Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• 10Anita van Helden10-07-2016

geweldig!!

Het is een fantasitsch resort met aleen maar plus punten.mooie kamers,zwembaden,restaurants,bar op het dakterras het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk,goede animatie,Ook voor kinderen zeer goed.

• 7Anonymous15-04-2013

Manipulation and intimidation

I agree with the overall rating of the hotel: it's good price versus quality. However, I do want to comment on the behavior of certain staff members of the Spa center (Butterfly) of the hotel. There is a particular staff member who really tries to hassle people while selling spa treatments. He gets people to pay much more than they're actually worth, and if you don't buy it only results in more hassling and a rude manipulative demeanor. The way he approaches women is also an insult: flirting and inappropriate comments about your bodily figures and sexual comments. I and other hotel guests informed the hotel of this, and i was surprised to hear that there are already 4 complaints against him, but no action was taken yet. Anyway, I would not have expected this from such a high reviewed hotel. It's a shame that the hotel loses a good review because it is overshadowed by the behavior of certain staff members. As a suggestion: please take action!

• 9twee dikke vriendinnen19-12-2012

heerlijk genoten!

Wij waren hier van 9 dec tot en met 16 dec en hebben heerlijk genoten. personeel zeer vriendelijk.Eten was zeer gevarieerd en voor ieder wat wils. we hadden allemaal kruiden bij ons maar was helemaal niet nodig alles was goed van smaak,mensen die anders denken zijn niks gewend.we waren maar met 6 andere nederlanders de rest allemaal russen en engelse. geen last van gehad alleen maar entertainement aan gehad omdat ze zo anders zijn dan wij.Wij hebben ons hier zeker niet verveelt!Animatie team doet zeer zijn best maar is niet opdringerig. Goeie wifi verbinding in de lobby(gratis).Prachtig rif op het strand, hoef je dus niet een dure bootreis te boeken om aparte vissen te zien want ze zitten allemaal bij het huisrif.al met al voor herhaling vatbaar enigste minpuntje de vliegen en de muggen maar ligt mischien aan de tijd van het jaar.

• 8yvonne08-11-2012

mooi hotel

park in heeft alles voor gezinnen mede door het waterpark

• 8anouska en carlijn13-10-2012

heerlijk genoten!!!!

Dit hotel is echt de moeite waard om een keer heen te gaan, prijskwaliteit verhouding is goed, kamer was zeer netjes wel wat gedateerd maar geen enkel probleem en het was altijd keurig schoon. zwambaden/ park was netjes en schoon heerlijk om te rusten of te zwemmen. vriendelijk personeel, eten was beetje de zelfde smaken maar met wat zout en peper kom je een heel eind, maar er was meer als genoeg zowel smorgens smiddags en savonds en de heerlijke pizza bij het aquapark. klein stukje met het strandbusje en je komt op een verbluffend mooi helder strand waar je ook heerlijk kunt genieten van een hapje of drankje, snorkelen is zeker de moeite waard want je ziet vissen waar je u tegen zegt, verder op het park is er genoeg animatie waar je aan mee kunt doent maar het hoeft zeker niet want ze zullen je er niet op aandringen.

• 10Jo en Corry Beurskens10-10-2012

Wordt steeds beter

We waren er nou voor de negende keer !!!!!!!! en zullen volgend jaar in maart/april er voor de tiende keer naar toe gaan.Wel wordt het tijd dat de reisaanbieders de site over dit hotel aanpassen.Deze keer veel nederlanders die ook zoals ons over de prijskwaliteit van dit resort tevreden waren

• 7Familie bollen24-05-2012

goed hotel voor redelijk prijs

Hotel Park Inn is en goed hotel met waterpark wij waren zeer tevreden

• 7Marcel10-06-2011

Prima hotel, slecht eten

Wij zijn met 4 personen geweest van 15 tot 23 mei. Het hotel is prima, leuke zwembaden met diverse glijbanen die, door de lage bezetting, afwisselend geopend waren. Alles werd goed schoongehouden, die mannen werken er wat af! Het huisrif is ook erg mooi, jammer dat de Russische "gasten" het niet respecteren: die banjeren er met hun waterschoenen gewoon doorheen....

Kamers ook prima! Het avondeten houdt niet over, weinig keuze, dubieuze kwaliteit (TIP: Kijk in de kinderhoek, daar ligt nog wat voor de kleintjes). Het ontbijt was prima, de lunch hebben wij elke dag aan het strand gebruikt. Wat wij ook misten was een gelegenheid waar je 's avonds een beetje fatsoenlijk kon zitten. Als het eten goed zou zijn, zouden we zeker teruggaan!

• 8nelleke23-04-2011

vrindelijk personeel

nette kamers,mooi onderhouden tuinen,fijn zwembad,auqapark op complex zelf(niet altijd het geval),personeel was heel vriendelijk en behulpzaam,eten goed en voldoende.

• 8Connie Jonker19-11-2010

Zeer goed voor deze prijs

Heel gezellig resort, personeel super. Grote kamers met lekkere bedden. Als regelmatig reiziger naar Egypte nog nooit zo lekker en uitgebreid gegeten. Mensen denk eens na je hebt een beschermd rif voor de deur daar mag je NIET OVERHEEN zwemmen, dus even de steiger af en klaar.Prachtig rif, geweldig gesnorkeld. Alleen het meubilair is aan vervanging toe, nou ja als dat alles is!!

13 tips over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• givaantje, 03-08-2013

quadtour met diner show is heel leuk. snorkeltrip op boottocht naar ras mohammed is ook geweldig linksaf bij resort op ongeveer 20 min lopen kom je bij mc donalds,starbucks en kfc.

• Sven, 28-07-2012

Soho Square, Starbucks, McDonald

• Cynthia, 21-11-2012

Tip: Neem de taxi naar Old Market. Heel leuk en cultureel marktje voor leuke souveniers.

32 vragen over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• dekkers311, 12-01-2014

met roltoel

Hallo, kan iemand ons zeggen of deze acc. geschikt is voor iemand in een rolstoel, b.v. toegang tot kamer, restaurant, etc. Dank U bij voorbaat

roos0077, 05-05-2014

Hallo, Met de rolstoel is zover wij hebben kunnen zien alles toegankelijk.De kamers ,het restaurant en de zwembaden.

• Joyce, 25-07-2013

Lunch

Is de lunch in hetzelfde gedeelte als het avond eten? Of heb je ook iets buiten bij het zwembad waar je pizza, salade, hamburgers etc. Kan nemen.

Charon, 01-08-2013

In principe heb je 1 hoofdrestaurant waar je je ontbijt, lunch en diner hebt (allen in buffetvorm). Bij het waterpark heb je ook nog een barretje waar je pizza, friet ed kan halen. Wij zijn in maart geweest, dus misschien dat dit in het hoogseizoen iets anders is, alhoewel ik verder geen restaurantjes of iets dergelijks heb gezien.

• sandra, 04-07-2013

is er iets te merken van de onrust in in Egypte??

Hallo,

wij vertrekken as zaterdag 06-07-2013 naar dit hotel met 2 kleine kinderen van 3 en 7 jaar. Is het veilig daar? Is er iets te merken van de onrust in Egypte in en rond het hotel? Ik ontvang graag reacties!!!

alvast bedankt!

Eric, 04-07-2013

hallo sandra, wij gaan 9 juli naar park inn, maar zoals ik het heb begrepen hebben we weinig last daar en zitten er ver genoeg vanaf z'n 508 km

sandra, 04-07-2013

bedankt voor je antwoord Eric.. Ik was er eigenlijk ook niet zo bang voor, maar je hoort nu toch dat veel toeristen terug willen of annuleren. Is er nu iemand in park inn die hier iets over kan zeggen?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV