Hotel Mexicana Sharm Resort

Hotel Mexicana Sharm Resort
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Mexicana Sharm Resort voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Mexicana Sharm Resort in het Nederlands

Viel ons alles mee!

S. Veldhuis
9-8-2009

Gezien de negatieve verhalen op de website, gingen wij met een dubbel gevoel naar creative mexicana. Daar aangekomen was dit gevoel gelijk verdwenen! Alles was goed voor elkaar. Uiteraard verdient het appartement geen 4 nederlandse sterren maar gezien de prijs/kwalliteit verhouding was het hier prima vertoeven. Voor een paar euro fooi wordt er veel voor je gedaan. Enige minpunt voor ons was dat ze zeiden dat wij producten uit de minibar gebruikt hadden wat niet het geval was. Hier werd moeilijk over gedaan, maar dit hebben ze uiteindelijk netjes opgelost. Wij hadden geen all in, maar het eten is lekker en ook in Il mercato (moderne winkelstraat) kun je lekker eten. De jeep safari bevelen wij van harte aan! Die is echt super leuk om te doen! Enige nadeel sharm el sheikh vonden wij de opdringerige verkopers! Al met al een zeer goede en mooie vakantie gehad!

Goed complex, (nog)te weinig vertier.

Ben Krijger
14-12-2008

Compex ziet er goed uit, schoon binnen en buiten mooie groenvoorziening.Zwembad(en) keurig verzord en schoon. Jammer geen goede winkels of restaurants in de directe omgeving en geen vertier,alles met Taxi. Eten in het a-la carte restaurantje is redelijk,eten in de all-in ruimte is slecht. Het weer was uitstekend.

alles was ok

CA Quist
10-7-2008

echter niet uitmuntend. Vragen over reisleiding wisten ze niet te beantwoorden en hier werd ook niet hun best voor gedaan.

De reisleiding vanuit Nl was slecht, wij hadden bijna geen kans excursies te boeken, nummers waren onbereikbaar en we hebben zelfs hijglijnen gekregen toen we het nummer van de reisleiding belden. Erg jammer.

Prima resort

Hugo
27-6-2008

Eind juni een week verbleven in een appartement in Mexicana. Prima resort, mooie hotelstranden, superbediening en vooral veel waar voor je geld. Vantevoren gehoorde punten van kritiek (zoals slecht schoongemaakt en slecht eten) niets van teruggezien.

We zaten op de 1e verdieping in een appartement. Keukengerei 2 enorme pannen en een kleine bakpan. Vlakbij verwarmd zwembad dus wel wat lawaaiig ook harde muziek van nabijgelegen resort 's avonds.

Enorme wolken gif 2 tijdens zon op en zonsondergang om de mosquitos te doden.Onze touroperator vroeg niet naar type bed had nu 2 persoonsbed ipv 2 aparte bedden.

Héél mooi eigen Coral Reef om te snorkelen.

Aanrader!

Zijn zojuist terug van een weekje mexicana

a.g.schuyffel
15-8-2007

Zijn zojuist terug van een weekje mexicana.Dit hotel heeft 4 sterren maar verdient er naar mijn mening maximaal 2.

Badkamer was ronduit smerige.

Beschimmelde voegen en kapot sanitair.

Geen warm water uit de kraan.etc.etc.

Keuken idem dito verhaal.

All inclusief was een regelrechte aanfluiting. Voor veel dingen moest e bijbetaald worden, en all inclusief gold niet voor beide zwembaden. Service was langzaam en zeer slecht van begrip en was zeer duidelijk op tip uit.

Het eten was slecht en eentonig. Weinig variatie.

Vaak rijst met kip.

Vervolgens bleek het onmogelijk, om all inclusief gasten te voorzien van een koud biertje, hetgeen bij betalende gasten geen enkel probleem bleek te zijn. Wij voelden ons als all inclusive gasten als paria`s behandeld.

Absoluut geen hotel voor mensen met een zwakke maag. Indien Uw beurs het toelaat, dan hard doorlopen bij dit hotel.

ben vaker in sharm geweest

m.pijls
27-10-2006

ben vaker in sharm geweest. dit was voor ons een afknapper. de badkamers waren er niet al te fris en er liepen kakkerlakken en hagedissen door de woonkamer. ze hadden zich in de keuken en onder de ijskast genesteld.

De eerste indruk is prima, het ziet er allebest leuk uit. Alleen van schoon sanitair heeft men een kaas gegeten

Het eten in het restaurant was bar en boos. lauw en geen smaak. gelukkig kon je tegen betaling bij de zwembadbar pizza etc bestellen.

De eerste indruk is prima, maar dan:De eerste nacht het er

rocher,pedro,sylvano
25-7-2006

De eerste indruk is prima, maar dan:De eerste nacht verliep prima.toen het gedonder dat er geen handoeken waren.Na driemaal te hebben geklaagd kwamen er na 2 uur eindelijk 2 handdoeken. (lastig als je met drie personen bent).de tweede dag het zelfde.eveneens werd er met de franse slag gepoets.Na wederom te hebben gereclameerd werd ons ter comp. een suite aangeboden.nou dit was niet voor lange duur.toen waren we buiten gesloten en konden de kamer niet meer in.slot kapot.toen overstroming van de badkamer.Men probeert het wel goed te maken maar voor, ons was de zin over.Het is eten in het hotel is huilen met de pet.ons zien ze er NOOIT meer.Scharm is wel leuk alleen het getoeter van de taxi's .Steek je neus buiten de deur en er wordt al weer getoeterd. Een tip neem de goldenlemoosine(mercede's met airco) .goed eten doe je in rstaurent columbus Schuin tegen over aladin.fijne vakantie

Ik ben net teruggekomen (juli 2005) uit Egypte en zat in dit hotel. De kamers zijn prima, schoonmaak ook, alleen sneeuw op de tv. Het eten ziet er prima verzorgd uit, maaqr toch komt iedereen terug met een fikse darminfectie. Schijnt erbij te horen als je naar Egypte gaat, neem diarreeremmer mee!! Verder vond ik het zwembadwater troebel, de poolbarbediening is niet zo vlot. Maar goed, je bent op vakantie! Het busje naar Naama Bay en strand is gratis, maar de tijden zijn soms niet handig. Maar dan neem je een taxi, kost geen bal. Al met al een leuke vakantie gehad en zou zo weer teruggaan naar dit hotel.

Wij zijn de 1e week van juni in dit hotel geweest en hadden op basis van all inclusive geboekt.

Dat was dus een grote aanfluiting en absoluut niet aan te raden, aangezien je voor een aantal services/maaltijden moet bijbetalen.

Wil je 's middags bij het zwembad eten bij de poolbar; betaal je hier gewoon extra voor; hoezo All Inclusive??

Personeel is verder heel aardig en de accommodatie is oud maar redelijk schoon en netjes.

Indien je hiernaar toe wilt, hou dan rekening met flinke loopafstanden naar centrum/strand; taxi is een betere optie of eventueel de "gratis" servicebus naar centrum/strand; als deze rijdt, ze nemen het nl niet zo nauw met de tijden.

Taxi is echter niet duur en veel sneller!

Snorkelen is echt geweldig en zeer de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mexicana Sharm Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mexicana Sharm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mexicana Sharm Resort scoort een 6.13 uit 10 op basis van 26 reviews.