Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°18°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

226 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

Erger is onmogelijk

Carla en Dirk
2-11-2015

Dit hotel heeft een prachtige tuin die veel properder is dan het restaurant en de kamers. Deze zijn vuil en vies. Het personeel in het restaurant loopt er erg slordig en vuil bij. Bij het zien van dit alles heb je geen honger meer. Het eten is een dagelijks herhaling van onsmakelijke buffetten, smaakloos en reukloos. Bij aankomst was de kamer niet bruikbaar, wegens gordijnen die omlaag hingen, licht dat niet brandde. Pas na twee uur werd de herstelling uitgevoerd. Het was dan 2 uur 's nachts!!! Elke klacht wordt met de glimlach onthaald, maar we kregen op de duur de indruk dat we werden "uitgelachen". Gelukkig was er onze hostess van van de touroperator, waar wel naar geluisterd werd. Ga hier nooit naartoe, want er zijn erg goede hotels in Sharm el Sheikh.

Gereisd met partner in oktober 2015

Erger is onmogelijk!

Carla en Dirk
2-11-2015

Dit hotel heeft een prachtige tuin die veel properder is dan het restaurant en de kamers. Deze zijn vuil en vies. Het personeel in het restaurant loopt er erg slordig en vuil bij. Bij het zien van dit alles heb je geen honger meer. Het eten is een dagelijks herhaling van onsmakelijke buffetten, smaakloos en reukloos. Bij aankomst was de kamer niet bruikbaar, wegens gordijnen die omlaag hingen, licht dat niet brandde. Pas na twee uur werd de herstelling uitgevoerd. Het was dan 2 uur 's nachts!!! Elke klacht wordt met de glimlach onthaald, maar we kregen op de duur de indruk dat we werden "uitgelachen". Gelukkig was er onze hostess van touroperator, waar wel naar geluisterd werd. Ga hier nooit naartoe, want er zijn erg goede hotels in Sharm el Sheikh.

Gereisd met partner in oktober 2015

Gereisd anders in september 2015

TOP! AANRADER!

Renata
27-8-2015

Super mooi resort,alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten was ook goed en super vriendelijk personeel en goede bediening. Aanrader dus!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer

Verhaeghe-buyse
18-8-2015

Duidelijk verschil tussen adult only restaurant en buffet restaurant. Weinig variatie en elke dag hetzelfde. Fruit niet vers. Slordige refter, grote chaos.

Hotel en kamers verder proper maar dat is het enige.

Sanitair aan zwembaden en tuinen beperkt tot hoofdgebouw en beachbar.

Animatie ondermaats, weinig interesse en altijd dezelfde dansjes. Animatoren feesten liever zelf dan gasten te entertainen. S'avonds doodse bedoening! Enkel aan de lobbybar nog rustig relax zitten. Niet aangenaam voor kinderen. Heel lang wachten op drankje. Cocktails aan zwembad lauw en allemaal hetzelfde. Beker heeft een vieze nasmaak. Bezetting allemaal Engelse en lokale populatie. Als je een halve kilometer stappen met water tot aan de enkels niet erg vind, heb je een rif om te snorkelen. Strandbezetting nihil en verlaten. Snackbars op het domein zeer eentonig en niet lekker. Zeker geen 5 sterren waard!!!! Eerste maal Egypte en enige wat positief is is de prachtige onderwaterwereld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastisch verblijf gehad

grootentraast
18-1-2015

Jaz mirabel Beach. We waren er van 10-17 januari 2015. Het is een fantastisch resort vriendelijk personeel, erg service gericht, kamers ruim, schoon en verzorgt Het eten zeer gevarieerd, warm/heet, en zeer smakelijk. Menig restaurant in Nederland kan er wat van leren. We zijn voor het 6 de jaar in Egypte en kiezen steeds een andere verblijf; dit is een toppertje. De slechtere resorts hebben weinig te doen, dus ongezellig. Ook in dit resort was het rustig, maar het is pas januari. Op diy moment kan men niet op de pier deze wordt vernieuwd. Men kan de piet nemen van de buren Moderna en moet 5 E.Dollars betalen +/- 4 euro. Verder is Wifi alleen in de hal aanwezig en niet snel en je krijgt bij aankomst ongeveer 100 MB en moet het meerverbruik betalen 200mb voor 10 euro. Buiten Nederland altijd problemen! We hebben geboekt voor 1 week in DL en zijn vanaf Koln/Bon gegaan en kwamen aan in het resort zaterdag 9 uur en werden weer opgehaald zaterdag 18.45 uur, dus waren 8 dagen daar.

Gereisd met partner in januari 2015

Fantastischeplek

eric_de_wijn
29-12-2014

het was weer zeer goed.lekker weer +-25 tot 27 gr .het eten was zeer lekker.met kerst was uitmuntent .het hotel is omrig met veel groen.zeer verzorgt.het personeel is zeer vriedelijk.de kamers worden alle dagen gepoets.er zijn 2 buffet restaurants en 3 snaks .alle lichbedden aan de zwembaden zijn nieuw.+ de tv op de kamers.het hotel was +-30 % volzet.je kon alleen uitstappen doen in sharm el sheikh met touroperator.

Gereisd met partner in december 2014

wat een topper

29-12-2014

we zijn er geweest van 21.12.2014 tot 28.12.2014 het was zeer goed weer +-25 tot 27 gr.eten was zeer lekker.met kerst was het uitmunten.en al de lichbedden zijn vernieuwt aan de zwembaden.aan zee is er een snakbar bij gekomen.er kon alleen uitstappen gadaan worden in scharm el sheikh.anders was het op eigen risieko.het is een hotel om zeker terug te gaan.er was maar +- 30% bezet .alle hotels.

Gereisd met partner in december 2014

wat een topper

18-1-2014

het was weer zeer goed .het eten was zeer lekker.met kerst was uitmuntent. lekker warm +- 25 gr het hotel was 50 % volzet.

Gereisd met partner in december 2013

Fatastische plek

30-12-2013

we zijn er geweest van 22.12.2013 tot 29.12.2013 de eerste dag was het er maar 22 gr en veel wind en was niet warm. dan was het de volgende dagen lekker warm +- 25 gr en veel zon. het hotel was maar 55 volzet .en met kerst avond was het weer lekker eten .en de volgende dagen was het zeer goed van eten zo als altijd .voor de kinderen was er veel te doen.er waren niet veel uitstappen er was niemand die zin gat om mee te gaan.

Gereisd met partner in december 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.