Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°19°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

Conny,
29-12-2018

Geweldig hotel,vriendelijk personeel heel behulpzaam eten geweldig geen enkele dag hetzelfde gegeten. Mooie schone grote kamer die iedere dag weer helemaal schoon werd gemaakt. Goed ontvangen bij aankomst bij vraag of ik een kamer met twee aparte bedden kon krijgen werd dit gelijk geregeld.Drankjes altijd koud en altijd het juiste gekregen . Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in december 2018

De kamers zijn prima, het personeel héél vriendelijk en het weer was gelukkig top ! Echter onze bedenking bij ALL IN ?? Er zijn verschillende restaurants maar je mag maar gebruik maken van 1 restaurant dat inbegrepen is. Dan GEEN gelegenheid tot snorkelen want pier is afgesloten. Speciaal dit hotel gekozen - zogezegd discovery point ?? We moesten naar een verder gelegen hotel Albatros en moesten telkens 5 €/persoon betalen om op de pier te mogen en te kunnen snorkelen !!! Zee is toch van iedereen ? In de brochure stond in het groot koraalrif ??? Als je 3.000€ betaald, verwachten wij dat ook alles is inbegrepen. Manager en hostess touroperator boden geen hulp. De ene steekt het op de andere. Dan Russen heel onbeschoft, , veel eten opscheppen en niet opeten, dan vechten in hotel, onbeschoft, geen respect voor anderen. Ook 's avonds povere annimatie, telkens karaoke, zeer zwak. Wij gaan al jaren op reis, maar dit is geen 5* waard.

Gereisd met vrienden in december 2012

Dit nooit meer !

Carine
2-1-2013

De kamers zijn prima, het personeel heel vriendelijk en het weer was top.

Echter onze bedenking bij all in. Er zijn verschillende restaurants, maar je mag maar naar 1 restaurant gaan dat in begrepen is ? Dan GEEN gelegenheid tot snorkelen want pier afgesloten ! Speciaal dit hotel gekozen - zogezegd Discovery point ??? We moesten naar een verder gelegen hotel ALBATROS en moesten telkens 5€/persoon betalen om op de pier te mogen en dan daar te kunnen snorkelen ??? Zee is toch van iedereen ? In de brochure stond in het groot koraalrif ????!! Als je 3000 € betaalt, verwachten wij dat ook alles is inbegrepen. Het stond ook zo in de brochure; Manager hotel + hostess touroperator boden geen hulp. De ene steekt het op de andere.Dan veel Russen, die heel onbeschoft zijn, vochten in het hotel, veel eten opscheppen en niet opeten.... Ook 's avonds heel povere animatie, telkens karaoke, zeer zwak. Wij gaan al jaren op vakantie, maar dit is zeker geen 5* waard !

Gereisd met vrienden in december 2012

Tjingo

Dit hotel heeft een ster verloren!

mips
30-11-2011

Drie jaar geleden heb ik dit hotel bezocht en was zeer tevreden in het algemeen.

Dit jaar in november heb ik het hotel voor de tweede maal bezocht. Maar de service en eten was helemaal geen 5sterren meer waard. Het hotel is er erg op achteruit gegaan wat eten en service betreft. Het materieel van het restaurant moet gerenoveerd worden. Mineraal water werd aan tafel in plastiek flesjes geserveerd zonder dat er een glas werd bijgegeven. De buffetten waren maar zeer sober, weinig variatie. Soms lagen er etensresten op de grond die niet werden opgekuist. Tafel werd niet mooi gedekt. Meermaals moesten we vragen om tafel te dekken en ons te bedienen met drank. Teweinig personeel om een goede service te geven. A la carte restaurant is volledig betalend voor de all inclusive gasten. Positief: mooie verzorgde tuin en bouwstijl.

Gereisd met vrienden in november 2011

Fantastisch !!!

gilbert
30-8-2011

Jaz mirabel resort heeft 3 hotels;park hotel,club hotel en beach hotel.men kan er vrij van het ene naar het andere.Het beach hotel waar we verbleven heeft een prachtige inkomhal,mooie ruime en nette kamers met alles eraan,mooie zwembaden met poolbars en veel ruimte rondom,snackbars en een klein winkelcentrum,2 restaurants met goed en variabel eten.Vriendelijk personeel en een heel goede service:Bij aankomst was de safe vast met de code van de vorige gebruiker,was binnen de15 min.in orde.Om te zwemmen of te snorkelen gaat men best langs de pier in zee,vooraan het strand kan ook maar de eerst 100m is het water niet dieper dan 1m. ook daar zwommen al mooie visjes.

Vanuit het hotel is er een shuttel naar Naama Bay(toeristisch stadje met winkeltjes en terrasjes op 28km)5€ /persoon heen en terug.Voor Scharm el Sheikh moet men de taxi nemen,vergeet niet aftebieden!!Wij reden met 6 personen voor 120 eg.pond naar Scharm (1ste vraagprijs 500 pond) 's avonds kwamen we terug voor 60 pond.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Een top ligging maar geen 5 sterren waard

Van Renterghem
23-1-2011

Fantastische ligging maar geen 5 sterren waard.

Eten in buffet vorm, maar eerder goedkoop.

Heel kind vriendelijk.

Aangevraagde kamers niet gekregen. voorrang voor Russen.

Kamers achterkant zonder zon en killig,daar zaten we dan.

Geen communicatie met managment zodat klachten niet opgevangen worden. Te groot en geen inzicht van personeel.

Touroperator verantwoordelijke beneden alle pijl,neemt het niet op voor zijn klienteel. geen kontakt met hotel manager.Had beter verwacht.

Gereisd met vrienden in januari 2011

geweldig

maddy
14-8-2010

wij zijn net terug van jazz mirabel , en we kunnen allleen maar zeggen dat het een geweldig mooi hotel is , alles supernetjes verzorgd , als ik een minpuntje moet neerzetten is het dat als men wil snorkelen een flink eind moet lopen door het eerst ondiepe water( wat ontzettend warm is)beter kun je dan aan de rechterkant vna de boeien lopen , daar zitten minder zeeegels , en vergeet geen waterschoenen! , wij namen altijd van die gekleurde "slangen" mee , waar we dan op konden drijven ( verkrijgbaar bij o.a action en cranebroeck en decatlon ) , ben je dan bij het scheepswrak , zie je werkelijk geweldig mooie en grote vissen , mijn man had zelfs een gigantisch grote rog gezien

Gereisd met vrienden in augustus 2010

in elk opzicht dik !!! in orde

hugo Antwerpen
11-4-2010

in zowat elk opzicht is dit zeer goed (ervaring op basis van een 16-tal bezoeken aan Egypte). Een minpuntje: 's avonds in de bar wat opletten met de lokale sterke dranken. We waren er met een groepje van 6 personen (voor kite- & andere watersport) en na het drinken van lokale sterke dranken 's avonds in de bar, hadden we wel eens last van barstende hoofdpijn en andere onaardige gevoelens. Uiteraard moet je de verwachtingen voor hun lokale sterke dranken niet hoog stellen, maar het gekke was dat je deze problemen nooit had na het drinken van dezelfde dranken in de loop van de dag en afgehaald aan de bar van zwembad of strand. Daar werden deze dranken wel geschoken in wegwerpbekertjes of werd het spoelwater continu vernieuwd. Is er een probleem met het spoelwater tijdens de avond- & nachturen in de bar ??? Verder niets dan lof voor eten, drank, lokale wijnen, kamer, reiniging, enz ... Wij gaan zeker terug !!!

Gereisd met vrienden in maart 2010

Mwoah

Kareltje
16-12-2009

Dit resort bezocht met 3 vrienden. Op het eerste zicht ziet het er allemaal veelbelovend uit. Kamers zagen er prima uit. Ook nergens kakkerlakken of andere ongein gezien, dus dat is al de helft.

Wat meteen opviel is dat het net Little Russia lijkt. Nu is dit opzich geen punt, maar dit betekent dan weer wel dat het (schaarse) avond-entertainment voornamlijk op Russen gericht is. Om 23 uur stopt dit en ben je aan je lot overgelaten met nummertjes van Celine Dion en dergelijke uit de boxen, maar dan op de panfluit. Beetje AC-wegrestaurantachtig. Het eten viel mij erg tegen. Niet ziek geweest, maar erg saai en hetzelfde. Ook weet ik niet wat ze daar met het bier doen, maar hier zat volgens mij nauwelijks alcohol in. Ik zit niet aan het bier om dronken te worden, maar als je na de hele dag en avond bier nog steeds rechter dan recht kunt lopen, klopt hier iets niet. Mixjes (Becardi bijv) zou ik al helemaal niet aan beginnen, tenzij je de hele avond een weerzinwekkende nasmaak wilt houden...

Gereisd met vrienden in januari 2009

NOOIT MEER

sonny
1-10-2009

het is een prachtig hotel dat wel maar zo groot

het is er zo druk ,de kinderen mogen er blijkbaar alles en dan spreek ik over de kinderen van de RUSSEN.....

want da is het wel ge kan de belgen op 1hand tellen .....

de kamers waren wel proper, en het eten was soms ook wel ok

Gereisd met vrienden in september 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.