Hotel aan zeeWeer vandaag35°27°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Sinai Paradise voor je op een rij gezet:

117 reviews over Hotel Melia Sinai Paradise in het Nederlands

Mooi koraalrif

Alwi
20-4-2012

Hotel ligt vlak bij het vliegveld, korte transfer en de gasten zijn voor 95% van Russische afkomst. Vriendelijk personeel, verlenen goede service en een fooitje geven doet wonderen. De zee alleen te bereiken vanaf de pier, over het koraal mag niet gelopen worden. De zee is daar 6 meter diep, zeewater behoorlijk fris maar je bevind je meteen in een aquarium. Het hotel heeft 2 verdiepingen en geen lift. Met (kleine) kinderen is het opletten door veel hoogteverschillen en waterpartijen.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER!!!

Fam.
14-4-2012

Ons hotel: Melia Sinai is gewoon in 1 woord te omschrijven: FANTASTISCH! De kamers worden héél goed onderhouden! Al het personeel is héél vriendelijk! Vooral onze vriend Ahmed aan de handdoeken is super! Hij en nog andere van aan de bar bezorgde ons een toffe week! Het eten kon nu en dan iets warmer zijn, maar de pastabar was super lekker! Ook de kok ervan was super vriendelijk! Ook was het eten gevarieerd. Om te snorkelen is het een super locatie! Heel mooi onderwaterwereld! De kindermanimatie is niet in het nederlands, maar voor ons stoorde dat niet. Enkel een minpunt! Er zijn héél veel russen in het hotel aanwezig! Zij menen dat iedereen voor hun moet springen. Ook het personeel vinden de russen maar niks. Voor ons hebben ze alles gedaan wat we wilden en deden ze het met een lach, bij de russen was het andersom! Maar let niet te veel op die Russen en dan hebben jullie er een buitengewoon leuke vakantie!

Gereisd Met vrienden in april 2012

Geweldig

den Hollander
16-11-2011

We waren gisteren teruggekomen van een 8 daagse vakantie in Melia Sinai.........en om uit te drukken in 1 woord wat wij van dit hotel/resort vinden is Amazing. De bediening in dit hotel is echt geweldig, super lieve en correcte mensen, prachtig weer en heerlijk eten en onze ervaring is dat we hier direct welkom hebben gevoeld.........een soort familie gevoel. We komen zeker hier terug en zijn nu al plannen aan het maken voor volgend jaar. Een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in november 2011

Gewoon een prima hotel

Hans
16-2-2011

Wij hebben helemaal niets hoeven te betalen voor een fles water. Iedere avond was er een tafeltje gereserveerd en werden de drankjes direct gebracht> Met een klein fooitje aan begin van de week, maar zeker ook een vriendelijk woord en gebaar, bereik je heel veel. Gedraag je normaal en je krijgt vriendelijkheid terug!

Gereisd Met partner in september 2010

Goed hotel, prima kamers, redelijk eten

Mari
23-1-2011

Ik snap al die negatieve beoordelingen echt niet. Wij zijn echt wel wat gewend maar dit is voor Egyptische begrippen een prima hotel! Niet de fooien maar een vtiendelijk woord zorgen voor service en vooral een bedankje achteraf!! De week vloog om. Bedankt Meli Sinai!

Gereisd Met partner in november 2010

Prachtig hotel, helaas haaien.....dus niet in zee.

louis en nelleke
8-1-2011

Gisteren terug van een zeer interessante Nijlcruise (week) en aansluitend een week in Melia S. Nijlcruise was fantastisch, lag voor een groot deel aan de uitstekende gids ( Magdi).Melia is een fantastisch hotel met een voortreffelijke keuken en aardig personeel.Alleen bij de receptie..lang wachten, te beroerd om je te woord te staan en zo rigide als de kolossen van Memnon! Nog een minpunt, je kunt niet langs het strand lopen, want de securitydienst van de hotels daar ziet je als een gevaar voor hun eigen gasten.Je moest langs de grote weg lopen. Of met de bus.Niks aan dus. En dan die haaien, de ene dag mocht je tot je enkels in het prachtige, heerlijke zeewater en de volgende dag mocht je er zelfs met je grote teen niet in. Kortom, een tantaluskwelling. En dan de excursie naar het St. Katharinaklooster. Volgens de folder kregen wij daar 8 items te zien. Nee dus, maar 2!Jammer.Bus zat vol Italianen en 6 Nederlanders. gids sprak 40 minuten italiaans en 4 minuten engels.Slecht!!

Gereisd Met partner in december 2010

Slecht Hotel bij prachtig Rif:

tom
24-12-2010

Waardeloos hotel bij prachtig Rif. LET OP: Melia Sinai Paradise WAS MElia Sinaï.

Service: waardeloos-heb je all-inclusive geboekt, dan wordt je nauwelijks bediend omdat het een HALF-PENSION hotel is; bediening schrijft liever 'bonnetjes' uit voor Half pension-gasten - dat vinden ze véééél belangrijker - storingen worden niet of veel te laat verholpen

Eten: slecht - soep is te doen - rest van het voedsel is de goden verzoeken om de vloek van de farao..... water is niét gratis je moet dit betalen 2 € per fles !!!!!!

Kamers: slechte harde bedden, bad is dagelijks verstopt

Prijs-kwaliteit: hooguit 3 en zeker geen 5-sterren restaurant waard VEEL te duur enkel het Rif maakt veel goed - het hotel is zeer slecht

Gereisd Met partner in oktober 2010

Supper om te snorkelen

Chiki Chiki
24-11-2010

Aardig hotel met een zeer mooi rif voor de deur. Dus wil je duiken of snorkelen dan moet je hier zeker naartoe gaan. Het eten is goed, de service bij het eten is uitstekend. De service bij de Bars vallen tegen (lang wachten).All inn valt tegen want als je cappochini koffie wilt hebben moet je er voor betalen 1,90 euro

Gereisd Met partner in november 2010

3 sterren hotel voor een superprijs, super huisrif

roos.damen
7-10-2010

Het is gewoon geen 5 sterren hotel, all inlcusive is beperkt, maar als het goed is betaal je daar ook niet voor en mag je niet dan ook niet verwachten. Bedden zijn hard, het eten is ok, kwaliteit wisselt sterk, maar biedt voldoende keuze. Ik heb voor ons 2-en niet geheel de voordelen van een duurder kamertype kunnen ontdekken, behalve dan dat je pal aan het zwembad zit met iedereen die voor je terrasje langsloopt. Jammer dat er maar 1 restaurant is. Zwembaden zijn super. Entertainment is erg matig, duikschool is prima en 2 huisriffen zijn werkelijk fantastisch, wij hebben die week dolfijnen een walvishaai en een schilpad gezien, wat wil je nog meer.

Gereisd Met partner in juli 2010

Jammer

Lars
5-10-2010

Na de bekende Nijl cruise kom je hier terecht. Slecht eten was nooit plaats,onvriendelijk personeel . Er was geen fk te doen Ik ben al in veel hotels geweest dit verdient zeker geen 5 sterren maar hooguit 3. De kamer was ook erg matig de bedden waren het ergste. Als je een slecht rug heb Kom je der met een rolstoel uit. Niet zo een leuke terug reis dus! Ik ge hier nooit meer naar toe.gelukkig was het maar 3 dagen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Sinai Paradise in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Sinai Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.