Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°13°

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

Nooit meer

Verhaeghe-buyse
18-8-2015

Duidelijk verschil tussen adult only restaurant en buffet restaurant. Weinig variatie en elke dag hetzelfde. Fruit niet vers. Slordige refter, grote chaos.

Hotel en kamers verder proper maar dat is het enige.

Sanitair aan zwembaden en tuinen beperkt tot hoofdgebouw en beachbar.

Animatie ondermaats, weinig interesse en altijd dezelfde dansjes. Animatoren feesten liever zelf dan gasten te entertainen. S'avonds doodse bedoening! Enkel aan de lobbybar nog rustig relax zitten. Niet aangenaam voor kinderen. Heel lang wachten op drankje. Cocktails aan zwembad lauw en allemaal hetzelfde. Beker heeft een vieze nasmaak. Bezetting allemaal Engelse en lokale populatie. Als je een halve kilometer stappen met water tot aan de enkels niet erg vind, heb je een rif om te snorkelen. Strandbezetting nihil en verlaten. Snackbars op het domein zeer eentonig en niet lekker. Zeker geen 5 sterren waard!!!! Eerste maal Egypte en enige wat positief is is de prachtige onderwaterwereld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtig maar service kan beter

duurbeestje
10-11-2012

Het hotel is op zich een groot resort maar er zijn toch wel een paar minpuntjes. de grond in het restaurant was plakkerig en het was niet verzorgd in het restaurant. de service was niet goed maar wij hadden onmiddelijk een goed contact met de manager. we hebben hem een fikse tip gegeven en elke ochtend en avond had hij een tafel met drank al verzorgd voor ons zodat we niet moesten zoeken naar een plaats. De tuin en het zwembad was heel verzorgd en de kamer ook. maar op de kamer was er haar van de vorige mensen. dit heb ik gaan melden aan de receptie en dit was dan beter. over de middag mocht er wat meer eten zijn voor een All-in. s'avonds is het heel gezellig in het resort. buiten heb je echter niets en is ook heel gevaarlijk (bewakers met grote geweren). we hebben erg genoten van de winkels in het resort, maar zijn grote afpersers. typisch voor zo'n land. de kamelen hebben we gezien buiten het resort maar persten ons ook af om geld te betalen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Lekker eten, maar heel slechte service

Dirk Pollet
15-4-2012

Plus:

Heel lekker eten, gevarieerde keuken. Wijn is OK.

Veel plaats, genoeg stoelen. Mooi strand. Meerdere zwembaden, met elk een verwarmd gedeelte.

Mooi gebouwd en heel verzorgde tuin.

Min:

Heel slechte service in het hoofdrestaurant (tafels niet afgeruimd; trage service, bv. half uur wachten op bestelling drank; vuile glazen en tafels; dikwijls gebrek aan glazen, servies en bestek; koffiemachine steeds leeg...). Algemeen slechte organisatie en management, en niet professioneel. Het adults-only restaurant is ordelijker, maar het middlemanagement daar is zeer stug en niet flexiebel. Specialiteitenrestaurants zijn betalend.

Internet toegang is peperduur en traag ($8 voor 30 min, $14 voor 2 uur, $28 voor 24 uur), en niet overdraagbaar naar volgende dag.

Ook stugge handdoekservice (geen omwisseling mogelijk). Ligbedden zijn elementair

Ligt niet aan een rif waar je kan snorkelen of duiken. De pier van het hotel ernaast is betalend.

Neutraal:

Veel Engelsen en Russen; geen Duitsers.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Goed hotel, supervakantie!

Fam. Meyers
17-3-2012

Wij verbleven met onze 2-jarige dochter een weekje in het Jaz Mirabel Beach hotel. Het was een super vakantie! Prachtig resort, zeer groot. Het domein wordt heel goed onderhouden (vooral de tuinen) en de staff is vriendelijk, vooral naar kinderen toe. Het eten is niet bepaald gevarieerd maar wel lekker. De presentatie van het eten laat helaas te wensen, dit is niet vergelijkbaar met andere 5* hotels. Desalniettemin viel het eten zeker niet tegen. Het dessert is een en al zoet maar degenen die al vaker naar Egypte gingen, weten uiteraard dat dit eigen is aan dit land. De zwembaden worden goed onderhouden en in de kinderbadjes wordt het water meerdere keren per dag gecheckt qua temperatuur. Het was dan ook heerlijk verwarmd (30 tot 31 graden). Met name het overdekte kinderbadje en de vele speeltuinen zijn echte toppers. Ook de 4km lange promenade langs het strand is erg aangenaam om te wandelen. Wij zouden zeker opnieuw voor dit hotel kiezen, mochten we onze reis opnieuw kunnen doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

nooit meer

declerck
6-5-2011

na crisis geweest in april ontvangst was allesbehalve

veel arabieren en moslims met kledij in zwembad kinderen plassen in zwembad

denken dat ze alles mochten!!

likken aan ijslepel(ijsjes moest men zelf scheppen)

vuilniszakken staan in de warmte in de zon aan de bar

eten was matig geen variatie en geen aanbod

kamers waren ok

na klacht zijn we naar ander hotel geweest (magic life)

daar pas begon vakantie voor ons!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

super met één minpuntje

maron
1-1-2011

tof zou nog eens terug keren alles super verzorgd maar één minpuntje het lawaai snachts russen die daar hun eigen zat zitten te drinken en dan een serenade op het balkon brengen en sommige punten zouden beter kunnen maar voor de rest super vakantie en hebben der trouwens hele lieve mensen leren kennen het was toppie

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

niet genoeg om terug te keren

nicky
19-11-2010

Lig.: nabij de luchthaven, maar wel in de stijgbaan van de vliegtuigen wat lawaaihinder geeft.

Serv.: de tafellakens worden tussendoor niet afgeruimd, het drinken dat je besteld wordt regelmatig vergeten of je krijgt de bestelling van een andere tafel. Wel een zeer goede barman in de "blue bar". Die weet nog wat je gisteren dronk. De wc's vielen wel mee, maar ik had toch de indruk dat ze te weinig worden gepoetst.

Eten: de eerste indruk was slecht, maar naarmate de week vorderde kwam er wat meer variatie. Elke lunch/diner zijn er frietjes, spaghetti, kip en gekookte groenten met daarnaast nog variatie aan rijst, groenten, vis en aardappel.

Kamers waren goed in orde, maar wij schrokken van de familiekamer met tussendeur. Wij hebben voor de kindjes (3 en 5 jaar) het liefst een aparte kamer.

Kind. : 2 kinderbaden en 1 verw. zwembad, glijbanen open ts 10-12u en 14-17u. Veel animatie, maar niet Nl.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

Een kleine kans dat we terugkeren

Nicky
17-11-2010

Eten: de eerste indruk bij aankomst was slecht, maar naarmate de week vorderde kwam er wat meer variatie. Elke lunch en diner zijn er frietjes, spaghetti, kip en gekookte groenten met daarnaast nog variatie aan rijst, groenten, vis en aardappel.

Kind. : 2 kinderbaden en 1 verw. zwembad. Veel animatie, maar niet Nl.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

Geweldig Resort!

Dennis Wammes
11-8-2010

Net weer terug van 2 weken relaxen in Mirabel Beach Resort. Familiekamer was super en erg schoon en we hadden de beste plek.......op steenworp afstand van het strand en direct tegenover het zwembad. Wel jammer dat men steeds te weinig handoeken neerlegde in de kamer, na herhaaldelijk de recepte te hebben ingelicht was dit probleem in de 2e week opgelost. Verder was het teleurstellend dat het water in de Minibar betaald moest worden, dus dat was s'avonds water sjouwen naar de kamer.

Eten in het restaurant was redelijk maar niet geweldig. Eten is eentonig en er is weinig variatie. Bediening is slecht ondanks dat er genoeg bediening rondloopt en er hard gewerkt wordt.

Resort ziet er geweldig uit en zeer sfeervol...er lopen lopen continue tuinmannen en alles wordt netjes schoon en bijgehouden. Zwembaden zijn goed en alleen jammer dat het water doorgaans te warm was en niet echt voor verkoeling zorgde. In dit soort landen verwacht ik toch zeker dat de zwembaden gekoeld kunnen worden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

twijfelachtig

patrick
13-5-2010

Nu na terugkomst in NL volgt de evaluatie van dit hotel. We zijn hier geweest met onze kleine kinderen in de periode eind april - begin mei. Het weer was op een enkele regenachtige dag na, schitterend.

In het restaurant van het hotel heb je het na enkele dagen wel gezien. Meer van hetzelfde en alles lijkt hetzelfde te smaken, typisch hotelvoer. Doorgekookte groente, weinig variatie in fruit en vlees wat ik niet kan aanbevelen. Opvallend wordt het restaurant meestal gedweild tijdens spitsuren (lunch en diner). Dit leidde een paar keer tot spectaculaire valpartijen. Verder hebben de personeelsleden de neiging tot het handtastelijk worden met de kleintjes. (kiss, kiss...)

Bar. De drankjes worden regelmatig geserveerd in een glas wat net in heet water gewassen is. Een lauw drankje tot gevolg hebbend.

Zorg dat je niet in de kliniek van het hotel terecht komt. Deze service is erg duur en wordt niet verzekerd.

Buiten de poorten van het hotel is zeer weinig te zien of te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.