Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°28°

101 reviews over Hotel Oriental Resort in het Nederlands

Prima resort

Niethe
20-3-2019

Fijn resort. Schone, grote kamers. Eten genoeg keus en goed. Strand en zwembad fijn en het personeel aardig

Gereisd Alleenreizend in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

duikvakantie

Jan
1-2-2014

Oriental Resort op zich is een prima hotel waar het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is. Het zwembad is netjes en alles wordt keurig bijgehouden. Het strand is ook goed maar jammer is wel dat de mogelijkheid om ter plaatste te snorkelen lastig is. Het rif is heel ver lopen door het water dat weer net niet diep genoeg is om te zwemmen. De pieren die er zijn om wandelend naar de rand van het rif te gaan zijn allemaal ver weg. Echt jammer. Om te duiken is de duik school aan het strand Aqua Nabq een prima uitvalsbasis om een paar leuke duiken te maken op mooie locaties. Je moet wel altijd eerst een stuk rijden naar de haven maar dat hebben ze wel netjes verzorgt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eten slecht!

Anouk
      7-1-2014

Wij hebben op zich een prima rustige vakantie gehad. eigenlijk alleen maar aan het strand gelegen. wel een tripje ras mohammed gedaan en was zeker de moeite waard! eten was ook wel te doen alleen zijn wij terug gekomen met een e-coli stec bacterie. vanaf de vierde dag tot een maand na terugkomst van onze vakantie nog heel erg ziek geweest!

Gereisd Met partner in juli 2013

geweldige ervaring

leny janssen
      22-12-2013

Wat kunnen sommige mensen toch zeuren. Je moet gewoon kijken naar de prijs/kwaliteitverhouding en dan heb je voor je paar honderd Euro een knus hotel, behoorlijk eten, grote kamer, mooie tuin, fijn strand met pier om het diepere gedeelte van de zee te bereiken. Het personeel is vriendelijk en toegewijd en het weer is fantastisch, ook in het najaar/de winter. Wij zijn een paar keer geweest en worden ontvangen als goeie kennissen en genieten van alles wat dit hotel, het personeel, het stadje en het weer te bieden hebben.

Gereisd Met partner in januari 2013

echt nooit meer

Sjoerd
      11-12-2013

dramatisch. Eten zeer eentonig en ronduit slecht. Totaal geen variatie. Service is echt van zeer lage kwaliteit. Prijs is laag, maar betaal aub iets meer en dan krijg je meer. Kamers smerig en slecht onderhouden.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Dit is voor ons nooit meer!"

MrDave
      15-7-2013

Zeer slecht hotel! Laten we beginnen over het ETEN, het wordt al in meerdere recensies duidelijk gemaakt dat het eentonig is dit is 100% waar + dat de kwaliteit erg slecht is! Mijn vriendin en ik en ons gezelschap waren na dag 4 al met enorme buikklachten naar onze reisleider gestapt en we zijn al meerdere male in Egypte geweest maar dit is ons nog nooit overkomen. We konden direct met de front manager & de Chef van het restaurant spreken, de manager was een beetje met zijn telefoon aan het spelen i.p.v. de klacht serieus te behandelen de chef daarin tegen kwam direct er mee aan dat het niet aan het eten lag. We hebben verschillende foto's genomen met vliegen op broodjes en mieren die over de bar heen liepen, we hebben uiteindelijk de rest van de vakantie buiten de deur gegeten omdat het wel degelijk aan het eten heeft gelegen. Tot 2x toe de douche kapot! Riff is voor 95% DOOD! Veel Russen, Italiaanen & Engelsen! Hele slechte service, het bestaat nu 12 jaar tijd voor verandering!

prijs/kwaliteit prima, eten verschrikkelijk

Steven
      14-7-2013

prijs/kwaliteit is in orde. Vakantie is zeer betaalbaar. Mooi weer in Egypte, strand is prima. Gerenoveerde kamers zijn ook in orde. Het eten is echter zeer eentonig en smakeloos. Elke dag hetzelfde en van zeer slechte kwaliteit. Omdat het all-in is is dit een smet op de vakantie geweest. Vind je eten belangrijk, boek dan iets anders.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima hotel op prima ligging.

Roy
      27-6-2013

In Juni 8 dagen naar Oriental resort gegaan. Over het algemeen een mooi resort. Wij zaten in het nieuwe gedeelte en onze kamer zag er daarom mooi uit en zeer schoon. Zoals al door andere aangegeven was het eten eentonig en heel weinig keuze. Zelf ook last van mijn maag gekregen. Hiervoor 5 keer in Egypte geweest en dit is voor Egypte een middenklasse hotel. Ligging is goed en alles binnen loopafstand (mcdonalds, hardrock cafe, starbucks, super markt en de bekende winkels met papyrus en beeldjes). Bij de zwembaden is geen alcohol te krijgen en hierdoor geen overlast. Over het algemeen veel italianen en engelsen maar geen russen. Personeel is vriendelijk. Elke dag gaat het brandalarm minimaal 3 keer af maar hier wordt door niemand op gereageerd.

Gereisd Met partner in Sat Jun 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke vakantie, maar je moet het zelf leuk maken.

dennis van duijvenvoorde
      19-6-2013

de ligging is perfect overal lekker dichtbij, binnen 15 min van het vliegveld. toen we aankwamen (half 12 s avonds) was er niks meer te eten. kamers waren uitstekend. maar daar moet je ook maar net geluk mee hebben zoal ik het hoorde. Veel verkoop mannetjes nog 100 keer erger dan in Turkije. maak vooral geen foto's van de kamelen of aai ze niet dan mag je gelijk betalen. personeel was afwisselend vriendelijk. Reisleider van touroperator was erg onvriendelijk. snorkelen kan ook gewoon voor het hotel maar dan heb je wel waterschoenen nodig. Een trip naar het Tiran eiland om te snorkelen raad ik zeker aan. Het eten was goed, 's avonds geen patat maar elke avond ander thema. op vrijdag heb je Fish markt bij het zwembad (betalen per ons!!) k weet niet of het van het eten in het hotel of van de burger king is maar ben nu al 8 dagen thuis en heb nog steeds buik krampen en diaree

Echt nooit meer!!!

Niels Gierman
      16-6-2013

Goed hotel voor die prijs maar zeker geen 5 sterren waard wij zaten in het oudere gedeelte van hotel en dat was te merken! Oude meubels oude badkamer(vies bad, slechte douche). Personeel wel vriendelijk maar kon wel merken dat ze moe waren (wat wil je ook na weken 16uur per dag werken maar toch). Eten nog nooit zo slecht mee gemaakt heb er een voedselvergiftiging aan overgehouden en alle Nederlanders in het hotel warenaan de diarree (en dat is echt niet overdreven iedereen had er last van) er was ook totaal geen variatie elke dag stond er hetzelfde op tafel brood dat droog was en avondeten waar geen smaak aan zat heb 8 dagen geboekt maarheb 6 dagen bij die mac & burger king gegeten (die zaten gelukkig aan de overkant van de weg) hier zagen er vaak andere Nederlanders uit het hotel snap dan ook niet dat mensen dit goed kunnen noemen!! 1 ding is100% zeker voor ons nooit meer dit hotel! Dit geld ook voor veel Nederlanders die er dezelfde week zaten

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
      • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig
      • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan1, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oriental Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oriental Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.