Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• 10xavik0116-07-2013

WAUWWW!

Super plek! Echt geweldig hier wil je nooit meer weg!!

• 8yvonne28-01-2009

Mooi, fijn Hotel

Mooi Hotel met mooie zwembaden en prachtige tuinen. Voor overdag heerlijk! In de avonden is er in en rond het hotel niks te beleven. Voor de gezelligheid moet je echt in Naama Bay(30 km verderop) zijn. Wij zijn elke dag met de bus op en neem naar Naama Bay gegaan maar die busritjes daar wordt je op een gegeven moment ook niet goed van. Zoek je gezelligheid dan kun je beter een hotel in Naama bay nemen. Ontbijt in het hotel was heerlijk!! Lunch en Diner vond ik minder. Heerlijke tijd gehad daar. Ikzelf neem volgende keer een hotel in het centrum maar dat is heel persoonlijk. Houd je niet van drukte maar lees je s'avonds graag een boekje op je balkonnetje dan is dit hotel heerlijk!!

• 9francis19-09-2007

super vakantie gehad daar prima mensen ,doen alles voor je. de woestijn tocht is zeker de moeite waard. en ook de kamelentocht is de moeite waard,echt een giga vakantie dus

• 9S. Kroon05-05-2007

We zijn 24 april tm 1 mei in dit hotel geweest en vonden het helemaal super. We waren met drie kleine kinderen en die hebben zich ook perfect vermaakt want ze zijn super met kinderen.

• 8corrie faber25-04-2007

Goed hotel, eetzaal is wat gedateerd, ontzettend aardig personeel, niets is ze teveel. Eten was goed, kan wat meer variatie in worden aangebracht. s'avonds is het een saaie boel, maar je kan vanuit het hotel een busje nemen naar het centrum. Toch is het percentage Russen behoorlijk hoog, geven weinig overlast. Een prima verblijf voor een weekje ontspannen.

• 8Geenjaar J.F29-03-2007

Wij zijn van 20/03/2007 tot 27/03/2007 te gast geweest in het Golden SAS Resort. Zeer goed Resort, prima eten en drinken en een goede service. Het Radisson waar het Golden Resort deel vanuit maakt is wel een niveau hoger t.a.v. accomodatie waar je zonder problemen gebruik van kan maken. Dus Golden is zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar. Prima

• 8N. Kamerbeek21-03-2007

Wij zijn zojuist terug van een verblijf In Golden Resort. Een goed complex waar de vriendelijke medewerkers altijd voor je klaar staan. Het "busritje van 3 min."naar het strand is leuk. Wel is het jammer dat er 's avonds eigenlijk niets te doen is. De bar is vaak vol en de muziek weerkaatst op je af. Dit alles neemt niet weg dat wij een heerlijke vakantie gehad hebben en het goed van eten en drinken was. De handdoeken service, ook op het strand, is een heerlijkheid.

• 10doortje23-02-2007

super hotel,(golden sas resort)het eten is er geweldig en voor ieder wat wils.de kamers groot en schoon.lekker verwarmd zwembad met annimatie,personeel heel vriendelijk alleen jammer dar er maar een bar is waar het vrij donker is(ongezellig) vonden wij,als je naar het stand wilden moest je de weg oversteken,dan kon je met een busje of door de tuin van radison sas die heel mooi was met een spa heerlijk.in een nagebouwde grot.op het strand ook handdoeken service en een beachbar.jammer dat het overdag eb was,moest je van de pier af gaan snorkelen,verder hebben we het SUPER gehad een aanrader voor als je een luier vacantie wilt,want wandelen doe je daar niet zo snel,want er zijn veel hotels in aanbouw,dus er is weinig te bezichtigen,geen winkeltjes en zo.maar verder super ,super.

• 9Hugo & Linsey14-02-2007

We zijn dit jaar voor de 2e keer naar Golden Resort geweest. Het is een prachtig hotel met mooie ruime (en schone!) kamers, twee fijne zwembaden met comfortabele ligbedjes, dagelijks wisselende en zeer gevarieerde buffetten (alles is even lekker!), en ontzettend vriendelijk en hartelijk personeel. Je wordt hier volledig in de watten gelegd! We gaan volgend jaar zéker nog een keer terug!

• 8Beccie15-01-2007

Wij zijn van 19 december tot 3 januari geweest. Het is een super hotel.Prima gevarieerd eten en een goede service.Het nadeel is i.d.d dat er s'avonds heel weinig te doen is maar met de taxi naar Na'ama bay is prima te doen.(maar daar boek je geen all inn voor)En voor de familie kuijten er is een kidsclub en voor de kinderen loopt er ook genoeg animatie rond.Het nadeel vind ik wel dat je aan het strand niet rechstreeks de zee in kunt i.v.m. met het rif.Je moet dus via de pier of met waterschoenen voorzichtig tussen het rif door naar het zwemgedeelte.Het is onder water echt prachtig. Wij hebben in ieder geval een prima vakantie gehad.

13 tips over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• givaantje, 03-08-2013

quadtour met diner show is heel leuk. snorkeltrip op boottocht naar ras mohammed is ook geweldig linksaf bij resort op ongeveer 20 min lopen kom je bij mc donalds,starbucks en kfc.

• Sven, 28-07-2012

Soho Square, Starbucks, McDonald

• Cynthia, 21-11-2012

Tip: Neem de taxi naar Old Market. Heel leuk en cultureel marktje voor leuke souveniers.

32 vragen over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• dekkers311, 12-01-2014

met roltoel

Hallo, kan iemand ons zeggen of deze acc. geschikt is voor iemand in een rolstoel, b.v. toegang tot kamer, restaurant, etc. Dank U bij voorbaat

roos0077, 05-05-2014

Hallo, Met de rolstoel is zover wij hebben kunnen zien alles toegankelijk.De kamers ,het restaurant en de zwembaden.

• Joyce, 25-07-2013

Lunch

Is de lunch in hetzelfde gedeelte als het avond eten? Of heb je ook iets buiten bij het zwembad waar je pizza, salade, hamburgers etc. Kan nemen.

Charon, 01-08-2013

In principe heb je 1 hoofdrestaurant waar je je ontbijt, lunch en diner hebt (allen in buffetvorm). Bij het waterpark heb je ook nog een barretje waar je pizza, friet ed kan halen. Wij zijn in maart geweest, dus misschien dat dit in het hoogseizoen iets anders is, alhoewel ik verder geen restaurantjes of iets dergelijks heb gezien.

• sandra, 04-07-2013

is er iets te merken van de onrust in in Egypte??

Hallo,

wij vertrekken as zaterdag 06-07-2013 naar dit hotel met 2 kleine kinderen van 3 en 7 jaar. Is het veilig daar? Is er iets te merken van de onrust in Egypte in en rond het hotel? Ik ontvang graag reacties!!!

alvast bedankt!

Eric, 04-07-2013

hallo sandra, wij gaan 9 juli naar park inn, maar zoals ik het heb begrepen hebben we weinig last daar en zitten er ver genoeg vanaf z'n 508 km

sandra, 04-07-2013

bedankt voor je antwoord Eric.. Ik was er eigenlijk ook niet zo bang voor, maar je hoort nu toch dat veel toeristen terug willen of annuleren. Is er nu iemand in park inn die hier iets over kan zeggen?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV