9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

2008

FANTASTISCH,GEWOON DOEN

marja
14-10-2008

Wij hadden een ander hotel geboekt, maar we kwamen in deze. Dit was zeker een up grade. Het hotel bood aan ieder wat wils. Je hebt een zwembad wat rustig is, een zwembad waar meer met muziek en sporten wordt gewerkt.En een aqua park,waar kleine glijbanen waren maar ook hele hoge. Wij vonden het echt een ongeloofelijk mooi zwemparadijs. Het eten was gevarieerd. De bediening was vriendelijk en altijd in voor een praatje of een geintje. Heb je wat te vieren geef het aan en je wordt volledig in de bloemetjes gezet.

Gereisd Familie in Tue Oct 14 2008 08:20:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

Zuurveld
30-8-2008

Wij verbleven bij Park Inn, er reed regelmatig een shuttle busje naar het strand toe (kan ook makkelijk te voet) waar je ook kon snorkelen. Onze kamer was netjes en eenvoudig met een goed werkende airco. Het resort ziet er zeer verzorgd uit, heeft heel veel zwembaden, een lazy river, golfslagbad, veel glijbanen, kortom is het een waterpretpark voor jong en oud. Het eten was gevarieerd hoewel erg op de behoefte van de Engelse gasten (de meerderheid) gebaseerd. Maar er is voor iedereen wat: vis, vlees, rijst, pasta, frietjes, ... . Qua drank was het voornaamste verkrijgbaar gaande van frisdranken tot bier, wijn, cocktails. Entertainment is voornamelijk voor kleine kinderen, voor volwassenen en grote kinderen minder. Enkel de "oriental night" vonden wij goed. Voor de rest is er een comedy night, bingo avond, maar dit was niet veel waard. Veel leuker om dan een avondje naar Naama Bay of Old Market te gaan (taxi 50-60 eg pond). Er zijn winkeltjes en een supermarkt naast het resort.

Gereisd Familie in augustus 2008

Wij hebben een heerlijk weekje Park Inn gehad

T&C
1-3-2008

Wij hebben een heerlijk weekje Park Inn gehad. De kamer was groot en mooi en het park en service is ook prima. Er was in Park Inn zelf 1 groot verwarmd zwembad, maar wij zijn vooral vaak naar het strand geweest, waar ook een Park Inn bar is. Dit strand is kindvriendelijk met speeltoestellen en wij hebben er ook gebruik gemaakt van het verwarmde zwembad (vh Radisson). Als je het eten zat bent is het een aanrader om af en toe in het Radisson te gaan eten, je krijgt daar 25% korting (bijv. in de pizzeria pizza`s rond de 5 euro, of in een vd andere restaurants hoofdgerechten ~10 euro).

Gereisd Familie in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Park Inn

Haidy
15-2-2008

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Park Inn. Het personeel is erg aardig en behulpzaam en leuk met de kinderen. Het is er schoon en voor het aquapark bij het hotel hoefden wij niets te betalen. Je kon er zo vanuit het hotel naar toe lopen. Naar het strand even de weg oversteken en het busje nemen. Er is ook een strandpaviljoen waar je kunt drinken en een klein hapje eten.

Wij zijn geweest van 01-01 t/m 08-01 en hebben het gehad.

familie Brouwer
11-1-2008

Wij zijn geweest van 01-01 t/m 08-01 en hebben het heerlijk gehad. We hadden een fam.kamer geboekt die bestond uit twee slaapkamers en twee badkamers. De kamers werden goed schoongehouden. Het eten was hardstikke goed, voldoende keus en elke dag wat anders. Twee verwarmde zwembaden wat echt aan te raden is in deze periode van het jaar. Korte wandeling of met een busje naar het strand waar het ondanks de wind goed vertoeven was. Snorkelen was hier wat minder gezien de hoge golven. Leuke kinderanimatie. Al met een al een zeer geslaagde vakantie!

Gereisd Familie in januari 2008
2007

het hotel was zeer goed en erg aardig personeel eten was

J. de Schrijver
13-9-2007

het hotel was zeer goed en erg aardig personeel eten was goed verzorgd en ook de omgeving rondom het hotel was zeer goed verzorgd

Gereisd Familie in september 2007

Goed verzorg hotel en vriendelijk personeel

Karin & Dirk & Bianca Bosch te Amsterdam
3-9-2007

Goed verzorg hotel en vriendelijk personeel. Kamer schoon en ruim. Eten was goed.

Gereisd Familie in Mon Sep 03 2007 13:33:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het park is helemaal geweldig, supervriendelijke mensen

jacqueline
4-8-2007

het park is helemaal geweldig, supervriendelijke mensen. vraag en het wordt geregeld. go-best gids helpt je met alles, gaat zelfs met excursies mee. eten genoeg keus maar voor mij niet, maar ik ben een zeikerd met eten. animatie super vriendelijk, maar voor volwassene weinig tot geen animatie, helemaal savonds niks. dus het is savonds gewoon lekker chillen en lekker andere mensen ontmoeten. warmte tussen de 40 en 50 graden, parasol verreist. winkelen is voor weinig naar de stad, leuk om te zien maar de mensen daar willen mij te graag verkopen. safari geweest en snorkelen. mannen duikpady gehaald. zo mooi kan je je niet voorstellen. nou dat was het wel een beetje, ik wil weer terug.

Gereisd Familie in augustus 2007

Prima hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Gérard
2-8-2007

Prima hotel voor gezinnen met kleine kinderen. Alles is perfect geregeld, eten, schoonmaak en zwembad zijn uitstekend. Voor kinderen vanaf een jaar of twaalf is het vermaak wellicht wat lastiger.Hotelpersoneel doet er alles aan om het eenieder naar de zin te maken. Tijdens ons verblijf is de Hotel naam gewijzigd in Park Inn. Het Hotel is een aanrader. Als volgend jaar het zwemparadijs ook gereed is, zal het helemaal een topper zijn.

Gereisd Familie in juli 2007

Golden Resort is een aanrader

Gérard
28-7-2007

Golden Resort is een aanrader. Het is een kindvriendelijk complex op allerhande gebied. Momenteel nog RUS vrij ook belangrijk. Voortreffelijk eten. Ook de aanwezige klagende hollanders die er altijd wel zijn voortaan gewoon naar Spanje gaan en bij Friet van Piet of Broodje van Kootje gaan eten of nog beter blijf lekker thuis.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.