9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

geweldig!!

Anita van Helden
10-7-2016

Het is een fantasitsch resort met aleen maar plus punten.mooie kamers,zwembaden,restaurants,bar op het dakterras het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk,goede animatie,Ook voor kinderen zeer goed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Manipulation and intimidation

Anonymous
15-4-2013

I agree with the overall rating of the hotel: it's good price versus quality. However, I do want to comment on the behavior of certain staff members of the Spa center (Butterfly) of the hotel. There is a particular staff member who really tries to hassle people while selling spa treatments. He gets people to pay much more than they're actually worth, and if you don't buy it only results in more hassling and a rude manipulative demeanor. The way he approaches women is also an insult: flirting and inappropriate comments about your bodily figures and sexual comments. I and other hotel guests informed the hotel of this, and i was surprised to hear that there are already 4 complaints against him, but no action was taken yet. Anyway, I would not have expected this from such a high reviewed hotel. It's a shame that the hotel loses a good review because it is overshadowed by the behavior of certain staff members. As a suggestion: please take action!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

heerlijk genoten!

twee dikke vriendinnen
19-12-2012

Wij waren hier van 9 dec tot en met 16 dec en hebben heerlijk genoten. personeel zeer vriendelijk.Eten was zeer gevarieerd en voor ieder wat wils. we hadden allemaal kruiden bij ons maar was helemaal niet nodig alles was goed van smaak,mensen die anders denken zijn niks gewend.we waren maar met 6 andere nederlanders de rest allemaal russen en engelse. geen last van gehad alleen maar entertainement aan gehad omdat ze zo anders zijn dan wij.Wij hebben ons hier zeker niet verveelt!Animatie team doet zeer zijn best maar is niet opdringerig. Goeie wifi verbinding in de lobby(gratis).Prachtig rif op het strand, hoef je dus niet een dure bootreis te boeken om aparte vissen te zien want ze zitten allemaal bij het huisrif.al met al voor herhaling vatbaar enigste minpuntje de vliegen en de muggen maar ligt mischien aan de tijd van het jaar.

Gereisd Met vrienden in Sun Dec 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel

yvonne
8-11-2012

park in heeft alles voor gezinnen mede door het waterpark

Gereisd Met vrienden in januari 2012

heerlijk genoten!!!!

anouska en carlijn
13-10-2012

Dit hotel is echt de moeite waard om een keer heen te gaan, prijskwaliteit verhouding is goed, kamer was zeer netjes wel wat gedateerd maar geen enkel probleem en het was altijd keurig schoon. zwambaden/ park was netjes en schoon heerlijk om te rusten of te zwemmen. vriendelijk personeel, eten was beetje de zelfde smaken maar met wat zout en peper kom je een heel eind, maar er was meer als genoeg zowel smorgens smiddags en savonds en de heerlijke pizza bij het aquapark. klein stukje met het strandbusje en je komt op een verbluffend mooi helder strand waar je ook heerlijk kunt genieten van een hapje of drankje, snorkelen is zeker de moeite waard want je ziet vissen waar je u tegen zegt, verder op het park is er genoeg animatie waar je aan mee kunt doent maar het hoeft zeker niet want ze zullen je er niet op aandringen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Wordt steeds beter

Jo en Corry Beurskens
10-10-2012

We waren er nou voor de negende keer !!!!!!!! en zullen volgend jaar in maart/april er voor de tiende keer naar toe gaan.Wel wordt het tijd dat de reisaanbieders de site over dit hotel aanpassen.Deze keer veel nederlanders die ook zoals ons over de prijskwaliteit van dit resort tevreden waren

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

goed hotel voor redelijk prijs

Familie bollen
24-5-2012

Hotel Park Inn is en goed hotel met waterpark wij waren zeer tevreden

Gereisd Met vrienden in april 2012

Prima hotel, slecht eten

Marcel
10-6-2011

Wij zijn met 4 personen geweest van 15 tot 23 mei. Het hotel is prima, leuke zwembaden met diverse glijbanen die, door de lage bezetting, afwisselend geopend waren. Alles werd goed schoongehouden, die mannen werken er wat af! Het huisrif is ook erg mooi, jammer dat de Russische "gasten" het niet respecteren: die banjeren er met hun waterschoenen gewoon doorheen....

Kamers ook prima! Het avondeten houdt niet over, weinig keuze, dubieuze kwaliteit (TIP: Kijk in de kinderhoek, daar ligt nog wat voor de kleintjes). Het ontbijt was prima, de lunch hebben wij elke dag aan het strand gebruikt. Wat wij ook misten was een gelegenheid waar je 's avonds een beetje fatsoenlijk kon zitten. Als het eten goed zou zijn, zouden we zeker teruggaan!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

vrindelijk personeel

nelleke
23-4-2011

nette kamers,mooi onderhouden tuinen,fijn zwembad,auqapark op complex zelf(niet altijd het geval),personeel was heel vriendelijk en behulpzaam,eten goed en voldoende.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Zeer goed voor deze prijs

Connie Jonker
19-11-2010

Heel gezellig resort, personeel super. Grote kamers met lekkere bedden. Als regelmatig reiziger naar Egypte nog nooit zo lekker en uitgebreid gegeten. Mensen denk eens na je hebt een beschermd rif voor de deur daar mag je NIET OVERHEEN zwemmen, dus even de steiger af en klaar.Prachtig rif, geweldig gesnorkeld. Alleen het meubilair is aan vervanging toe, nou ja als dat alles is!!

Gereisd Met vrienden in november 2010

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.