3,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Vista Beach & Gardens voor je op een rij gezet:

134 reviews over Hotel Laguna Vista Beach & Gardens in het Nederlands

Een helse vakantie

Janine Hurkmans
12-8-2018

We dachten n 5 sterren all inclusive te hebben geboekt. Niets was minder waar. Zeer slechte hygiëne. Slecht eten en bijna niks te vinden in de eetzaal. Groene zwembaden. Alles kapot in de slaapkamer. Veel diarree gehad. Dus moesten we elke dag uit eten. Wie uit t zwembad kwam kreeg groene haren. Echt n helse vakantie. Zo met 15 andere mensen.

Geweldige plek!

chantal
24-7-2013

Zodra je dit hotel binnenkomt lijk je in het sprookje van duizend en een nacht te zijn beland, zo mooi!,De tuin van het hotel is ontzettend groot, en echt prachtig aangelegd, geweldig uitzicht, lekker dicht bij zee, en erg vriendelijke mensen. Als je de straat oversteekt, heb je meteen allemaal winkeltjes, dus dat is ideaal. Het personeel is supervriendelijk. De prijskwaliteit verhouding is zonder meer goed! Als je wilt kun je gebruik maken van het italiaanse restaurant, of het restaurant waar je alles in buffetvorm hebt. Het eten is prima, redelijk uitgebreid. We hadden een prachtige kamer, met direct toegang tot het zwembad, Super!!!Elke dag zuivere handdoeken, en er is een badhandoekenservice, de kamers maken ze elke dag schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Slechte keuze

John Hes
11-6-2012

Omdat we hier ca. 8 jaar geleden ook geweest waren dachten we een prima hotel te kiezen. Eerder opmerking die (te laat) gelezen heb, als "gedateerd" vind ik wel op zijn plaats. Ik vind dat het management van het hotel "in slaap is gesust". Over het eten waren in de 1e week veel klachten nodig om dat in de 2e week iets te verbeteren. Badkamer was achterstallig alsmede gordijnen + bijbehorende rails. Personeel was in het restaurant + zwembaden geweldig, behulpzaam en vriendelijk. Ik adviseer een hotel te kiezen dat niet ouder dan 5 jaar is....

Gereisd Met partner in mei 2012

Super vakantie!

Lotte Holten
4-6-2012

Wij zijn net terug van 2 weken laguna, het hotel zag er prima uit, alleen zijn inderdaad de badkamers iets verouderd. Wij hadden een normale kamer met een kindje van 1, en die was groot genoeg,een zwembadkamer is erg leuk, maar niet als je kinderen hebt die nog niet kunnen zwemmen,het hekje heeft namelijk horizontale spijlen waardoor ze er zo overheen kunnen klimmen. Wij vonden het eten goed,maar wij zijn vaak bang om vreemd te eten, waardoor het lijkt dat je elke dag hetzelfde eet. De toetjes/taartjes waren echt super lekker. Je krijgt flesjes water bij het eten,deze ,kun je meenemen en dan bijvullen dat is ideaal bij het strand of zwembad. Het personeel was over het algemeen vriendelijk,er zitten er altijd een paar bij die dat niet zijn. Airco in de lobby is er niet dat is wel jammer. Internetten kost 20,- per week voor wifi,dit is alleen in de lobby.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Prima Hotel, zeker voor herhaling vatbaar.

Hans
11-5-2012

8 dagen in dit prachtige hotel vertoefd. Dit was voor ons de eerste vakantie in Egypte maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. We wisten niet wat we moesten verwachten, er staan namelijk veel negatieve dingen op internet. Zo zou men zonder fooi niets voor je doen cq onvriendelijk zijn. Dat is in dit hotel zeker niet aan de orde, als we het barpersoneel of de jongens die de handdoekenservice regelen een fooitje wilden geven werd er gezegt dat dat niet nodig is. Het strand bij het hotel is fantastisch, de zee blijft honderden meters ondiep. Voor kinderen is dit fantastisch, wil men echter snorkelen dan zijn de mogelijkheden bij het hotel beperkt. Op het hotelterrein is duikschool AquaNabq gevestigd, met deze organisatie heb ik 3 duiken gemaakt welke alle drie perfect verzorgd waren. Ook hebben we via hen een excursie naar de woestijn gemaakt, ook perfect geregeld. Jammer is dat er weinig/geen Nederlanders zijn. Veel Russen en Italianen die zich perfect gedragen.

Gereisd Met partner in Tue Apr 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

Marlie
4-2-2012

ben er 2x geweest en 2x enorm genoten daar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, doen nergens moeilijk over. Prima service. Zeer goed behandeld toen ik ziek was. Goed eten, heerlijke cocktails, kortom 2x een heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Mooi Resort, teveel Italianen!

George
10-7-2011

Na 2x Hauza Beach werd het tijd voor een ander resort. Nu gekozen voor een resort dat iets beter gelegen is qua winkels en restaurants (Mc donalds, Kentucky, Starbucks) en in de toekomst zou er ook nog een Hard Rock Cafe moeten openen. Het resort heeft hele mooie tuinen en een paar mooie zwembaden, helaas ontbreken er glijbanen voor onze oudste dochter. Wij hadden een Superior room dwz aan een zwembad die je deelt met anderen, dit was echt ideaal. Wat ik wel minder vond is dat alles gebaseerd is op Italianen, zowel animatie team als thema avonden. Mooi breed strand en je kan de pier gebruiken van naastgelegen resort om eventueel te snorkelen. Pier loopt helaas niet tot aan het rif. Verder gewoon een goede vakantie gehad met prima eten (elke dag een ander landen thema).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jun 29 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verouderd

Sara
11-6-2011

Eind april verbleven we in Laguna vista beach. De bouwstijl is speciaal. Hadden een huisje aan het zwembad. Op zich wel leuk en ruim maar erg verouderde badkamer. Geel en vies bad. Hebben andere kamer gezien en ook daar was de badkamer verouderd. Soms kwam er een geur uit het toilet. Op de ramen en spiegels stonden vingers van vorige gasten. Na veel aandringen is iemand komen poetsen. Het eten is lekker. Brood niet elke dag vers. Zwembad is aan vernieuwing toe. Kortom, niet slecht maar verouderd.

Gereisd Met partner in januari 2011

Dit Hotel nooit meer

Frank
13-1-2011

Ik ga al enkele jaren naar egypte voor een tussendoor vakantie maar dit was de eerste keer dat het erg tegenviel. Het personeel komt alleen in beweging als je een fooi geeft. Er waren enorm veel Russen en irritante Italianen. Ik ben zelf in de horeca werkzaam dus het viel mij op dat ik het buffet na twee dagen hetzelfde gegeten te hebben wel voor gezien had. Als je ergens anders wat wilde eten was je genoodzaakt om naar Nama bay te gaan 25 kilometer verderop. We hadden de pech dat het behoorlijk koud was zodat je niet in het onverwarmde zwembad kon verblijven. Al met al was dit Hotel een echte afknapper voor mij, ik vraag mij dan ook af waar ze de 5 sterren vandaan halen. Gelukkig was ik hier bekend en heb toch nog een fijne vakantie gehad, maar ik ga nooit meer naar 1 van deze twee hotels toe.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

buitengewoon fantastich

Weerwag
20-11-2010

Heel vriendelijk en fantastisch resort, mensen die zeuren over Russen mogen mij de plek wijzen waar deze niet zitten. In november 2010 geweest en was heerlijk, vriendelijk en niet opdringerig personeel die het je echt naar je zin willen maken. Wij hadden de "gewone"standaard kamer, neem maar van mij aan dat deze heel prima was, ruim groot en van alle gemakken voorzien. Voor kinderen misschiens iets minder, zwembaden genoeg maar bijvoorbeeld geen glijbanen. Eten was uitstekend let wel op!! in dit land is natuurlijk geen varkensvlees, wel veel kip in Italiaans gerichte gerechten, prijs kwaliteit verhouding heel erg goed, samen met zijn tweetjes weg? Dan is dit resort (beach gedeelte) zeker een AANRADER!

Gereisd Met partner in november 2010

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Vista Beach & Gardens in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Vista Beach & Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.