Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• 2017
    9Jo03-09-2017

Ons tweede thuis,fantastisch

Geweldige service door personeel

• Oude reviews

9jo.beurskens26-06-2016

Fantastisch,voor de zestiende maal daar

Eenvoudig met een superservice

• 10jo.beurskens17-11-2014

Blijft super

Alweer bij onze vrienden geweest,en de prijs kwaliteit van dit Resort is geweldig.Omdat we er al meer dan 10 maal geweest waren werden we verrast door het planten van een palmboom met onze naam erbij.Heel het management werd erbij betrokken.We raden aan iedereen dit Resort aan en voor vragen kun je altijd bij ons terecht.

• 8roos007705-05-2014

Mooi hotel,goede ligging,vriendelijke service

Het hotel heeft meerdere zwembaden en een leuk aquapark,uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen. De hotelkamers zijn groot en schoon Het eten was goed voor Egyptische begrippen. Het strand is 5 minuten lopen of 1 minuut met de shuttle. Het huisrif is mooi en er zijn veel vissen te zien.

• 10Bianca20-07-2013

Geweldige week gehad

Wat een heerlijk hotel en zeker voor die prijs snap ik niet dat er mensen zijn die nog durven klagen. Wij hebben toch echt elke avond iets anders gegeten en dat hebben we thuis niet eens!! Ruime kamer met airco, verschillende zwembaden, en wat een service door Ahmed bij het zwembad met de bar, gewoon geweldig!!! Genieten!!!

• 8Petra Drachter06-06-2013

Een topper

Pas geweest in dit hotel samen met mijn man. Het was een top vakantie, personeel vriendelijk, hotelkamer schoon, eten afwisselend en warm. Keuze genoeg voor een heerlijke maaltijd. Service bij het zwembad niet te beschrijven, barmedewerker hield alles goed in de gaten, was je glas leeg bracht hij je een volle glas. We hebben ons niet verveeld. Een aanrader

• 8Yanick Teysen15-05-2013

Leuk en goed hotel !

kamers misschien wat verouderd mr wel netjes. Wij hadden 2 aparte bedden die iets groter waren als een 1-persoonsbed. Wij hebben hier met 2 ingeslapen en sliepen goed,hadden voldoende plaats.Maar mssn voor anderen toch niet zo ideaal. weet niet of er kamers zijn met een volwaardig 2-persoonsbed. geen hinder dus niet achter geinformeerd. werd elke dag gepoetst en een andere (handdoek) creatie op je bed :-) Zwembaden en het waterpark zijn echt suuuper!! veel plaats en proper. Het eten is OK maar je bent dan ook in egypte. Dit is eerder een persoonlijke kwestie en alles hangt af van wat je verlangt. Er was altijd ongeveer hetzelfde, friet, rijst, brood, pasta, ongeveer elke dag een ander stuk vlees, fruit, desserts... ik vond het lekker dus geen ramp. Als je chique wil eten en denk in een sterrenrestaurant te zitten, moet je er al niet naartoe gaan! ligging is ideaal! veel winkels en dringelegedenheden in de buurt en maar 15 min van old market en na'ama bay!

• 8Sarah Carpentier03-05-2013

Leuke reis gehad

Positieve punten: 3 verschillende zwambaden, waarvan 1 aquapark met veel glijbanen - golfbad - ... mooie koraalrif in zee vriendelijk personeel verschillende bars om drinken te krijgen op het hotelcomplex zeer kindvriendelijk hotel goed eten en veel keuze

Negatieve punten: water vh zwembad was echt koud (grondwater?). Er zaten nooit echt veel mensen in. Nogthans was het ongv 31graden toen wij er verbleven. opdringerige mensen die je tours/massage/... komen aanbieden aan het zwembad kamers erg verouderd. Uiteindelijk til je er niet zwaar aan, je zit weinig in je kamer en qua hygiëne is alles wel in orde. Dagelijks poetsen van de kamer Net zoals heel veel andere mensen behoorlijk veel last gehad van buikkrampen. Waarschijnlijk iets te maken met het eten (groenten wassen met kraantjeswater? ijsblokjes gemaakt van kraantjeswater?) Wifi in de lobby: heel traag en valt regelmatig uit.

Goed hotel. Negatieve puntjes zijn er altijd, maar ze wogen niet door op de positieve punten.

• 7Marion27-04-2013

Redelijk tot goed, geen 5*

Half maart 8 dagen geweest naar Park Inn. Voor ons was dit lang genoeg. Het hotel is prima, kamer netjes en iedere dag werd deze schoongemaakt door Tamer Sand. Voor ons was het iedere keer weer een verrassing wat voor een creatie Tamer weer gemaakt had bij het verwisselen van het beddengoed. Tevens dient deze jongen een speciale vermelding aangezien hij ons op allerlei manieren heeft geholpen met een aantal probleempjes.Hierdoor hebben wij toch nog een geslaagde vakantie gehad. Het eten was redelijk, wel gevarieerd maar niet altijd warm en doorbakken. Zijn wel veel Russen aanwezig maar niet echt lastig, maar met eten zijn ze wel erg asociaal

• 10Corry en Jo Beurskens25-04-2013

Blijft super!!!!!!!

Weer bij onze vrienden geweest en dit voor de 10e maal,zeer vriendelijk personeel en zou je wat te klagen hebben ga naar de receptie en vraag naar Hassan,hij probeert alles op te lossen.Kritische noot naar de reisaanbieders vanuit Nederland geef correcte informatie naar de klanten toe.!!!!!Dit keer veel Nederlanders getroffen in dit hotel die echt niet te spreken waren over een bepaalde aanbieder vanuit Nederland en hun reisleider aldaar,zelf hebben we deze mensen op onze manier voorgelicht over het reilen en zeilen aldaar.Op een bepaald moment leken we wel reisleiders.Hotel wordt komend jaar volledig gerenoveerd naar de wensen van de gasten.Er zijn mensen die er al meer dan 25 maal geweest zijn en dit is toch een positief gegeven.

13 tips over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• givaantje, 03-08-2013

quadtour met diner show is heel leuk. snorkeltrip op boottocht naar ras mohammed is ook geweldig linksaf bij resort op ongeveer 20 min lopen kom je bij mc donalds,starbucks en kfc.

• Sven, 28-07-2012

Soho Square, Starbucks, McDonald

• Cynthia, 21-11-2012

Tip: Neem de taxi naar Old Market. Heel leuk en cultureel marktje voor leuke souveniers.

32 vragen over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• dekkers311, 12-01-2014

met roltoel

Hallo, kan iemand ons zeggen of deze acc. geschikt is voor iemand in een rolstoel, b.v. toegang tot kamer, restaurant, etc. Dank U bij voorbaat

roos0077, 05-05-2014

Hallo, Met de rolstoel is zover wij hebben kunnen zien alles toegankelijk.De kamers ,het restaurant en de zwembaden.

• Joyce, 25-07-2013

Lunch

Is de lunch in hetzelfde gedeelte als het avond eten? Of heb je ook iets buiten bij het zwembad waar je pizza, salade, hamburgers etc. Kan nemen.

Charon, 01-08-2013

In principe heb je 1 hoofdrestaurant waar je je ontbijt, lunch en diner hebt (allen in buffetvorm). Bij het waterpark heb je ook nog een barretje waar je pizza, friet ed kan halen. Wij zijn in maart geweest, dus misschien dat dit in het hoogseizoen iets anders is, alhoewel ik verder geen restaurantjes of iets dergelijks heb gezien.

• sandra, 04-07-2013

is er iets te merken van de onrust in in Egypte??

Hallo,

wij vertrekken as zaterdag 06-07-2013 naar dit hotel met 2 kleine kinderen van 3 en 7 jaar. Is het veilig daar? Is er iets te merken van de onrust in Egypte in en rond het hotel? Ik ontvang graag reacties!!!

alvast bedankt!

Eric, 04-07-2013

hallo sandra, wij gaan 9 juli naar park inn, maar zoals ik het heb begrepen hebben we weinig last daar en zitten er ver genoeg vanaf z'n 508 km

sandra, 04-07-2013

bedankt voor je antwoord Eric.. Ik was er eigenlijk ook niet zo bang voor, maar je hoort nu toch dat veel toeristen terug willen of annuleren. Is er nu iemand in park inn die hier iets over kan zeggen?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV