Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°13°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

fantastish het hotel was vol bezet .

eric-de-wijn,
10-4-2018

we zijn er geweest van 01.04 2018 tot 08.04.2018 het was er zeer warm +- 30 gr.er zijn een 4 tal zwembaden . er is een verwarmd er zijn veel lichbedden aan zee en aan de zwembaden .het eten is zeer goed . en veel keus.de uitstappen zijn nog zeer beperkt .je kunt er veel wandelen tussen het hotel en het strand is er weg +- 4 km lang .je kund naar NA *AMA BAY gaan veel winkels restaurants en bars zeer gezellug .

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Een supermooie plek, met VIP behandeling

Ingrid,
6-3-2018

Fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, neem alleen wel badslippers mee, aangezien de douches wel spekglad zijn

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Na het lezen van de vorige recenties, werden wij toch een beetje huiverig om naar dit hotel te gaan.... Wij hebben een FANTASTISCHE vakantie gehad! Het resort is goed onderhouden, 's morgens een zeer goed ontbijt en voldoende plek aan het zwembad en strand. Het verwarmde zwembad was een uitkomst in december! Kamer werden iedere dag keurig schoongemaakt en opgeruimd, met een supermooie decoratie op bed. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, animatie team vermaakt iedereen die daar behoefte aan heeft. Het duikcentrum in het hotel verzorgt trips naar Ras Mohamed en Tiran Eiland waar de meest mooie duik- en snorkel plekjes werden bezocht voor een leuk prijsje (30 euro incl. snorkel uitrusting, eten en drinken). Het buffet op Oudejaarsavond was fantastisch, alle koks stonden te stralen bij de mooie gerechten die waren klaargemaakt. Het eten was eigenlijk altijd heel smakelijk en gevarieerd. Ik kan niet begrijpen waarom mensen zo negatief doen over dit hotel.. Gewoon Doen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

D-reizen

Zeer mooi en luxe resort

Jos
15-6-2010

Afgelopen zomer, Juli 2009, zijn wij naar Jaz Mirabel geweest.

Het is een zeer mooi en luxe resort. Er zijn drie hotels. Jaz Mirabel Beach, Jaz Mirabel Club, en Jaz Mirabel Park. Het ligt op een groot resort/park. Je kunt op alle parken komen, en gebruik maken van de facaliteiten.

Het eten is voor egyptische begrippen goed. Een ruim ontbijt, een goede lunch, en een uitgebreid diner. Er zijn ook aparte tafels met kindergerechten.

Enig nadeel is dat de obers erg gesteld zijn op de vrouwelijke toeristen. En het park ligt zo'n 20km bij de eerste grote stad, Namabay, vandaan.

De 'Old Market' is ook een aanrader om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Perfect hotel voor deze prijs !

Peytier Carla
9-11-2009

Wij hebben in augustus 11 dagen in dit hotel verbleven.

Pluspunten :

- Uitgestrekt domein met zéér veel ruimte aan de verschillende zwembaden

- Zeer vriendelijke bediening

- Veel verschillende bars, zowel aan het zwembad als in het hotel

- Mooie inrichting van gans het hotel

- Ruime, propere kamers die zeer goed gelegen zijn rond alle zwembaden

- Vrij gevarieerde keuken

- Goede animatie: gym, beachvolley, waterpolo, vogelpik, tafeltennis,..

Minpunten :

- Het strand werd gedomineerd door massa's Italianen die nogal luidruchtig waren(hier kan het hotel natuurlijk niets aan veranderen)

- Geen directe snorkelmogelijkheid

- A la carte restaurants te betalen

Min weegt echter niet op tegen plus, dus zeker aan te raden !

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

voor herhaling vatbaar

jed
28-9-2009

vorig jaar met kerst naar jaz mirabel geweest, was erg leuk!

eten was lekker!

goede service!

een top vakantie gehad het was jammer dat we niet een paar dagen konden bijboeken ivm vluchten terug naar NL

het is een aanrader!

vergeet niet na'ama bay te bezoeken!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

Mooi, verzorgd hotel

Familie Declerck uit Ingelmunster
15-8-2009

We zijn met 6 mensen (ouders + 4 kinderen tussen 19 en 12.5) van 2 tot en met 11 augustus in Jaz geweest. We vonden het een heel mooi hotel, met verzorgde tuinen, prachtige zwembaden en een mooi groot strand. De kamers waren mooi, netjes! Het eten en de buffetten waren lekker. Geen klagen over het personeel; een klein beetje fooi en we werden dagen na elkaar bediend als koningen. Voor ons waren er toch enkele minpuntjes: 2 zwembaden werden in 10 dagen tijd elk 3 x afgesloten wegens 'big shit'; de derde dag werden 4 van onze 6 handdoeken gestolen van onze ligbedden terwijl we een halfuurtje naar de glijbanen waren. Het was ook bijna onmogelijk om te snorkelen voor het hotel. Tot aan de branding en terug deden we anderhalf uur en het was bijna niet te doen door de zwarte 'zee-egels' en de scherpe koralen en stenen. Dat vonden we echt jammer. Verder hebben we echt genoten in dit hotel waar iedereen echt vriendelijk en behulpzaam was. Ook het bezoek aan St.Catharinaklooster was de moeite!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

volgend jaar opnieuw !

Shauni
18-4-2009

Het was een superhotel, de kamers waren heel erg netjes en het personeel was vriendelijk. De animators deden erg hun best om voor iedereen wat te doen en dat is in mijn ogen erg goed gelukt. Ik vind het jammer dat ik nu geen contact meer met hen heb .. Als het van mij afhangt ga ik volgend jaar terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.