9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

Heerlijke vakantie.

Heidi J.
26-7-2018

Prachtig resort met zwembaden, mooi aquapark en strand met huisrif.( via een steiger te bereiken) Wel waterschoenen nodig. We hadden een zeer ruime familiekamer bij Gardens aquapark. De kamers kunnen een update gebruiken, maar zijn toch comfortabel en schoon. Het hele resort is goed onderhouden en een wandeling naar het strand, door de mooie tuinen, was zeer aangenaam. Het eten is zeer goed en gevarieerd en de drankjes zijn heerlijk. Het personeel legt je in de watten. ( Dit ligt vooral aan je eigen gedrag en een kleine fooi hier en daar). Tijdens de lunch kon het hoofdrestaurant erg chaotisch en druk zijn, we aten dan wat bij een van de vele barretjes op het resort. Toiletten waren soms ook smerig. Al deze issues kwamen door het asociale gedrag van sommige gasten en het personeel werkte hard om dit op te lossen. Wij hebben zelf alleen maar zeer positieve ervaringen gehad en genoten van onze vakantie.

Supermooi hotel met zeer slecht eten

Alan van Dongen
5-5-2015

Park Inn is een zeer mooi hotel met vriendelijk personeel. De zwembaden zijn mooi en natuurlijk het Aquapark is top voor kinderen. Met de shuttle naar het strand werkt perfect anders is het 5 minuutjes lopen. Zeer mooi huisrif je hebt wel waterschoenen nodig als je voorin de zee wilt zwemmen. Wij hadden een familiekamer, ook die was helemaal goed. Maar dan!!! Het ontbijt gaat nog wel! Het eten is echt gericht op moslims. Veel couscous en van dat soort dingen overal zit een kruid in of op dat voor ons Europeanen niet lekker is. Wij zijn niet kritisch of verwend maar het avondeten in dit hotel is gewoon echt niet weg te krijgen!!! We zijn dan ook maar 2x uit eten gegaan bij Jive om de hoek en een keer naar McDonalds. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat hier over 5 jaar geen toeristen meer komen maar alleen nog de lokale bevolking. Kortom een goed hotel met jammer genoeg zeer slecht eten. Als ze nu iets meer aandacht aan het eten hadden besteed was het een geweldig hotel geweest! Jammer

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Niet alles was slecht, maar niet nog een keer

Noes
11-8-2014

Tja, het is het allemaal net niet zeg maar..... Kamers niet schoon, borden en bestek vies, vieze bbq´s, opdringerige animatie, en mijn zusje is half aangerand door een housekeeper.

Is het golfslag zwembad drijven iedere dag veren, poep en botjes van de vogels die daar zitten en restjes eten op eten. De glijbanen zijn wel erg leuk

Animatie enz is wel leuk gedaan al liggen er in de zaal allerlei kleedjes waar kinderen regelmatig over struikelen.

Verder ook veel irritante russen, maar goed, lekker negeren.

Strand is wel aan te lopen, en dat is echt super! Prachtig snorkelen daar!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

D-reizen

Goed hotel voor een leuke prijs

Debora van der meer
30-9-2013

Kamers waren prima, zwembad en de glijbanen zijn natuurlijk geweldig voor jong en oud. Er is zelf een poolparty georganiseerd toen wij er waren met een echt schuimbad. De kinderen hebben genoten. Wel een minpuntje is het eten. Het is niet gevarieerd en er is weinig keuze voor een 4 sterren hotel. Wat er aan eten was, was wel lekker en goed. Hebben ons vermaakt maar zouden niet nog een keer heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hele leuke vakantie gehad mooi resort.

givaantje
3-8-2013

ben samen met mn zoontje van 11 naar dit resort geweest. heel mooi resort met prachtige zwembaden en aquapark..gelijk aan allebei de kanten naast het resort een bazaar.als je linksaf gaat kon je nog heel veel bazaars tegen .we hadden mooie ruime kamer.eten is wel wat gevarieerd elke dag maar had voor 4* wel wat uitgebreider gemogen.service van personeel is prima .hebben een mooi huisrif zijn er elke dag wezen snorkelen prachtige aquarium krijg je geen genoeg van.alleen animatie voor mijn zoontje viel vies tegen.was alleen een miniclub en minidisco daar zitten ook kinderen van 4 tussen en gingen met zn alle zitten kleuren daar vind een jongen van 11 dus weinig aan.je kan een taxi pakken naar soho square voor 5 euro .dat is een heel mooi winkelcentrum en zijn daar niet opdringerig.waren wel heel veel russen en engelse en eerste dagen bijna geen nederlanders op het resort.laatse paar dagen wel meer nederlanders maar moet zeggen heb totaal geen last gehad van de russen en engelse.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super service, luxe, schoon en betaalbaar

Leonie
30-12-2012

Mooie locatie, leuke zwembadne voor jond en oud. Goed restaurant met vers eten. Gezond eten ook en veel keus. Dicht bij strand, winkels. Veilig en betrouwbaar. Een aanrader voor iedereen. Ben zelf als moeder met mijn 2 kinderen van 1 en 7 geweest week 52 december 2012! lekker weer 25 graden en hebben het super gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

net park,met goede prijs kwaliteit verhouding !!!!

peter
16-8-2012

zeer veel glijbanen 16 stuks met 6 zwembaden en allen netjes onderhouden. en een taxibusje elke 5 min naar het strand.2 minuten rijden en je was er.ook daar handdoeken, drinken & eten zat te krijgen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

prima prijs en kwaliteit verhouding

Lady
1-8-2012

Een prima hotel voor prima prijs maar kan wel wat verbeter puntjes gebruiken..zwembaden prima en zeker aquapark is leuk aangelegd..alles ruim en keurig aangelegd..we hebben absoluut geen last van de russen en polen gehad maar wel van het Egyptische volk zelf..erg luidruchtig en zeer aso bij het eten..overvolle borden en kids die alleen maar met eten gooien en schreeuwen en niet op hun stoelen blijven zitten..S'nachts tot 2 uur liepen ze te schreeuwen en te spelen op het park..verder waren steeds de glazen en borden op in het restaurant en moest je wachten tot het weer aangevuld werd..dat duurde soms wel 10 min..ook wc papier en badhandoeken was op rantsoen en moest je steeds zelf gaan halen..erg slecht geregeld..maar verder supervakantie gehad maar kijk uit om in dezelfde tijd te gaan als de Rammadam want het personeel was erg chaggie en niet vooruit te branden daardoor..

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Leuke vakantie gehad

Sven
28-7-2012

Deze accomodatie heeft drastisch wat onderhoud nodig. De kamer die wij hadden was sterk verouderd. Ook de stroom valt iedere avond diverse malen uit (dit is alleen in dit hotel en niet in de omliggende hotels). Voor het winkelen is Soho square aan te raden (geen opdringerige verkopers en een gezellige sfeer). Het restaurant kan het aantal gasten niet aan (niet genoeg borden, zeer vuile tafels, drinken uit plastic bekertjes, drinken is B-kwaliteit).Het eten is wel prima!!! Voor de kinderen is er een aquapark, helaas zijn niet alle glijbanen gelijktijdig open. Ook zijn er niet genoeg banden voor de bandenglijbaan of de lazyriver. Wij waren er tijdens de Ramadan en daardoor gingen er diverse activiteiten niet door?????? Ook was het personeel hierdoor niet erg behulpzaam..... Klinkt gek, maar desondanks wel een supervakantie gehad. Je moet er tenslotte zelf wat van maken. Met een grote groep Nederlanders een toffe vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor de 2e keer naar Park Inn geweest.

marcusenilonka
7-6-2012

Afgelopen maandag teruggekomen van 1 week Park Inn.

Wij hebben hier samen met onze twee kinderen (8 en 11 jaar) een ontspannen vakantie gehad. Park Inn heeft een goede prijs - kwaliteit verhouding. Af en toe een fooi doet wonderen. Personeel zeer aardig en behulpzaam. Handdoek creaties op de kamer mooi. Zwembaden, glijbanen en Huisrif geweldig. Opnieuw weer veel vissen gezien. Eten goed. 70% Russen (geen last van gehad), 25% Britten, 5% andere Nationaliteiten. In totaal waren er 10 Nederlanders in het Hotel!!! Onze familiekamer (met waterkoker, elke ochtend 2 flesjes mineraalwater gekregen van onze schoonmaker) heeft wel een opknapbeurt nodig. Het weer was heet rond de 35 graden.

Enig nadeel: Personeel is opdringeriger dan 1 jaar geleden. Bijvoorbeeld proberen ze je tijdens het ontbijt vers geperst sinaasappelsap te verkopen, tijdens het avondeten een candle light dinner en langs het zwembad massagebehandelingen en duikexcursies.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.