9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

geweldig!

Yvette Slabber
6-5-2017

Jammer dat er nog steeds geen rechtstreekse vluchten naar Sharm el Sheikh gaan. Het was er erg rustig, maar wat een verwennerij!!!! Er werd alles in het werk gesteld om onze vakantie onvergetelijk te maken. Eten was ook prima, genoeg variatie. Het enige minpunt waren de vliegen bij het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte Vakantie

robyn
3-7-2014

Ik raad het zeker aan om naar dit hotel te gaan! Vooral met kinderen jong en oud, die vermaken zich hier echt wel Veel zwembaden met glijbanen. Je kan s' middags eten halen bijv. pizza ofzo, heel lekker. Mooiste vakantie ooit, en ik heb daar gedoken en gesnorkeld in de rode zee, heel mooi daar echt je moet hier een keer zijn geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Jammer van de open lucht disco bij het zwembad!

Crusader
25-8-2013

Goed hotel, prima kamer, busje naar het strand wat onhandig maar goed te doen. Verblijf is intern gericht, wil je enkel strand en zwembad (met harde muziek) is dit een prima keuze en waar voor het geld. Het animatieteam is zoals op veel hotels enkel met zichzelf bezig. De hele dag keiharde house muziek bij het zwembad, doen wat ze zelf leuk vinden en niet de klant. Ik zal daarom hier ook niet meer terug keren. Schoonmaak is prima, enkel last van kakkerlakken in de badkamer. Bedienend personeel is vaak met de meisjes bezig en zien je als klant dan niet meer staan. Het hotel management is zwak, laten alles gebeuren waar ik als klant niet op zit te wachten.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Echt vakantie!

sparretje
18-8-2013

Prachtig park met voldoende voorzieningen (ligbedden met kussen / parasols / barretjes / restaurants) om een heerlijke vakantie te hebben. Ondanks dat het park vol zat hebben we niets van de drukte gemerkt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam zonder dat daar een fooi tegenover hoeft te staan. In de keuken doen ze elke dag hun best om lekker en gevarieerd eten te bereiden. Dagelijks maken de koks verse maaltijden klaar terwijl je wacht. Heerlijk.

Wij hebben een heerlijke onbezorgde vakantie gehad bij Park Inn en zullen zeker nog eens teruggaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Prima resort voor een heerlijke vakantie

meneer Deenik
10-8-2013

Wij hadden een Family room die over het aqua park uitkeek, waardoor je leuk uitzicht had. Het eten was prima, er zijn twee grote restaurants waar het aanbod vergelijkbaar is, maar wel elke dag iets anders. Er was ook altijd een kok die iets vers klaar maakte (bijv. pasta of een eitje). Het aqua park was ook groot en leuk, voldoende ruimte. Bij de zwembaden ook bars voor drankje en 's middags snacks (pizza, frietjes, etc), zodat je niet eens naar het restaurant hoefde als je niet wilde. Tamar maakte onze kamers schoon en was zeer vriendelijk. Wij lieten vaak een euro op het bed achter en dan vonden we een prachtige creatie terug van de handdoeken op ons bed (olifant met zonnebril, schorpioen, etc). Echt leuk. De rest van het personeel was ook vriendelijk. Vanuit het resort ook een aantal trips gemaakt. De woestijn safari (quad en kameel reiden en show) is aan te bevelen. Daarnaast de snorkel trip naar Ras Mohammed. Tegenover het resort kun je ook snorkelen bij het rif en is het ook mooi

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Goede prijs/kwaliteit

I. Zandstra
5-6-2013

Begin februari 8 dagen hier geweest en een heerlijke week gehad. Prima eten met voldoende variatie en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie resort, een aanrader!

Sonia van Vliet
10-1-2013

Ons gezin (2 kids, 8 en 11 jaar) hebben een mooie vakantie in Park Inn beleeft. Zwembaden zijn gedeeltelijk verwarmd, personeel zeer vriendelijk, kamers erg ruim en koel, eten in het restaurant (all inclusive) erg lekker, vers, veel groenten die kinderen ook lusten, dus gezond... Leuke kinderdisco 's avonds voor 8 jarige. genoeg entertainment 's middags. We hebben ook massages en schrub geboekt, daarna was de welness center de hele week gratis - zit een kleine sauna in en een stoomcabine. Dit is natuurlijk geen Thermen2000, maar voor een korte vakantie echt genoeg. Lopen naar het strand is max. 10 minuten. Waterschoentjes zijn een MUST! want vanaf de zeelijn ligt corallen riff Alle benodigheden kun je gewoon kopen om de hoek bij de resort in een winkel. Al met al: Echt een van de betere resorts in Sharm! (we zijn al 3 keer geweest)

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

Een mooi en gezellig hotel met prachtige glijbanen

laan
6-3-2012

We hebben een heerlijke week gehad in Parkinn. De kamers zijn ruime en schoon en wel wat gedateerd. Het eten is prima er is heel veel keus. 's Middags is er al heel veel warm eten te krijgen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het waterpark is prima, niet alle glijbanen zijn in werking. Er waren altijd genoeg ligbedden te krijgen ook op het strand. Op de boulevard wil iedereen wat van je, als je de verkooplui met dezelfde vragen beantwoordt die zij aan jou stellen, dan ben je vlot van ze af. Kortom een mooi hotel voor een knappe prijs. Er komen steeds meer Hollanders op dit resort. Verder waren er veel Russen, die zich prima hadden gedragen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

super vakantie

marianne
20-5-2011

park inn is echt super,mooi en rustig, personeel erg vriendelijk. eten erg goed voor iedereen wat,onze zoon is een moelijke eter maar zelf hij heeft lekker gegeten. echt een hotel waar we naar terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet voor herhaling vatbaar

van de pas
17-5-2011

gezin met 2 kinderen 14 en 10 niet alle glijbanen waren open ivm minimale bezetting van het hotel de bars zijn ingericht met produkten zoals geen echte cocacola alles uit automaten hele zoete sapjes, eten is net aan de maat en over de week genomen weinig variatie het personeel is wel erg vriendelijk wij hadden het geluk dat we bij hotel raddison tegenover park inn gebruik mochten maken van de strandbar overdag, personeel van de kamers hadden wel elke dag een verrassing van handdoekcreaties op het bed wat erg attent was

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.