Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°14°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
Preisdaler
Preisdaler
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

2008

Ben hier geweest van 12 tot 20 december, en dit hotel is echt geschikt voor een rustige zonnevakantie. Eten was goed, hotel was mooi en verzorgd en het personeel was supervriendelijk voor je, ze deden alles voor u! Er waren wel weinig belgen of nederlanders in deze periode. Russen waren kalm, veel engelsen en italianen.Ik zou zo terug vertrekken!!!

Gereisd alleenreizend in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.