Hotel Luna Sharm

4 reviews over Hotel Luna Sharm in het Nederlands

Prima hotel

vivian981
7-2-2014

Via een goedkope last minute naar dit hotel gegaan. Als je een heel luxe vakantie wil moet je hier niet heen gaan, maar dat kan ook niet voor deze prijs. Eenvoudig hotel, inrichting is gedateerd maar de kamer was schoon. Een mooi, schoon zwembad erbij. Het eten was te doen, we zaten all inclusive maar waren al niet van plan vaak in het hotel te eten. Wel elke ochtend een prima ontbijt. Twee keer avondeten, het kan beter maar het was niet slecht. Verder lekker uit eten geweest in Naama Bay. Het hotel ligt wat afgelegen maar voor weinig geld pak je een taxi naar het centrum. Er zijn veel leuke excursies te doen, waaronder quad en kameel rijden in de woestijn of een boottocht en snorkelen in Ras Mohamed National Park. Alles bij elkaar voor weinig geld een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijk hotel

Jeremy
Sun May 13 2012 21:23:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk en gemoedelijk hotel wat niet te groot is en vriendelijk personeel. In de omgeving is niets te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima naar ons zin gehad!

Frank en Mariëtte
22-2-2012

Wij zijn in februari 1 week in hotel Luna Sharm geweest. Onze eerste indruk was prima, vriendelijke ontvangst aan de balie en binnen 5 minuten stonden we in onze hotelkamer. De kamer was schoon en netjes. Het enige minpunt waren de keiharde bedden! We hebben nog gekeken of het echt geen spijkerbedden waren. Wij hadden het geluk dat een van ons een aardig woordje Arabisch spreekt, omdat het personeel slecht Engels danwel een andere buitenlandse taal spreekt. Meneer Latif oftewel Mr. Nice (de vertegenwoordiger van touroperator) hebben wij gezien bij aankomst/vertrek en de "bekende" bijeenkomst om excursies e.d. te slijten. Deze excursies zijn behoorlijk aan de prijs in vergelijking met de prijzen van de hotel excursiedesk. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de taxi-service. Wij hadden last minute geboekt en vonden daarom de prijs/kwaliteit verhouding prima. In onze ogen is dit hotel echt geen 4 sterren waard indien de "orginele" prijs betaald moet worden.

Gereisd Met partner in februari 2012

valt tegen

drea
3-2-2012

ligt leuk ver van het stadje ,maar er gaat een hotel busje er naar toe ,alleen s'avonds van 2100 tot 2300 anders taxi.de kamers zijn redelijk ,wel harde bedden ,maar dat vind ik oke ,eten voor deze klasse uitstekend ,bediening in restaurant goed ,bij de bar en receptie erg naar niet aardig bij het zwembad ,de boy er lief ,all in is een lachtje ,geen wijn overdag alleen bij eten enz nu als je dat alleen drinkt heb je een probleem ,thee ook niet zo lekker ,een merk dus eigen thee gedaan ,alleen heet water gevraagd dus een dure all inn,strand stelt niet erg veel voor ,maar toch wel gezellig, je gaat er met hotelbusje naar toe ,oad niet gezien ,alleen een of andere mister nice bij aankomst dat ging heel raar ,nog nooit meegemaakt hectisch,dus ,voor een heel goedkoop weekje is het te doen ,maar als je nu ziet hoe duur laten

Gereisd Met vrienden in januari 2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.