Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• 9marja14-10-2008

FANTASTISCH,GEWOON DOEN

Wij hadden een ander hotel geboekt, maar we kwamen in deze. Dit was zeker een up grade. Het hotel bood aan ieder wat wils. Je hebt een zwembad wat rustig is, een zwembad waar meer met muziek en sporten wordt gewerkt.En een aqua park,waar kleine glijbanen waren maar ook hele hoge. Wij vonden het echt een ongeloofelijk mooi zwemparadijs. Het eten was gevarieerd. De bediening was vriendelijk en altijd in voor een praatje of een geintje. Heb je wat te vieren geef het aan en je wordt volledig in de bloemetjes gezet.

• 8Zuurveld30-08-2008

Een aanrader!

Wij verbleven bij Park Inn, er reed regelmatig een shuttle busje naar het strand toe (kan ook makkelijk te voet) waar je ook kon snorkelen. Onze kamer was netjes en eenvoudig met een goed werkende airco. Het resort ziet er zeer verzorgd uit, heeft heel veel zwembaden, een lazy river, golfslagbad, veel glijbanen, kortom is het een waterpretpark voor jong en oud. Het eten was gevarieerd hoewel erg op de behoefte van de Engelse gasten (de meerderheid) gebaseerd. Maar er is voor iedereen wat: vis, vlees, rijst, pasta, frietjes, ... . Qua drank was het voornaamste verkrijgbaar gaande van frisdranken tot bier, wijn, cocktails. Entertainment is voornamelijk voor kleine kinderen, voor volwassenen en grote kinderen minder. Enkel de "oriental night" vonden wij goed. Voor de rest is er een comedy night, bingo avond, maar dit was niet veel waard. Veel leuker om dan een avondje naar Naama Bay of Old Market te gaan (taxi 50-60 eg pond). Er zijn winkeltjes en een supermarkt naast het resort.

• 8T&C01-03-2008

Wij hebben een heerlijk weekje Park Inn gehad. De kamer was groot en mooi en het park en service is ook prima. Er was in Park Inn zelf 1 groot verwarmd zwembad, maar wij zijn vooral vaak naar het strand geweest, waar ook een Park Inn bar is. Dit strand is kindvriendelijk met speeltoestellen en wij hebben er ook gebruik gemaakt van het verwarmde zwembad (vh Radisson). Als je het eten zat bent is het een aanrader om af en toe in het Radisson te gaan eten, je krijgt daar 25% korting (bijv. in de pizzeria pizza`s rond de 5 euro, of in een vd andere restaurants hoofdgerechten ~10 euro).

• 8Haidy15-02-2008

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Park Inn. Het personeel is erg aardig en behulpzaam en leuk met de kinderen. Het is er schoon en voor het aquapark bij het hotel hoefden wij niets te betalen. Je kon er zo vanuit het hotel naar toe lopen. Naar het strand even de weg oversteken en het busje nemen. Er is ook een strandpaviljoen waar je kunt drinken en een klein hapje eten.

• 8familie Brouwer11-01-2008

Wij zijn geweest van 01-01 t/m 08-01 en hebben het heerlijk gehad. We hadden een fam.kamer geboekt die bestond uit twee slaapkamers en twee badkamers. De kamers werden goed schoongehouden. Het eten was hardstikke goed, voldoende keus en elke dag wat anders. Twee verwarmde zwembaden wat echt aan te raden is in deze periode van het jaar. Korte wandeling of met een busje naar het strand waar het ondanks de wind goed vertoeven was. Snorkelen was hier wat minder gezien de hoge golven. Leuke kinderanimatie. Al met een al een zeer geslaagde vakantie!

• 8J. de Schrijver13-09-2007

het hotel was zeer goed en erg aardig personeel eten was goed verzorgd en ook de omgeving rondom het hotel was zeer goed verzorgd

• 9Karin & Dirk & Bianca Bosch te Amsterdam03-09-2007

Goed verzorg hotel en vriendelijk personeel. Kamer schoon en ruim. Eten was goed.

• 9jacqueline04-08-2007

het park is helemaal geweldig, supervriendelijke mensen. vraag en het wordt geregeld. go-best gids helpt je met alles, gaat zelfs met excursies mee. eten genoeg keus maar voor mij niet, maar ik ben een zeikerd met eten. animatie super vriendelijk, maar voor volwassene weinig tot geen animatie, helemaal savonds niks. dus het is savonds gewoon lekker chillen en lekker andere mensen ontmoeten. warmte tussen de 40 en 50 graden, parasol verreist. winkelen is voor weinig naar de stad, leuk om te zien maar de mensen daar willen mij te graag verkopen. safari geweest en snorkelen. mannen duikpady gehaald. zo mooi kan je je niet voorstellen. nou dat was het wel een beetje, ik wil weer terug.

• 9Gérard02-08-2007

Prima hotel voor gezinnen met kleine kinderen. Alles is perfect geregeld, eten, schoonmaak en zwembad zijn uitstekend. Voor kinderen vanaf een jaar of twaalf is het vermaak wellicht wat lastiger.Hotelpersoneel doet er alles aan om het eenieder naar de zin te maken. Tijdens ons verblijf is de Hotel naam gewijzigd in Park Inn. Het Hotel is een aanrader. Als volgend jaar het zwemparadijs ook gereed is, zal het helemaal een topper zijn.

• 9Gérard28-07-2007

Golden Resort is een aanrader. Het is een kindvriendelijk complex op allerhande gebied. Momenteel nog RUS vrij ook belangrijk. Voortreffelijk eten. Ook de aanwezige klagende hollanders die er altijd wel zijn voortaan gewoon naar Spanje gaan en bij Friet van Piet of Broodje van Kootje gaan eten of nog beter blijf lekker thuis.

13 tips over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• givaantje, 03-08-2013

quadtour met diner show is heel leuk. snorkeltrip op boottocht naar ras mohammed is ook geweldig linksaf bij resort op ongeveer 20 min lopen kom je bij mc donalds,starbucks en kfc.

• Sven, 28-07-2012

Soho Square, Starbucks, McDonald

• Cynthia, 21-11-2012

Tip: Neem de taxi naar Old Market. Heel leuk en cultureel marktje voor leuke souveniers.

32 vragen over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• dekkers311, 12-01-2014

met roltoel

Hallo, kan iemand ons zeggen of deze acc. geschikt is voor iemand in een rolstoel, b.v. toegang tot kamer, restaurant, etc. Dank U bij voorbaat

roos0077, 05-05-2014

Hallo, Met de rolstoel is zover wij hebben kunnen zien alles toegankelijk.De kamers ,het restaurant en de zwembaden.

• Joyce, 25-07-2013

Lunch

Is de lunch in hetzelfde gedeelte als het avond eten? Of heb je ook iets buiten bij het zwembad waar je pizza, salade, hamburgers etc. Kan nemen.

Charon, 01-08-2013

In principe heb je 1 hoofdrestaurant waar je je ontbijt, lunch en diner hebt (allen in buffetvorm). Bij het waterpark heb je ook nog een barretje waar je pizza, friet ed kan halen. Wij zijn in maart geweest, dus misschien dat dit in het hoogseizoen iets anders is, alhoewel ik verder geen restaurantjes of iets dergelijks heb gezien.

• sandra, 04-07-2013

is er iets te merken van de onrust in in Egypte??

Hallo,

wij vertrekken as zaterdag 06-07-2013 naar dit hotel met 2 kleine kinderen van 3 en 7 jaar. Is het veilig daar? Is er iets te merken van de onrust in Egypte in en rond het hotel? Ik ontvang graag reacties!!!

alvast bedankt!

Eric, 04-07-2013

hallo sandra, wij gaan 9 juli naar park inn, maar zoals ik het heb begrepen hebben we weinig last daar en zitten er ver genoeg vanaf z'n 508 km

sandra, 04-07-2013

bedankt voor je antwoord Eric.. Ik was er eigenlijk ook niet zo bang voor, maar je hoort nu toch dat veel toeristen terug willen of annuleren. Is er nu iemand in park inn die hier iets over kan zeggen?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV