9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

Ons tweede thuis,fantastisch

Jo
3-9-2017

Geweldige service door personeel

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch,voor de zestiende maal daar

jo.beurskens
26-6-2016

Eenvoudig met een superservice

Gereisd Met partner in juni 2016

Blijft super

jo.beurskens
17-11-2014

Alweer bij onze vrienden geweest,en de prijs kwaliteit van dit Resort is geweldig.Omdat we er al meer dan 10 maal geweest waren werden we verrast door het planten van een palmboom met onze naam erbij.Heel het management werd erbij betrokken.We raden aan iedereen dit Resort aan en voor vragen kun je altijd bij ons terecht.

Gereisd Met partner in Sat Nov 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel,goede ligging,vriendelijke service

roos0077
5-5-2014

Het hotel heeft meerdere zwembaden en een leuk aquapark,uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen. De hotelkamers zijn groot en schoon Het eten was goed voor Egyptische begrippen. Het strand is 5 minuten lopen of 1 minuut met de shuttle. Het huisrif is mooi en er zijn veel vissen te zien.

Gereisd Met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige week gehad

Bianca
20-7-2013

Wat een heerlijk hotel en zeker voor die prijs snap ik niet dat er mensen zijn die nog durven klagen. Wij hebben toch echt elke avond iets anders gegeten en dat hebben we thuis niet eens!! Ruime kamer met airco, verschillende zwembaden, en wat een service door Ahmed bij het zwembad met de bar, gewoon geweldig!!! Genieten!!!

Gereisd Met partner in juli 2013

Een topper

Petra Drachter
6-6-2013

Pas geweest in dit hotel samen met mijn man. Het was een top vakantie, personeel vriendelijk, hotelkamer schoon, eten afwisselend en warm. Keuze genoeg voor een heerlijke maaltijd. Service bij het zwembad niet te beschrijven, barmedewerker hield alles goed in de gaten, was je glas leeg bracht hij je een volle glas. We hebben ons niet verveeld. Een aanrader

Gereisd Met partner in januari 2013

Leuk en goed hotel !

Yanick Teysen
15-5-2013

kamers misschien wat verouderd mr wel netjes. Wij hadden 2 aparte bedden die iets groter waren als een 1-persoonsbed. Wij hebben hier met 2 ingeslapen en sliepen goed,hadden voldoende plaats.Maar mssn voor anderen toch niet zo ideaal. weet niet of er kamers zijn met een volwaardig 2-persoonsbed. geen hinder dus niet achter geinformeerd. werd elke dag gepoetst en een andere (handdoek) creatie op je bed :-) Zwembaden en het waterpark zijn echt suuuper!! veel plaats en proper. Het eten is OK maar je bent dan ook in egypte. Dit is eerder een persoonlijke kwestie en alles hangt af van wat je verlangt. Er was altijd ongeveer hetzelfde, friet, rijst, brood, pasta, ongeveer elke dag een ander stuk vlees, fruit, desserts... ik vond het lekker dus geen ramp. Als je chique wil eten en denk in een sterrenrestaurant te zitten, moet je er al niet naartoe gaan! ligging is ideaal! veel winkels en dringelegedenheden in de buurt en maar 15 min van old market en na'ama bay!

Gereisd Met partner in mei 2013

Leuke reis gehad

Sarah Carpentier
3-5-2013

Positieve punten: 3 verschillende zwambaden, waarvan 1 aquapark met veel glijbanen - golfbad - ... mooie koraalrif in zee vriendelijk personeel verschillende bars om drinken te krijgen op het hotelcomplex zeer kindvriendelijk hotel goed eten en veel keuze

Negatieve punten: water vh zwembad was echt koud (grondwater?). Er zaten nooit echt veel mensen in. Nogthans was het ongv 31graden toen wij er verbleven. opdringerige mensen die je tours/massage/... komen aanbieden aan het zwembad kamers erg verouderd. Uiteindelijk til je er niet zwaar aan, je zit weinig in je kamer en qua hygiëne is alles wel in orde. Dagelijks poetsen van de kamer Net zoals heel veel andere mensen behoorlijk veel last gehad van buikkrampen. Waarschijnlijk iets te maken met het eten (groenten wassen met kraantjeswater? ijsblokjes gemaakt van kraantjeswater?) Wifi in de lobby: heel traag en valt regelmatig uit.

Goed hotel. Negatieve puntjes zijn er altijd, maar ze wogen niet door op de positieve punten.

Gereisd Met partner in april 2013

Redelijk tot goed, geen 5*

Marion
27-4-2013

Half maart 8 dagen geweest naar Park Inn. Voor ons was dit lang genoeg. Het hotel is prima, kamer netjes en iedere dag werd deze schoongemaakt door Tamer Sand. Voor ons was het iedere keer weer een verrassing wat voor een creatie Tamer weer gemaakt had bij het verwisselen van het beddengoed. Tevens dient deze jongen een speciale vermelding aangezien hij ons op allerlei manieren heeft geholpen met een aantal probleempjes.Hierdoor hebben wij toch nog een geslaagde vakantie gehad. Het eten was redelijk, wel gevarieerd maar niet altijd warm en doorbakken. Zijn wel veel Russen aanwezig maar niet echt lastig, maar met eten zijn ze wel erg asociaal

Gereisd Met partner in maart 2013

Blijft super!!!!!!!

Corry en Jo Beurskens
25-4-2013

Weer bij onze vrienden geweest en dit voor de 10e maal,zeer vriendelijk personeel en zou je wat te klagen hebben ga naar de receptie en vraag naar Hassan,hij probeert alles op te lossen.Kritische noot naar de reisaanbieders vanuit Nederland geef correcte informatie naar de klanten toe.!!!!!Dit keer veel Nederlanders getroffen in dit hotel die echt niet te spreken waren over een bepaalde aanbieder vanuit Nederland en hun reisleider aldaar,zelf hebben we deze mensen op onze manier voorgelicht over het reilen en zeilen aldaar.Op een bepaald moment leken we wel reisleiders.Hotel wordt komend jaar volledig gerenoveerd naar de wensen van de gasten.Er zijn mensen die er al meer dan 25 maal geweest zijn en dit is toch een positief gegeven.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.