8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Jolie Ville Royal Peninsula voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Maritim Jolie Ville Royal Peninsula in het Nederlands

Prima Hotel voor een uitrust vakantie

Patrick & Linda
20-9-2012

Dit hotel is voor zijn prijs een uitzonderlijk goed hotel.

het gehele complex doet een beetje denken aan de opbouw van een center parcs met als middelpunt het zwembadgedeelte van 4000m² groot. De kamers zijn zeer mooi ingericht,goed onderhouden en uitzonderlijk groot de badkamer is zo groot dat je je met 4 mensen tegelijk kunt wassen en niet in elkaars weg staat. Het zwembad is uitzonderlijk proper en je hebt het idee dat je hier alle rust kan bekomen wat ook zo is. Er zijn voldoende ligstoelen aanwezig dus vroeg opstaan om handdoeken te leggen is er hier niet bij. Het eten is van een goede kwaliteit en er is steeds een uitgebrijde keuze. De personeelsleden lopen het vuur uit hun schoenen om het je naar je zin te maken echt geweldig. De spa is van een zeer goede kwaliteit en mits een beetje onderhandelen helemaal niet zo duur. het strand is zeer goed en je kan er tevens zeer goed eten. het complex ligt op 5min van de luchthaven dus je hoort de vliegtuigen wel (geen last van gehad)

Gereisd Met partner in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel suites

M Engel
25-5-2012

10e keer in Egypte , in Sharm voor de 4e keer 2e keer in dit Hotel, Niet via Nederlandse reisorganisatie te boeken , maar met een beetje googelen kom je er wel . 5 minuten met de taxi naar Naama Bay ( veel te druk en te luidruchtig ) ga eens naar IL MERCATO , super winkelcentrum en rustig je wordt daar niet lastig gevallen , lekker eten leuke sfeer . Hotel kamers zijn Prachtig en groot . In Sharm nog niet zo'n goed hotel gehad . Wij boeken altijd in Egypte alleen ontbijt, omdat wij niet van buffet eten houden en het eten in de hotels niet te eten vinden , in Sharm kun je op veel plaatsen lekker eten , voor acceptabele prijzen .

Dit hotel is echt een aanrader (ook voor kinderen .

Gereisd Met vrienden in mei 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Jolie Ville Royal Peninsula in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Jolie Ville Royal Peninsula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.