Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°18°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

226 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

Prachtig maar service kan beter

duurbeestje
10-11-2012

Het hotel is op zich een groot resort maar er zijn toch wel een paar minpuntjes. de grond in het restaurant was plakkerig en het was niet verzorgd in het restaurant. de service was niet goed maar wij hadden onmiddelijk een goed contact met de manager. we hebben hem een fikse tip gegeven en elke ochtend en avond had hij een tafel met drank al verzorgd voor ons zodat we niet moesten zoeken naar een plaats. De tuin en het zwembad was heel verzorgd en de kamer ook. maar op de kamer was er haar van de vorige mensen. dit heb ik gaan melden aan de receptie en dit was dan beter. over de middag mocht er wat meer eten zijn voor een All-in. s'avonds is het heel gezellig in het resort. buiten heb je echter niets en is ook heel gevaarlijk (bewakers met grote geweren). we hebben erg genoten van de winkels in het resort, maar zijn grote afpersers. typisch voor zo'n land. de kamelen hebben we gezien buiten het resort maar persten ons ook af om geld te betalen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Zeer onvriendelijke personeel.

Volkert en Irma
21-10-2012

Dit was de achste keer dat wij in Egypte zijn geweest maar zeker de laatste keer in dit hotel. Het personeel was zeer onvriendelijk en onbeschoft. Ik zal een aantal voorbeelden geven: Na een verwonding waarbij ik bloedend naar de balie liep werd ik aan me lot overgelaten waarbij ik mezelf moest verbinden. Bedienend personeel liep steeds te schooien om geld. Animatie liep keelhaal bewegingen te maken naar kinderen die hun nat maakte. Voor water in je koelkast moest je betalen.

Voor wat langer op je kamer te mogen blijven de laaste dag, rekende ze € 50,-. Om te mogen snokkelen moest je een vlonder af lopen waar je iedere dag € 5 p.p. moest betalen. En zo kan ik nog wel even door gaan. Er waren gelukkig ook nog positieve dingen aan dit hotel zoals: Het eten was zeer goed. Mooi hotel en omgeving. Kamers waar oke. Het is dan ook met name de service die ontbrak.

Gereisd met partner in oktober 2012

Geweldig

Monique en Gert-Jan Otten
14-7-2012

Mooi, maar wel zeer groot hotel.

Wij gaan voor de zon en de zee en vooral voor de rust.

Enig minpunt was de ligging van onze kamer, volgende keer een kamer kiezen met zwembad zicht.

Zit je nooit op het balkon, dan is de standaard kamer voldoende.

Personeel is overal even vriendelijk, TOP.

Maar wat we vooral leuk vonden was dat er bij elke lunch en diner een kok rondliep die je van alles mog vragen. over het eten, wat anders moest, waarom dit en dat. En alles werd netjes en rustig uitgelegd. Dit is ons nog nooit overkomen. Alleen al daarom volgend jaar daar weer naar toe. GJ wordt in 2013 50 jaar en in dat jaar zijn wij samen 25 jaar getrouwd. Een mooie reden om daar dat allemaal te vieren!

Gereisd met partner in juni 2012

Tjingo

Goed hotel, maar hebben al beter gehad.

Fam Missotten-Schroyen
28-5-2012

Plus: Mooi verzorgd hotel, propere kamers, goede en vriendelijke service.(met of zonder fooi)

Min: Ligt afgelegen (vb; naar Naama bay 40 min bus), eten zeer eentonig maar wel lekker, rif ligt 400m vh strand, annimatie hoeft niet voor ons, heel amateuristisch,veel lastigvallen aan zwembaden en strand van verkopers duik en spa arrangementen! Altijd dezelfde life band in de avond met dezelfde muziek, buiten het hotel enkele winkeltjes. Als we nog eens gaan zal het in Naama bay zijn, wegens héél gezellig.

Gereisd met partner in mei 2012

Fantastische plek

eric
16-4-2012

We zijn er geweest van 08.04.2012 tot 15.04.2012 .voor de tweede maal en weer was er zeer goed. Eten was er zeer lekker, veel keuze en afwisseling. Er was wel verandering in de diretie. Je krag geen flesjes water meer aan het zwembad. Het hotel zad +- 60´´´bezet het was er lekker warm .28 gr tot 32gr. zeker terug gaan.

Gereisd met partner in april 2012

Lekker eten, maar heel slechte service

Dirk Pollet
15-4-2012

Plus:

Heel lekker eten, gevarieerde keuken. Wijn is OK.

Veel plaats, genoeg stoelen. Mooi strand. Meerdere zwembaden, met elk een verwarmd gedeelte.

Mooi gebouwd en heel verzorgde tuin.

Min:

Heel slechte service in het hoofdrestaurant (tafels niet afgeruimd; trage service, bv. half uur wachten op bestelling drank; vuile glazen en tafels; dikwijls gebrek aan glazen, servies en bestek; koffiemachine steeds leeg...). Algemeen slechte organisatie en management, en niet professioneel. Het adults-only restaurant is ordelijker, maar het middlemanagement daar is zeer stug en niet flexiebel. Specialiteitenrestaurants zijn betalend.

Internet toegang is peperduur en traag ($8 voor 30 min, $14 voor 2 uur, $28 voor 24 uur), en niet overdraagbaar naar volgende dag.

Ook stugge handdoekservice (geen omwisseling mogelijk). Ligbedden zijn elementair

Ligt niet aan een rif waar je kan snorkelen of duiken. De pier van het hotel ernaast is betalend.

Neutraal:

Veel Engelsen en Russen; geen Duitsers.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Prachtige vakantie in sfeervol hotel!

ann vanderper
8-4-2012

Net terug van Jazz Mirabel Beach. Wat een prachtig hotel! Het eten is er gevarieerd en de buffetten zijn heel uitgebreid. Ook wel goed dat er twee restaurants zijn met dezelfde buffetten: voor mensen zonder of met kinderen. De kamers zijn heel netjes en het personeel doet echt alles om het iedereen naar de zin te maken. Prachtige terrassen en grote zwembaden. Er waren voldoende ligbedden en ook op het strand was heel wat ruimte. Voor ons is dit hotel een echte aanrader! Het hele domein is ook prima aangepast aan rolwagens of buggy's. Kleurrijke, grote wandeltuin en vooral veel rust!

We hadden een onvergetelijke vakantie! Ook het weer kon niet beter! (28 graden)

Gereisd met partner in maart 2012

Goed hotel, supervakantie!

Fam. Meyers
17-3-2012

Wij verbleven met onze 2-jarige dochter een weekje in het Jaz Mirabel Beach hotel. Het was een super vakantie! Prachtig resort, zeer groot. Het domein wordt heel goed onderhouden (vooral de tuinen) en de staff is vriendelijk, vooral naar kinderen toe. Het eten is niet bepaald gevarieerd maar wel lekker. De presentatie van het eten laat helaas te wensen, dit is niet vergelijkbaar met andere 5* hotels. Desalniettemin viel het eten zeker niet tegen. Het dessert is een en al zoet maar degenen die al vaker naar Egypte gingen, weten uiteraard dat dit eigen is aan dit land. De zwembaden worden goed onderhouden en in de kinderbadjes wordt het water meerdere keren per dag gecheckt qua temperatuur. Het was dan ook heerlijk verwarmd (30 tot 31 graden). Met name het overdekte kinderbadje en de vele speeltuinen zijn echte toppers. Ook de 4km lange promenade langs het strand is erg aangenaam om te wandelen. Wij zouden zeker opnieuw voor dit hotel kiezen, mochten we onze reis opnieuw kunnen doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

SUPER VAKANTIE !!!

willem
14-1-2012

Net terug van weekje zonnen in Jaz Mirabel Beach, en het was zalig! Lekker eten, vriendelijke service, proper & mooi hotel, warm weer, kortom alles was er om volgend jaar ZEKER opnieuw voor dit hotel te kiezen. Het hotel was voor 60 à 70% bezet denk ik, met voornamelijk Engelsen, Scandinaviërs, en Russen. Maar hebben echt niets last gehad van andere hotelgasten, zelfs niet van de Russen :).

Voor zij die binnenkort vertrekken: de pier is idd afgesloten wegens werken, maar je kan er makkelijk langszij en op het einde trapje nemen om dan 1000-den visjes te bewonderen aan het wrak. Schitterend!!

Gereisd met partner in januari 2012

Fantastisch plek

eric_de_wijn
2-1-2012

we zijn er geweest van 25.12.2011 tot 01..01.2012 we zijn al 4 maal egijpte geweest en het is het beste hotel.eten zeer goed .personeel zeer vriendelijk .aan het zwembad brengen ze de drank tot bij u .wad zeer goed was dat je de middag kon eten aan het zwembad en aan zee en in 2 retaurants.1 restaurant was voor families met kinderen en het andere voor met kinder +- 14 jaar.Van oud naar niewjaar was er een grood feest voor grood en klein. het was er van 22 gr tot 25 gr

Gereisd met partner in december 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.