Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• 2017
    10Yvette Slabber06-05-2017

geweldig!

Jammer dat er nog steeds geen rechtstreekse vluchten naar Sharm el Sheikh gaan. Het was er erg rustig, maar wat een verwennerij!!!! Er werd alles in het werk gesteld om onze vakantie onvergetelijk te maken. Eten was ook prima, genoeg variatie. Het enige minpunt waren de vliegen bij het zwembad.

• Oude reviews

10robyn03-07-2014

Perfecte Vakantie

Ik raad het zeker aan om naar dit hotel te gaan! Vooral met kinderen jong en oud, die vermaken zich hier echt wel Veel zwembaden met glijbanen. Je kan s' middags eten halen bijv. pizza ofzo, heel lekker. Mooiste vakantie ooit, en ik heb daar gedoken en gesnorkeld in de rode zee, heel mooi daar echt je moet hier een keer zijn geweest.

• 7Crusader25-08-2013

Jammer van de open lucht disco bij het zwembad!

Goed hotel, prima kamer, busje naar het strand wat onhandig maar goed te doen. Verblijf is intern gericht, wil je enkel strand en zwembad (met harde muziek) is dit een prima keuze en waar voor het geld. Het animatieteam is zoals op veel hotels enkel met zichzelf bezig. De hele dag keiharde house muziek bij het zwembad, doen wat ze zelf leuk vinden en niet de klant. Ik zal daarom hier ook niet meer terug keren. Schoonmaak is prima, enkel last van kakkerlakken in de badkamer. Bedienend personeel is vaak met de meisjes bezig en zien je als klant dan niet meer staan. Het hotel management is zwak, laten alles gebeuren waar ik als klant niet op zit te wachten.

• 9sparretje18-08-2013

Echt vakantie!

Prachtig park met voldoende voorzieningen (ligbedden met kussen / parasols / barretjes / restaurants) om een heerlijke vakantie te hebben. Ondanks dat het park vol zat hebben we niets van de drukte gemerkt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam zonder dat daar een fooi tegenover hoeft te staan. In de keuken doen ze elke dag hun best om lekker en gevarieerd eten te bereiden. Dagelijks maken de koks verse maaltijden klaar terwijl je wacht. Heerlijk.

Wij hebben een heerlijke onbezorgde vakantie gehad bij Park Inn en zullen zeker nog eens teruggaan.

• 8meneer Deenik10-08-2013

Prima resort voor een heerlijke vakantie

Wij hadden een Family room die over het aqua park uitkeek, waardoor je leuk uitzicht had. Het eten was prima, er zijn twee grote restaurants waar het aanbod vergelijkbaar is, maar wel elke dag iets anders. Er was ook altijd een kok die iets vers klaar maakte (bijv. pasta of een eitje). Het aqua park was ook groot en leuk, voldoende ruimte. Bij de zwembaden ook bars voor drankje en 's middags snacks (pizza, frietjes, etc), zodat je niet eens naar het restaurant hoefde als je niet wilde. Tamar maakte onze kamers schoon en was zeer vriendelijk. Wij lieten vaak een euro op het bed achter en dan vonden we een prachtige creatie terug van de handdoeken op ons bed (olifant met zonnebril, schorpioen, etc). Echt leuk. De rest van het personeel was ook vriendelijk. Vanuit het resort ook een aantal trips gemaakt. De woestijn safari (quad en kameel reiden en show) is aan te bevelen. Daarnaast de snorkel trip naar Ras Mohammed. Tegenover het resort kun je ook snorkelen bij het rif en is het ook mooi

• 8I. Zandstra05-06-2013

Goede prijs/kwaliteit

Begin februari 8 dagen hier geweest en een heerlijke week gehad. Prima eten met voldoende variatie en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 10Sonia van Vliet10-01-2013

Mooie resort, een aanrader!

Ons gezin (2 kids, 8 en 11 jaar) hebben een mooie vakantie in Park Inn beleeft. Zwembaden zijn gedeeltelijk verwarmd, personeel zeer vriendelijk, kamers erg ruim en koel, eten in het restaurant (all inclusive) erg lekker, vers, veel groenten die kinderen ook lusten, dus gezond... Leuke kinderdisco 's avonds voor 8 jarige. genoeg entertainment 's middags. We hebben ook massages en schrub geboekt, daarna was de welness center de hele week gratis - zit een kleine sauna in en een stoomcabine. Dit is natuurlijk geen Thermen2000, maar voor een korte vakantie echt genoeg. Lopen naar het strand is max. 10 minuten. Waterschoentjes zijn een MUST! want vanaf de zeelijn ligt corallen riff Alle benodigheden kun je gewoon kopen om de hoek bij de resort in een winkel. Al met al: Echt een van de betere resorts in Sharm! (we zijn al 3 keer geweest)

• 9laan06-03-2012

Een mooi en gezellig hotel met prachtige glijbanen

We hebben een heerlijke week gehad in Parkinn. De kamers zijn ruime en schoon en wel wat gedateerd. Het eten is prima er is heel veel keus. 's Middags is er al heel veel warm eten te krijgen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het waterpark is prima, niet alle glijbanen zijn in werking. Er waren altijd genoeg ligbedden te krijgen ook op het strand. Op de boulevard wil iedereen wat van je, als je de verkooplui met dezelfde vragen beantwoordt die zij aan jou stellen, dan ben je vlot van ze af. Kortom een mooi hotel voor een knappe prijs. Er komen steeds meer Hollanders op dit resort. Verder waren er veel Russen, die zich prima hadden gedragen.

• 10marianne20-05-2011

super vakantie

park inn is echt super,mooi en rustig, personeel erg vriendelijk. eten erg goed voor iedereen wat,onze zoon is een moelijke eter maar zelf hij heeft lekker gegeten. echt een hotel waar we naar terug gaan.

• 6van de pas17-05-2011

niet voor herhaling vatbaar

gezin met 2 kinderen 14 en 10 niet alle glijbanen waren open ivm minimale bezetting van het hotel de bars zijn ingericht met produkten zoals geen echte cocacola alles uit automaten hele zoete sapjes, eten is net aan de maat en over de week genomen weinig variatie het personeel is wel erg vriendelijk wij hadden het geluk dat we bij hotel raddison tegenover park inn gebruik mochten maken van de strandbar overdag, personeel van de kamers hadden wel elke dag een verrassing van handdoekcreaties op het bed wat erg attent was

13 tips over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• givaantje, 03-08-2013

quadtour met diner show is heel leuk. snorkeltrip op boottocht naar ras mohammed is ook geweldig linksaf bij resort op ongeveer 20 min lopen kom je bij mc donalds,starbucks en kfc.

• Sven, 28-07-2012

Soho Square, Starbucks, McDonald

• Cynthia, 21-11-2012

Tip: Neem de taxi naar Old Market. Heel leuk en cultureel marktje voor leuke souveniers.

32 vragen over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• dekkers311, 12-01-2014

met roltoel

Hallo, kan iemand ons zeggen of deze acc. geschikt is voor iemand in een rolstoel, b.v. toegang tot kamer, restaurant, etc. Dank U bij voorbaat

roos0077, 05-05-2014

Hallo, Met de rolstoel is zover wij hebben kunnen zien alles toegankelijk.De kamers ,het restaurant en de zwembaden.

• Joyce, 25-07-2013

Lunch

Is de lunch in hetzelfde gedeelte als het avond eten? Of heb je ook iets buiten bij het zwembad waar je pizza, salade, hamburgers etc. Kan nemen.

Charon, 01-08-2013

In principe heb je 1 hoofdrestaurant waar je je ontbijt, lunch en diner hebt (allen in buffetvorm). Bij het waterpark heb je ook nog een barretje waar je pizza, friet ed kan halen. Wij zijn in maart geweest, dus misschien dat dit in het hoogseizoen iets anders is, alhoewel ik verder geen restaurantjes of iets dergelijks heb gezien.

• sandra, 04-07-2013

is er iets te merken van de onrust in in Egypte??

Hallo,

wij vertrekken as zaterdag 06-07-2013 naar dit hotel met 2 kleine kinderen van 3 en 7 jaar. Is het veilig daar? Is er iets te merken van de onrust in Egypte in en rond het hotel? Ik ontvang graag reacties!!!

alvast bedankt!

Eric, 04-07-2013

hallo sandra, wij gaan 9 juli naar park inn, maar zoals ik het heb begrepen hebben we weinig last daar en zitten er ver genoeg vanaf z'n 508 km

sandra, 04-07-2013

bedankt voor je antwoord Eric.. Ik was er eigenlijk ook niet zo bang voor, maar je hoort nu toch dat veel toeristen terug willen of annuleren. Is er nu iemand in park inn die hier iets over kan zeggen?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV