Hotel Melia Sinai Paradise

Hotel Melia Sinai Paradise

8.1Fantastisch

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Sinai Paradise voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

123 reviews over Hotel Melia Sinai Paradise

• 8Alwi20-04-2012

Mooi koraalrif

Hotel ligt vlak bij het vliegveld, korte transfer en de gasten zijn voor 95% van Russische afkomst. Vriendelijk personeel, verlenen goede service en een fooitje geven doet wonderen. De zee alleen te bereiken vanaf de pier, over het koraal mag niet gelopen worden. De zee is daar 6 meter diep, zeewater behoorlijk fris maar je bevind je meteen in een aquarium. Het hotel heeft 2 verdiepingen en geen lift. Met (kleine) kinderen is het opletten door veel hoogteverschillen en waterpartijen.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 10Fam. 14-04-2012

SUPER!!!

Ons hotel: Melia Sinai is gewoon in 1 woord te omschrijven: FANTASTISCH! De kamers worden héél goed onderhouden! Al het personeel is héél vriendelijk! Vooral onze vriend Ahmed aan de handdoeken is super! Hij en nog andere van aan de bar bezorgde ons een toffe week! Het eten kon nu en dan iets warmer zijn, maar de pastabar was super lekker! Ook de kok ervan was super vriendelijk! Ook was het eten gevarieerd. Om te snorkelen is het een super locatie! Heel mooi onderwaterwereld! De kindermanimatie is niet in het nederlands, maar voor ons stoorde dat niet. Enkel een minpunt! Er zijn héél veel russen in het hotel aanwezig! Zij menen dat iedereen voor hun moet springen. Ook het personeel vinden de russen maar niks. Voor ons hebben ze alles gedaan wat we wilden en deden ze het met een lach, bij de russen was het andersom! Maar let niet te veel op die Russen en dan hebben jullie er een buitengewoon leuke vakantie!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9den Hollander16-11-2011

Geweldig

We waren gisteren teruggekomen van een 8 daagse vakantie in Melia Sinai.........en om uit te drukken in 1 woord wat wij van dit hotel/resort vinden is Amazing. De bediening in dit hotel is echt geweldig, super lieve en correcte mensen, prachtig weer en heerlijk eten en onze ervaring is dat we hier direct welkom hebben gevoeld.........een soort familie gevoel. We komen zeker hier terug en zijn nu al plannen aan het maken voor volgend jaar. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in november 2011

• 8Hans16-02-2011

Gewoon een prima hotel

Wij hebben helemaal niets hoeven te betalen voor een fles water. Iedere avond was er een tafeltje gereserveerd en werden de drankjes direct gebracht> Met een klein fooitje aan begin van de week, maar zeker ook een vriendelijk woord en gebaar, bereik je heel veel. Gedraag je normaal en je krijgt vriendelijkheid terug!

Gereisd met partner in september 2010

• 7Mari23-01-2011

Goed hotel, prima kamers, redelijk eten

Ik snap al die negatieve beoordelingen echt niet. Wij zijn echt wel wat gewend maar dit is voor Egyptische begrippen een prima hotel! Niet de fooien maar een vtiendelijk woord zorgen voor service en vooral een bedankje achteraf!! De week vloog om. Bedankt Meli Sinai!

Gereisd met partner in november 2010

• 9louis en nelleke08-01-2011

Prachtig hotel, helaas haaien.....dus niet in zee.

Gisteren terug van een zeer interessante Nijlcruise (week) en aansluitend een week in Melia S. Nijlcruise was fantastisch, lag voor een groot deel aan de uitstekende gids ( Magdi).Melia is een fantastisch hotel met een voortreffelijke keuken en aardig personeel.Alleen bij de receptie..lang wachten, te beroerd om je te woord te staan en zo rigide als de kolossen van Memnon! Nog een minpunt, je kunt niet langs het strand lopen, want de securitydienst van de hotels daar ziet je als een gevaar voor hun eigen gasten.Je moest langs de grote weg lopen. Of met de bus.Niks aan dus. En dan die haaien, de ene dag mocht je tot je enkels in het prachtige, heerlijke zeewater en de volgende dag mocht je er zelfs met je grote teen niet in. Kortom, een tantaluskwelling. En dan de excursie naar het St. Katharinaklooster. Volgens de folder kregen wij daar 8 items te zien. Nee dus, maar 2!Jammer.Bus zat vol Italianen en 6 Nederlanders. gids sprak 40 minuten italiaans en 4 minuten engels.Slecht!!

Gereisd met partner in december 2010

• 2tom24-12-2010

Slecht Hotel bij prachtig Rif:

Waardeloos hotel bij prachtig Rif. LET OP: Melia Sinai Paradise WAS MElia Sinaï.

Service: waardeloos-heb je all-inclusive geboekt, dan wordt je nauwelijks bediend omdat het een HALF-PENSION hotel is; bediening schrijft liever 'bonnetjes' uit voor Half pension-gasten - dat vinden ze véééél belangrijker - storingen worden niet of veel te laat verholpen

Eten: slecht - soep is te doen - rest van het voedsel is de goden verzoeken om de vloek van de farao..... water is niét gratis je moet dit betalen 2 € per fles !!!!!!

Kamers: slechte harde bedden, bad is dagelijks verstopt

Prijs-kwaliteit: hooguit 3 en zeker geen 5-sterren restaurant waard VEEL te duur enkel het Rif maakt veel goed - het hotel is zeer slecht

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Chiki Chiki24-11-2010

Supper om te snorkelen

Aardig hotel met een zeer mooi rif voor de deur. Dus wil je duiken of snorkelen dan moet je hier zeker naartoe gaan. Het eten is goed, de service bij het eten is uitstekend. De service bij de Bars vallen tegen (lang wachten).All inn valt tegen want als je cappochini koffie wilt hebben moet je er voor betalen 1,90 euro

Gereisd met partner in november 2010

• 4Lars05-10-2010

Jammer

Na de bekende Nijl cruise kom je hier terecht. Slecht eten was nooit plaats,onvriendelijk personeel . Er was geen fk te doen Ik ben al in veel hotels geweest dit verdient zeker geen 5 sterren maar hooguit 3. De kamer was ook erg matig de bedden waren het ergste. Als je een slecht rug heb Kom je der met een rolstoel uit. Niet zo een leuke terug reis dus! Ik ge hier nooit meer naar toe.gelukkig was het maar 3 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Johan en Henny IJsendorn27-09-2010

Een hotel om lekker uit te rusten

Na een inspannende Nijlcruise is Melia Sinaï een weldaad van rust. En daar zijn we ook voor gegaan. Het ene minpuntje dat we moeten noemen is dat het ver van de 'bewoonde' wereld af ligt. Je bent dus afhankelijk van de shuttle bus en de taxi (trouwens heel goedkoop). Snorkelen kan je hier het beste. Voor het hotel ligt het mooiste rif van de hele omgeving. Het eten is uitstekend te noemen, wel steeds hetzelfde, maar er ligt zoveel dat je zelf iedere dag een andere combinatie kan maken. De toetjes zijn niet te versmaden. Het personeel is uitermate vriendelijk en absoluut niet opdringerig. Het onderhoud/schoonmaak (aan de badkamers) kan stukken beter. Maar over het algemeen is Melia Sinaï een echte aanrader

Gereisd met partner in september 2010

Hotel Melia Sinai Paradise info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages