Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

9,2

32 reacties Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

met roltoel

dekkers311, 12-1-2014

Hallo, kan iemand ons zeggen of deze acc. geschikt is voor iemand in een rolstoel,

b.v. toegang tot kamer, restaurant, etc. Dank U bij voorbaat

Lunch

Joyce, 25-7-2013
Is de lunch in hetzelfde gedeelte als het avond eten? Of heb je ook iets buiten bij het zwembad waar je pizza, salade, hamburgers etc. Kan nemen.

Hallo,

wij vertrekken as zaterdag 06-07-2013 naar dit hotel met 2 kleine kinderen van 3 en 7 jaar.

Is het veilig daar?

Is er iets te merken van de onrust in Egypte in en rond het hotel?

Ik ontvang graag reacties!!!

alvast bedankt!

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

avondvlucht

ajc.broeren, 26-6-2013
We gaan na dit resort van 23 juli tot met 1 augustus. Maar we moeten die dag uitchecken maar de vlucht gaat pas om 20.30. Kun je gemakkelijk een dagje bijboeken, of doen ze daar niet moeilijk om. Iemand ervaring mee?

Strand Park Inn

AB, 11-6-2013

Hallo,

Er staat 500m naar het strand, is dit een prive strand? Makkelijk te komen?

winkelcentra

eric, 14-5-2013
kan iemand mij vertellen hoever sohoo winkelcentra van park inn ligt ?

Nederlandse tijdschriften aanwezig?

Heidy, 28-4-2013

Kan iemand mij vertellen of er in het hotel Nederlandse tijdschriften te lenen zijn?

In veel ressorts zijn deze er en dat scheelt weer een kilo bagage!

excursie

Eric, 24-3-2013

Hallo ik las bij tips, dat excursiebureau Cheburashka i Gena goed en ook nog goedkoop was,

mijn vraag is wat is goedkoop ? wat betaal ik daar bijvoorbeeld met zwemmen met dolfijnen, en waar kan ik deze excursiebureau vinden in sharm el sheikh?

Vriendelijke groet Eric

3 reacties

sporten !

Wendy, 10-3-2013
Geen foto te vinden van de sportmogelijkheden (fitness) weet iemand wat er staat ? nog mooier een foto ervan :) thanks

Piramides

Carla, 13-2-2013
Heeft iemand een dagexcursie gedaan per vliegtuig vanuit Sharm El Sheikh naar de piramides bij cairo en zo ja, is het allemaal goed geregeld en de moeite waard?
2 reacties