Hotel Melia Sharm Resort

Hotel Melia Sharm Resort

8.3Fantastisch

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Sharm Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

33 reviews over Hotel Melia Sharm Resort

• 8suzannevdzanden07-10-2013

Fijn hotel & faciliteiten, geen goede ligging

Heel prettig hotel met alle benodigde faciliteiten en services. Helaas wel erg ver van enig 'vertier'. Het hotel is vooral Russisch-georienteerd. Het volledig personeel spreekt dan ook de taal en daarnaast Italiaans; ook een doelgroep van het hotel die niet de moeite heeft genomen Engels of een klein beetje Egyptisch/Arabisch en handen en voeten-taal eigen te maken. Eten was heel goed, drankjes prima, helaas geen lekkere cocktails:-) Wel een goed strand met beach bar en snacks, een pool bar en heerlijke kamers. De duikschool aan het strand was ronduit slecht, let hier goed op wat ze je aanbieden en de kwaliteit van een cursus en instructeur. Ik zou geen duikbuddy die gecertificeerd is via deze duikschool naast me willen hebben op 30m diep.... Al met al een prima hotel met een luxe allure maar met her en der een kanttekening.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Hans Vermeij15-07-2013

Heerlijk hotel, komen zeker terug.

Zeer prettig hotel, personeel uitermate vriendelijk en gastvrij. Prima ligging aan zee met fraaie tuinen. Alles was erg schoon, ook de zwembaden. Kamer van alles voorzien. Kwamen laat aan en kregen ongevraagd zelfs nog eten op onze kamer bezorgd. Kwaliteit eten goed, zo ook hygiëne. Zeer goede prijs/kwaliteiterhouding.

Gereisd met partner in juni 2013

• 5A.C. van Zundert01-07-2013

Hoe komt dit Hotel aan zo`n hoge waardering

Op de plaatjes en Video ziet dit hotel er prima uit, niets is minder waar allereerst het zwembad in de 3 weken dat wij er waren is dit 1 keer schoon gemaakt, dikke bruine aanslag op de tegeltjes, tegeltjes liggen los in het bad met scherpe randen, de badkamer daar zit dikke schimmel op de kitnaden rondom het bad, niet alleen bij ons in meerdere kamers, het eten is ook niet alles lauw en niet warm, en om de koffie bij het ontbijt moet je bijna smeken. kortom niet voor herhaling vatbaar, totaal niet hygiënisch

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Vikus13-05-2013

Nee echt nie meer!

Dramatische service, ongeînteresserd personeel! Roomservice daar in tegen wel uitmuntend! Eten is waardeloos, lauw en weinig variatie.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9arthur en elles steenmeijer- de goeij01-05-2013

relaxed

Mooi hotel. Bekwaam personeel. Verschillede manieren van vakantie vieren. Grote afdeling voor jonge vakantievierders, kleinere rustge sectie en heel klein VIP gedeelte ( de moeite waard !!!)

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Kwakman01-03-2013

geweldig mooi resort

van 29 Jan. tot 12 Febr .hier geweest heerlijk genoten van de rust alle mensen weten niet wat ze voor je moeten doen om het naar de zin te maken het eten is goed en alles is prachtig mooi verzorgd veel bloemen en planten ook een 10 voor de tuinmannen en obers wat werken de mensen veel en te weten dat ze niet veel verdienen wij gaan hier zeker weer naar toe

Gereisd met partner in januari 2013

• 9royzwierlink28-01-2013

goed resort!

mooi resort en mooi rif voor het hotel, zag er over het algemeen netjes uit. Wel bleven glazen en borden her en der staan

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Islam22-11-2012

Super !!!

Echte Mooie Hotel .... rustig ... met name als je upgrade naar de level kamers krijgt .... Onze reisleider Islam Ahmed was Topper ... hij bezoekt ons bij de kamer ... mooie service ... Echt Vriendelijk

Gereisd met partner in januari 2012

• 10El16-11-2012

We gaan zo snel mogelijk weer.

Vooral de klantvriendelijkheid is super. Kies voor een upgrade naar LEVEL: De moeite waard. Pakket aan rust, persoonlijke service en allerlei verrassende extra's.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Arthur14-11-2012

geweldig

Super personeel. Alles is bespreekbaar. Gezellig en goed eten. All inclusive betekent ook all inclusive. Heerlijk eweek gehad.

Gereisd met partner in november 2012

Hotel Melia Sharm Resort info