Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

8.3Fantastisch

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

155 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh

• 2018
    9Heidi J.26-07-2018

Heerlijke vakantie.

Prachtig resort met zwembaden, mooi aquapark en strand met huisrif.( via een steiger te bereiken) Wel waterschoenen nodig. We hadden een zeer ruime familiekamer bij Gardens aquapark. De kamers kunnen een update gebruiken, maar zijn toch comfortabel en schoon. Het hele resort is goed onderhouden en een wandeling naar het strand, door de mooie tuinen, was zeer aangenaam. Het eten is zeer goed en gevarieerd en de drankjes zijn heerlijk. Het personeel legt je in de watten. ( Dit ligt vooral aan je eigen gedrag en een kleine fooi hier en daar). Tijdens de lunch kon het hoofdrestaurant erg chaotisch en druk zijn, we aten dan wat bij een van de vele barretjes op het resort. Toiletten waren soms ook smerig. Al deze issues kwamen door het asociale gedrag van sommige gasten en het personeel werkte hard om dit op te lossen. Wij hebben zelf alleen maar zeer positieve ervaringen gehad en genoten van onze vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Jo03-09-2017

Ons tweede thuis,fantastisch

Geweldige service door personeel

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Yvette Slabber06-05-2017

geweldig!

Jammer dat er nog steeds geen rechtstreekse vluchten naar Sharm el Sheikh gaan. Het was er erg rustig, maar wat een verwennerij!!!! Er werd alles in het werk gesteld om onze vakantie onvergetelijk te maken. Eten was ook prima, genoeg variatie. Het enige minpunt waren de vliegen bij het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Anita van Helden10-07-2016

geweldig!!

Het is een fantasitsch resort met aleen maar plus punten.mooie kamers,zwembaden,restaurants,bar op het dakterras het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk,goede animatie,Ook voor kinderen zeer goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9jo.beurskens26-06-2016

Fantastisch,voor de zestiende maal daar

Eenvoudig met een superservice

Gereisd met partner in juni 2016

• 5Alan van Dongen05-05-2015

Supermooi hotel met zeer slecht eten

Park Inn is een zeer mooi hotel met vriendelijk personeel. De zwembaden zijn mooi en natuurlijk het Aquapark is top voor kinderen. Met de shuttle naar het strand werkt perfect anders is het 5 minuutjes lopen. Zeer mooi huisrif je hebt wel waterschoenen nodig als je voorin de zee wilt zwemmen. Wij hadden een familiekamer, ook die was helemaal goed. Maar dan!!! Het ontbijt gaat nog wel! Het eten is echt gericht op moslims. Veel couscous en van dat soort dingen overal zit een kruid in of op dat voor ons Europeanen niet lekker is. Wij zijn niet kritisch of verwend maar het avondeten in dit hotel is gewoon echt niet weg te krijgen!!! We zijn dan ook maar 2x uit eten gegaan bij Jive om de hoek en een keer naar McDonalds. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat hier over 5 jaar geen toeristen meer komen maar alleen nog de lokale bevolking. Kortom een goed hotel met jammer genoeg zeer slecht eten. Als ze nu iets meer aandacht aan het eten hadden besteed was het een geweldig hotel geweest! Jammer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10jo.beurskens17-11-2014

Blijft super

Alweer bij onze vrienden geweest,en de prijs kwaliteit van dit Resort is geweldig.Omdat we er al meer dan 10 maal geweest waren werden we verrast door het planten van een palmboom met onze naam erbij.Heel het management werd erbij betrokken.We raden aan iedereen dit Resort aan en voor vragen kun je altijd bij ons terecht.

Gereisd met partner in november 2014

• 6Noes11-08-2014

Niet alles was slecht, maar niet nog een keer

Tja, het is het allemaal net niet zeg maar..... Kamers niet schoon, borden en bestek vies, vieze bbq´s, opdringerige animatie, en mijn zusje is half aangerand door een housekeeper.

Is het golfslag zwembad drijven iedere dag veren, poep en botjes van de vogels die daar zitten en restjes eten op eten. De glijbanen zijn wel erg leuk

Animatie enz is wel leuk gedaan al liggen er in de zaal allerlei kleedjes waar kinderen regelmatig over struikelen.

Verder ook veel irritante russen, maar goed, lekker negeren.

Strand is wel aan te lopen, en dat is echt super! Prachtig snorkelen daar!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 10robyn03-07-2014

Perfecte Vakantie

Ik raad het zeker aan om naar dit hotel te gaan! Vooral met kinderen jong en oud, die vermaken zich hier echt wel Veel zwembaden met glijbanen. Je kan s' middags eten halen bijv. pizza ofzo, heel lekker. Mooiste vakantie ooit, en ik heb daar gedoken en gesnorkeld in de rode zee, heel mooi daar echt je moet hier een keer zijn geweest.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8roos007705-05-2014

Mooi hotel,goede ligging,vriendelijke service

Het hotel heeft meerdere zwembaden en een leuk aquapark,uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen. De hotelkamers zijn groot en schoon Het eten was goed voor Egyptische begrippen. Het strand is 5 minuten lopen of 1 minuut met de shuttle. Het huisrif is mooi en er zijn veel vissen te zien.

Gereisd met partner in februari 2014

Hotel Park Inn Sharm El Sheikh info