Hotel La Perla

6.7Voldoende

• Animatie

31 reviews over Hotel La Perla

• 7Ina 24-12-2007

Wij boekten via een Touroperator een reis. Voor het geld wat wij ervoor betaalden, hadden we een waanzinnig goede vakantie. Het hotel was eenvoudig, maar schoon en het personeel erg aardig en behulpzaam. Het eten was heerlijk, wel wat eentonig, maar ik hoorde in het vliegtuig mensen die in het Hilton logeerden, ook klagen over eentonig eten. Wij hebben van al de negatieve dingen die hierboven beschreven staan, niets gemerkt. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.

Gereisd met familie in december 2007

• 8Roelof en Martha30-10-2007

Half oktober 2007 geweest. Prima hotel ( 3*), half pension, met prima prijs/kwaliteitsverhouding. Rare mensen (zie reacties hiervoor) die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten scoren extreem laag, jammer want hotel verdiend beter en gemiddeld meer waard dan score tot nu toe. Wel veel Russen, maar verder geen last van gehad. Kamer en badkamer super schoon. Ontbijt geweldig. Avondeten was zonder meer prima. Heel aardig personeel en beslist geen last gehad van naar fooien hengelende obers (!!!), alles gaat nu via de rekening, drankjes bij zwembad alsook bij diner. Geweldig fijn zwembad en nog een tweede iets kleiner zwembad. Ligging vlakbij zee en ook nog vervoer met eigen bus naar privestrand (gratis !) en ook heel dichtbij splinternieuwe shopping mall. Oude Markt en Naama Bay zijn met taxi prima, snel en relatief goedkoop te bereiken. Kotom laat u niet tegenhouden door een paar gefrustreerde mensen en geniet van zon, zee, zwembad, strand en een geweldige temperatuur.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7andy matheij en anja van breugel.26-09-2007

la perla best een aardig hotel voor een verblijf van een week vriendelijk personeel die goed hun werk doen wij hebben er echt een week genoten en gaan zeker nog een keer terug , minpuntje is het eten in la perla maar er zijn voldoende restaurantjes waar je voor weinig wel goed kunt eten en dat is wat wij hebben gedaan.

Gereisd met partner in maart 2007

• 4Mirjam25-08-2007

Dit hotel is een absolute afrader. De wc’s stonken naar riool, de service was zeer wisselvallig en het eten was matig tot vies (met uitzondering van de toetjes:-)). De managers gedroegen zich als echte geldwolven. Zo moesten mijn man en ik betalen voor een glazen tafel die wij zogenaamd hadden gebroken en die ze slim onder de tv hadden verstopt (zodat we het niet hadden gezien bij het inchecken). Ik heb in heel wat 2 en 3 sterren hotels geslapen en ik ben absoluut niet veeleisend, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Verder is het personeel nogal gefocused op vrouwelijk schoon en wordt je ’s ochtends gewekt door de keiharde verzoekplaatjes van de Italiaanse gasten. Het enige positieve aan La Perla is het feit dat de kamers ruim zijn en goed worden schoongemaakt door de vriendelijke housekeepers. De ligging geef ik een 6: het strand is goed bereikbaar, maar de rest van Sharm niet.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Au320-08-2007

Ik heb een lastminute geboekt via een touroperator dus over de prijs heb ik niet te klagen. Op zicht wel een leuk hotel, kamers waren voor twee personen wel ruim. Werd elke dag schoongemaakt. Wat wel opvalt is dat als je met geld wappert er voor je gerend word en anders niet. Heel veel last gehad van de Italianen in het hotel, vreselijke mensen die zich beter voelen dan iedereen en dit dan ook laten merken. In het hotel hadden zij het voor het zeggen omdat zij met geld liepen te zwaaien. Ik zal er niet een tweede keer naar toe gaan, maar heb er wel een leuk weekje gehad.Alleen jammer dat de mannen zo opdringerig zijn en altijd maar met je willen trouwen. Je kunt niet te vriendelijk zijn als vrouw want dat vatten ze meteen verkeerd op. Jammer genoeg heb ik hier een nare ervaring meegehad.

Gereisd in augustus 2007

• 7A. Vogels20-07-2007

Geen animatie aanwezig, slecht strand en het eten was kwalitatief minder, niet gericht op nederlanders veel aandacht op italianen en russen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Mirjam06-03-2007

Wij zijn half februari een weekje naar La Perla geweest. De tempratuur was in deze periode heerlijk. Het hotel is niet heel lux, maar prima. Ik was niet kapot van het eten, maar als ik tussen de middag bij de warme maaltijd om kaas vroeg kwam de chef het meteen brengen, zodat ik een broodje kon eten. Jammer dat je bij het strand met de all inclusive formule geen drank krijgt. In de omgeving is niet heel veel te doen en alles moet per taxi. Het personeel was vriendelijk en de kamers zijn ruim. Bij de bazar richting het strand zit een zaakje All kinds juwerly genaamd (meen ik)hier kun je rustig souveniers zoeken, zonder dat er aan je getrokken wordt. De eigenaresse is Nederlands. Als je van een rustige en niet al te dure zonvakantie houdt, is dit een leuk hotel.

Gereisd in maart 2007

• 8Koen02-11-2006

Waanzinnig weekje gehad in Hotel Perla! Wat mij betreft zijn de negatieve uitingen van eerder dit jaar ver te zoeken... natuurlijk zijn er luxere resorts, maar wat ik heb meegekregen en gezien is echt top geweest! Ook de kinderen (6 en 8 jaar) hebben genoten. Het personeel was echt van ze gecharmeerd en gaf ze erg veel aandacht. Masseur (Tarek) deed goed z'n best en eigenlijk al het personeel verdient wat mij betreft een dikke pluim! Vlakbij het strand (zelfs op loopafstand) en vlakbij il mercato (nieuw winkelcentra met Starbucks...:-)

Gereisd in november 2006

• 6sarah11-09-2006

ik ben net terug van een week la parla. het hotel is mooi maar het personeel is erg onvriendelijk met name de manger. wat een geldwolf is dat! al het personeel trouwens. ze willen voor alles fooi maar service ho maar. ben blij dat ik weer thuis ben

Gereisd met vrienden in september 2006

• 5sarah11-09-2006

ik ben net terug van een week la perla. ik ben zo blij dat ik weer thuis ben. het hotel is best mooi maar het personeel is schandalig slecht. ze willen voor alles fooi en van service hebben ze nooit gehoord. ik zit zelf in de reiswerld en heb een hoop accomodaties gezien. la perla is echt een nachtmerrie. u bent gewaarschuwd!

Gereisd in september 2006

Hotel La Perla info