Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°18°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

2008

hardstikke goed dit hotel

Eugéne & Nellie
16-11-2008

Ook de e reis hadden we weer een goed hotel

Uitstaling hotel was heel goed

het eten was goed de bediening was goed (fooi wil wel eens helpen )

de kamers waren mooi en zeer zuiver mooie zwembaden enz enz enz

Het enige minpunt voor ons was dat je de pier van het naast gelegen hotel moest gebruiken ( 5 dollar p p p d ) om fijn te kunnen snorkelen.

Voor een plattegrond van het hotel of andere informatie stuur even een mailtje

Gereisd anders in november 2008

Van 1 mei tot 11 mei op dit park gezeten met zes drie en

Gertjan, Roosendaal
15-5-2008

Van 1 mei tot 11 mei op dit park gezeten met zes volwassenen drie tieners en een kind. Onze drie kamers waren dicht bij elkaar gesitueerd op de begane grond. Vanuit de kamer loop je via het balkon over een grasstrook van 10 meter zo naar de ligbedden aan het zwembad, ideaal. Het park is zo groots opgezet dat er aan het zwembad altijd ruimte is. Handdoekje leggen is 's-ochtends niet nodig tenzij je persé op een vaste plaats wil liggen.

Strand, restaurants, winkeltjes en sportaccomodaties gemakkelijk te belopen. Bars direct aan het zwembad. Dagelijks opgemaakte bedden, schone handdoeken en een opgeruimde kamer. Eten naar Egyptische maatstaven goed. Wel wat reisgenoten met diaree maar geen ziek gevoel. Wij vragen ons dan ook af of dit verband heeft met het eten? Na drie goede jaren Turkije, Belek, zeker redenen om hier terug te komen.

Gereisd anders in mei 2008

2007

Wij zijn net terug van 2 weken Mirabel

Dick Nicole Nikki
5-9-2007

Wij zijn net terug van 2 weken Mirabel.Wij hebben het super gehad. Ruime schone kamers.Eten was zeer goed.Wel jammer dat animatie alleen voor de Italianen en Russen was.Met onze 'gele'bandjes konden we wel overal terecht.Je kon er zelfs chips en ijs voor halen bij de bar.Bediening is super vriendelijk.Goede service.Resort werd dagelijks goed onderhouden.Op het park zelf zitten ook winkeltjes, apotheek, arts. Wij gaan zeer zeker nog eens terug!!!!!!!!!

Gereisd anders in september 2007

4e keer Egypte

Joep
16-7-2007

4e keer Egypte. 1-15 juli 07. Jaz Mirabel is beslist een topper. Personeel is supervriendelijk. Eten is goed. Hotel is prachtig. Weinig Nederlanders veel Russen en Italianen, maar `van het rustige type`. Entertainment door Russisch/Italiaans team en niet opdringerig.

Helemaal goed op een detail na: zwemmen en snorkelen in zee is NIET mogelijk. Het rif strekt zich zo'n 500meter uit vanaf het strand. Ook met de aangelegde pier is het onmogelijk in zee te komen. Maar voor zonaanbidders en zwembad fanaten is het een absolute topper.

Gereisd anders in juli 2007

Verblijf tussen 19 juni - 01 juli

Remco Ponsen
1-7-2007

Verblijf tussen 19 juni - 01 juli. Nieuw Hotel, prachtig gemaakt. Bediening moet nog veel leren maar ik denk dat dat wel goed komt. Eten in het buffet restaurant kan eentonig worden daar men maar elke avond 4 gerechten veranderd. Entertainment is niet echt geweldig vergeleken met onze eerder ervaringen in Egypte (komen 2x per jaar in Egypte sinds 1999). Kamer zijn schoon en ruim. Hotel ligt echter wel wat verder van het uitgaanscentrum maar is goed te bereiken met schuttle bus. Zwemmen in de zee direct vanaf het strand kan je wel vergeten dat is niet mogelijk. Een rif houd veel water tegen. Echt jammer. Voor wie nog nooit in Egypte is geweest is dit één van de mooiste hotel. Voor vragen over ander hotels mail ons.

Gereisd anders in juli 2007

Vorige week terug gekomen en een heerlijke tijd gehad

Patricia Merk Jehee
26-6-2007

Vorige week terug gekomen en een heerlijke tijd gehad. We gaan zeker nog een keer terug. Goede afwisseling van entertainment zonder dat je constant wordt lastig gevallen (maken we vaak mee bij RIU). Ook leuk voor kinderen met het glijbanen zwembad. Zeer goed en afwisselend eten, schone kamers (wij hebben gratis een upgrade gehad voor sea side view junior suite). Absolute aanrader. Erg weinig Nederlanders. Veel (rustige) Russen en Italianen.

Gereisd anders in juni 2007

Wij zijn gisteren (23-06-07) terug gekomen uit Jaz Mirabel. Echt GEWELDIG! Zeer gastvrij personeel en alles ziet er keurig uit. Er ligt een brug in de zee voor het resort waar je prima kan snorkelen.

Aanraders voor excursie zijn: snorkelen/duiken in Ras Mohammed en Quad- en kameelrijden in Sinaiwoestijn.

Mensen die kiezen voor dit resort maken, naar onze mening, de beste keuze!

Gereisd anders in juni 2007

Wat hebben wij een geweldige week gehad!

1 dag voor vertrek moesten we een ander hotel uitzoeken, we zouden eigelijk in het Laguna vista hotel zitten maar die deden moeilijk over een naamsverandering.

We hadden de keuze uit 3 andere resorts en we zijn zo blij dat we dit resort hebben gekozen!

Het is echt een super mooi resort.

Super schoon, super super super vriendelijk en leuk personeel.

Alles met een glimlach daar respect voor alle mensen die daar dag in dag uit kei hard werken.

Het eten was ook heerlijk en de kamers waren netjes en niet te vergeten veel zwembaden!

Oja en voor wie van lekker alcoholische drankjes houdt : probeer de Gomba haha heerlijk!

Kortom wij hebben een super week gehad die veelste snel voorbij was! Volgend jaar mei zijn we weer van de partij!

Gereisd anders in juni 2007

26/04/07 - 03/05/07: 2 dagen voor vertrek hebben we wegens omstandigheden moeten veranderen van hotel. We kregen het "Jazz Mirabel Beach Resort" als keuze om te wisselen dus wisten eigelijk totaal niet waar we gingen terrecht komen. Maar WAAWH echt een groot en supermooi hotel. Alles is uitstekend aan dit hotel, kan je geen enkel minpunt zeggen. DIT IS EEN AANRADER VOOR IEDEREEN!!!!!!!!!! Veel plezier voor mensen die deze zomer gaan! Groetjes Inge

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.