuin van radison sas die heel mooi was met een spa heerlijk.in een nagebouwde grot.op het strand ook handdoeken service en een beachbar.jammer dat het overdag eb was,moest je van de pier af gaan snorkelen,verder hebben we het SUPER gehad een aanrader voor als je een luier vacantie wilt,want wandelen doe je daar niet zo snel,want er zijn veel hotels in aanbouw,dus er is weinig te bezichtigen,geen winkeltjes en zo.maar verder super ,super.

Gereisd Anders in februari 2007

We zijn dit jaar voor de 2e keer naar Golden Resort geweest

Hugo & Linsey
14-2-2007

We zijn dit jaar voor de 2e keer naar Golden Resort geweest. Het is een prachtig hotel met mooie ruime (en schone!) kamers, twee fijne zwembaden met comfortabele ligbedjes, dagelijks wisselende en zeer gevarieerde buffetten (alles is even lekker!), en ontzettend vriendelijk en hartelijk personeel. Je wordt hier volledig in de watten gelegd! We gaan volgend jaar zéker nog een keer terug!

Gereisd Anders in februari 2007

Wij zijn van 19 december tot 3 januari geweest

Beccie
15-1-2007

Wij zijn van 19 december tot 3 januari geweest. Het is een super hotel.Prima gevarieerd eten en een goede service.Het nadeel is i.d.d dat er s'avonds heel weinig te doen is maar met de taxi naar Na'ama bay is prima te doen.(maar daar boek je geen all inn voor)En voor de familie kuijten er is een kidsclub en voor de kinderen loopt er ook genoeg animatie rond.Het nadeel vind ik wel dat je aan het strand niet rechstreeks de zee in kunt i.v.m. met het rif.Je moet dus via de pier of met waterschoenen voorzichtig tussen het rif door naar het zwemgedeelte.Het is onder water echt prachtig. Wij hebben in ieder geval een prima vakantie gehad.

Gereisd Anders in januari 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.