Hotel La Perla

6.7Voldoende

• Animatie

31 reviews over Hotel La Perla

• 6jeroen14-08-2006

Ik weet niet waar de negatieve ervaringen van eerdere bezoekers vandaan komen.... Het enige nare aan La Perla is dat de obers die bij het zwembad achter de bar staan en de drankjes rondbrengen erg op de fooien zijn. Nooit had ie wisselgeld bij zich en als ie het dan ging halen, deed ie er een half uur over zodat wij misschien zouden zeggen: "laat maar zitten..." Voor de rest is het een prima hotel met mogelijkheden om ergens te komen, dmv de busjes die gewoon rijden. En anders is er de taxi die je voor 25 pond naar Na'ama Bay brengt. Wij hebben een uitstekende week gehad, het eten was goed, niet heel afwisselend, maar voor een week heel goed te doen.

Gereisd in augustus 2006

• 7desiree04-08-2006

Wij zijn net terug van 8 dagen in La Perla. We gingen puur voor de rust en dat kan daar prima. We hadden een ruime, net verzorgde kamer. Elke dag schone handdoeken en net opgemaakte bedden. Het eten vonden wij niet zo maar ze maakte ook elke dag verse pasta voor je klaar. Gratis shuttle busje naar het strand elk uur waar je een prive strandje had met gratis ligbedden en parasols. Erg helder water, je zag de vissen zwemmen. Personeel is erg vriendelijk, erg schoon hotel. Er rijden volop taxi's. Wat wij minder leuk vonden is dat je overal ver vandaan zit. En er is weinig animatie in het hotel. We hebben het prima naar ons zin gehad.

Gereisd in augustus 2006

• 7desiree04-08-2006

je ligt ver buiten alles. Het is een prima hotel, erg schoon, vriendelijk personeel. Gratis busje naar strand en Na am bay. Grote kamers, harde bedden. Wel weinig animatie. Na am bay is tien minuten met de taxi of bus. Verder zit je in het buitengebied. Voor de rust is het een prima vakantie. Overdag vonden we het ook te heet, 45 graden, om echt wat te gaan doen. Je kan ook excursies boeken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en wat ook fijnis, het is daar erg goedkoop qua eten en drinken. Behalve bier ongeveer 4 euro voor een halve liter.

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 9sal25-07-2006

net terug uit sharm. La Perla hotel is een echte aanrader. hele vriendelijke personeel vooral bij het zwembad en in het restaurant. kamers goed verzorgd en schoongemaakt.zeker een terugkomertje

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Alexandra19-07-2006

Ik ben net 8 dagen in Sharm el Sheikh geweest in Hotel La Perla. Ik vond het een erg aangenaamde week in la Perla, het enige wat ik niet goed vond in het het hotel was dat als aan het eten was dat het bord voor je neus word weg gehaald terwijl de rest van de familie nog zit te eten en er moet meer onderhoud komen aan de kamers maar voor de rest was het top!!

Gereisd met familie in juli 2006

• 8L. P.14-05-2006

Ik heb een leuke tijd gehad in La Perla. Want ik ben niet anders gewend Het eten was niet heel speciaal ofzo. Ook de ligging was niet makkelyk je moest altyd met de bus of taxi weg want het stand was best lang lopen. Je kon ook op internet in het hotel dan moest je betalen en dan stonden er 2 computers langs elkaar en dan moest jy op de langzame en die man die er werkte ging langs je zitten op een snellere computer, dat is dus niet zo netjes. Maar voor de rest was het mooi weer enzo dus leuk !!

Gereisd in mei 2006

• 2Davidus04-08-2005

Wij zijn reeds eerder in Sharm geweest, maar dat was beduidend beter. La Perla is een van de slechtste hotels waar ik ooit ben geweest. En ik heb veel hotels over de wereld gezien. De ligging was verschrikkelijk. Ver van Na'ama Bay en de taxibusjes zijn onbetrouwbaar. De kamer was niet goed, verschillende dingen stuk in de badkamer, en wat het meest absurd was, is dat er contant betaald moest worden. Credit Cards worden niet geaccepteerd. Het beste plekje van het hotel was het restaurant. Het eten was ok.

Volgende keer toch maar weer gewoon naar Movenpick. Die is veruit het beste in Sharm.

Gereisd in augustus 2005

• 5Lars Rook15-04-2005

oorspronkelijk geboekt in Al Diwan, een hoop gezeur in de bus al (SKY Tours) over visa en fooien, hotel is redelijk, bediening zozo en de kamerservice ronduit belabberd, lekkende wc's (duurde 3 dagen alvorens het gerepareerd was), kapotte boilers smerig sanitair. Erg slecht ook dat er niet met een creditkaart betaald kan worden. kamer was verder ok, eten bijzonder eentonig, maar redelijk.

Gereisd in april 2005

• 8Marjolijn03-04-2005

Oorspronkelijk hadden wij geboekt voor Al Diwan bij touroperator, maar dat was zgn. `overboekt. Iedereen werd in La Perla ondergebracht. Het hotel ligt ca. 20 minuten lopen van het strand, maar er gaat elk uur een shuttle heen en ook weer terug. La Perla heeft (samen met een ander hotel) een privé strand met gratis ligstoelen en parasols. Ook kan je dmv een betonnen loopbrug over het koraal makkelijk naar prachtige snorkelplekken. Het eten is redelijk goed, maar tamelijk eentonig, zeker het ontbijt. Drankjes zijn goedkoop, behalve wijn. Kamers zijn prima, schoon en ruim, met een balkon. Ook het zwembad is kraakhelder, goed onderhouden en met weinig of geen chloor. Het hotel ligt niet zo ver van het stadje Sharm el sheik. Voor 10 a 15 Eg. Ponden~(1,30 a 1,50 euro) ben je er zo met een taxi. Is erg gezellig ´s avonds. Wij hadden er in ieder geval een fijne week in La Perla.

Gereisd in april 2005

• 9eloots28-03-2005

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel, ook voor kinderen (echter het speeltuintje van het hotel is niet veel). De zee is prachting mooi voor in te snorkelen. Ligt op ongeveer 5 km van Naam Bay maar er zijn volop taxi's die je er bijna voor niets naar toe brengen. Shuttel bus rijdt alleen s'avonds naar Naam Bay (november) maar wel overdag naar het strand (800m)

Gereisd in maart 2005

Hotel La Perla info