Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°15°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

226 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

Leuk!

Kim
30-7-2013

Pluspunten:

*Heel mooi/groot resort.

*Zwembaden, strand en tuinen zijn mooi onderhouden.

*Het personeel is altijd heel vriendelijk, ook de animatoren/animatrices zijn heel vriendelijk en altijd goedlachs.

*Mooie pier. Deze is wel afgesloten maar je kan langs het hek door.

* lekker gevarieerd eten, soms wel wat langer aanschuiven.

Mindere puntjes:

* Niet genoeg ligbedden in de schaduw. Handdoeken worden vaak 's avonds al op de bedjes gelegd om zeker te zijn van een plekje. Hierdoor ben je genoodzaakt om vroeg op te staan (7uur) of om ze 's avonds ook al te leggen. Toen we dit gedaan hadden merkten we 's morgens dat andere vakantiegasten onze ligbedden in de volle zon geschoven hadden om op onze plek in de schaduw te kunnen liggen.

* Door de dag wordt je aan het zwembad gemiddeld 3 keer aangesproken door onafhankelijke verkopers die je een excursie willen aanbieden. (Snorkelen, bananenboot,..) Op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je niet geïnteresseerd bent helpt niet.

Gereisd met partner in juli 2013

wat een topper

eric
9-4-2013

het was weer zeer goed.het eten was zeer lekker veel afwisseling en veel keus.het weer was zeer warm +- 30 gr het hotel was 60 % volzet.een hotel om zeker terug te gaan. we zijn er geweest van 31.03.2013 tot 08.04.2013

Gereisd met partner in maart 2013

een zeer goed hotel

eric dewijn
8-4-2013

we zijn er geweest van 31.04.2013 tot 8.04.2013 .het was er zeer warm +- 28 tot 30gr.het was weer lekker van eten. de kamers worden elke dag gepoets.als er problemen zijn word die metteen opgelost.

Gereisd met partner in maart 2013

super!

anne
1-2-2013

Fantastisch hotel, prijs-kwaliteit ! Zeer goede service, personeel héél vriendelijk. Niets is hen te veel. Zeer goede keuken. Wij gingen voor de 2de maal en gaan zeker nog terug. Wie over dit hotel te klagen heeft blijft beter thuis ! Je zit hier in Afrika, niet vergeten ! Alles top in orde.

Gereisd met partner in januari 2013

Leuk resort maar geen 5 sterren

hansengonda
16-1-2013

Kerst en oud en nieuw in dit resort gevierd,een hele leuke ervaring.Het personeel is heel vriendelijk en lopen de benen uit hun kont.Eten voor Egyptiche maatstaven helemaal niet slecht De eerste week werd de kamer goed schoongemaakt maar de laaste 2 weken zeer slecht ondanks elke dag een fooitje.Voor de kinderen was er weing te doen en er waren er nogal wat,de lounge werd gebruikt als kinder speelplaats.Ook was dit de enige plek waar je wifi had dus heerlijk rustig zitten was er niet bij want de jeugd en ook ouderen vonden internetten belangrijker dan heerlijk genieten.Snorkelen kan je ook vergeten,want de pier waarmee ze 3 jaar geleden mee begonnen is nog niet te betreden,wel een pier van de buren maar dan moet je 5 euro per persoon voor betalen.Voor de rest hebben we een heerlijke 23 dagen vakantie gehad maar niet voor herhaling vatbaar de vogende keer weer naar Hurghada waar de prijs van een resort beduidend lager is, gr,Hans en Gonda de Vries

Gereisd met partner in december 2012

Mooi hotel, goed onderhouden en schoon

Julia en Rini
16-1-2013

Het duurt ongeveer 30 tot 45 min vanaf de luchthaven naar het hotel en dat is dus prima te doen.Aangekomen bij het hotel was de algemene indruk goed. Het personeel bij de receptie spreekt goed Engels, en er lopen ook overal verschillende managers die alles goed in de gaten houden. Je wordt daarna met je koffers in een soort golfkarretje weggebracht naar de kamer.De kamers zijn prima . We hadden zelf een junior suite geboekt en die was echt ruim ! Bij binnenkomst heb je een kast en een mooie schone badkamer met douche. In onze kamer stonden 2 banken waar je wat spulletjes kwijt kon en die eventueel te gebruiken zijn als slaapbanken. Dan had je 2 mooie houten schuifdeuren waar de echte slaapkamer zich achter bevond.Het hotel zelf is uitgerust met mooie ruime zwembaden en ligbedden. De handdoeken service is ook ideaal. Je hebt 2 Snackbars waar je o.a. hamburgers , pizza, hotdogs, salada enz. kunt eten. Ook heb je 2 bars waar je drinken en ijs kan halen.

Gereisd met partner in januari 2013

fantatische plek

ERIC
13-1-2013

zeer goed hotel zeer goed van eten vriendelijk personel van tuinmannen tot kiuish ploeg nu mag je savons gaan eten in 3/4 broek je kunt met de middag gaan eten aan het zwembad en aan zee en 2 buffetrestaurants het was er 27 GR ALS ER ZON EN WIND STIL ALS GEEN ZON EN VEEL WIND 22 gr we zijn er geweest van 23 12 2O12 tot3O 12 2012

Gereisd met partner in december 2012

Na het lezen van de vorige recenties, werden wij toch een beetje huiverig om naar dit hotel te gaan.... Wij hebben een FANTASTISCHE vakantie gehad! Het resort is goed onderhouden, 's morgens een zeer goed ontbijt en voldoende plek aan het zwembad en strand. Het verwarmde zwembad was een uitkomst in december! Kamer werden iedere dag keurig schoongemaakt en opgeruimd, met een supermooie decoratie op bed. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, animatie team vermaakt iedereen die daar behoefte aan heeft. Het duikcentrum in het hotel verzorgt trips naar Ras Mohamed en Tiran Eiland waar de meest mooie duik- en snorkel plekjes werden bezocht voor een leuk prijsje (30 euro incl. snorkel uitrusting, eten en drinken). Het buffet op Oudejaarsavond was fantastisch, alle koks stonden te stralen bij de mooie gerechten die waren klaargemaakt. Het eten was eigenlijk altijd heel smakelijk en gevarieerd. Ik kan niet begrijpen waarom mensen zo negatief doen over dit hotel.. Gewoon Doen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

De kamers zijn prima, het personeel héél vriendelijk en het weer was gelukkig top ! Echter onze bedenking bij ALL IN ?? Er zijn verschillende restaurants maar je mag maar gebruik maken van 1 restaurant dat inbegrepen is. Dan GEEN gelegenheid tot snorkelen want pier is afgesloten. Speciaal dit hotel gekozen - zogezegd discovery point ?? We moesten naar een verder gelegen hotel Albatros en moesten telkens 5 €/persoon betalen om op de pier te mogen en te kunnen snorkelen !!! Zee is toch van iedereen ? In de brochure stond in het groot koraalrif ??? Als je 3.000€ betaald, verwachten wij dat ook alles is inbegrepen. Manager en hostess touroperator boden geen hulp. De ene steekt het op de andere. Dan Russen heel onbeschoft, , veel eten opscheppen en niet opeten, dan vechten in hotel, onbeschoft, geen respect voor anderen. Ook 's avonds povere annimatie, telkens karaoke, zeer zwak. Wij gaan al jaren op reis, maar dit is geen 5* waard.

Gereisd met vrienden in december 2012

Dit nooit meer !

Carine
2-1-2013

De kamers zijn prima, het personeel heel vriendelijk en het weer was top.

Echter onze bedenking bij all in. Er zijn verschillende restaurants, maar je mag maar naar 1 restaurant gaan dat in begrepen is ? Dan GEEN gelegenheid tot snorkelen want pier afgesloten ! Speciaal dit hotel gekozen - zogezegd Discovery point ??? We moesten naar een verder gelegen hotel ALBATROS en moesten telkens 5€/persoon betalen om op de pier te mogen en dan daar te kunnen snorkelen ??? Zee is toch van iedereen ? In de brochure stond in het groot koraalrif ????!! Als je 3000 € betaalt, verwachten wij dat ook alles is inbegrepen. Het stond ook zo in de brochure; Manager hotel + hostess touroperator boden geen hulp. De ene steekt het op de andere.Dan veel Russen, die heel onbeschoft zijn, vochten in het hotel, veel eten opscheppen en niet opeten.... Ook 's avonds heel povere animatie, telkens karaoke, zeer zwak. Wij gaan al jaren op vakantie, maar dit is zeker geen 5* waard !

Gereisd met vrienden in december 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.