Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°18°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

2008

super hotel!!!!

sandra
3-11-2008

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest en het beviel weer net zo goed als vorig jaar. Ik had na een aantal negatieve reacties op deze site mijn bedenkingen of het nog net zo goed als vorig jaar zou zijn maar zonder twijfel TOP. De kamers geweldig, de zwembaden schoon, het eten prima en het personeel super vriendelijk.

Als ik iets negatiefs moet bedenken is het de bediening s'avonds bij de bar, dat gaat niet zo vlot maar ja we hebben vakantie dus geen haast. wat ons betreft een echte aanrader!!!!!

Gereisd familie in november 2008

mooi hotel, veel discriminatie

Hilde & co
3-10-2008

Zeer prachtig hotel met prachtige kamers en complexen maar met veel minpunten.

Zeer lang wachten 's avonds aan de bars, minstens half uur-drie kwartier en 3 keer opnieuw bestellen.Te weinig personeel.

Drinken in versleten plastieken bekers aan het zwembad en strand.Zogezegd chips aan de bars voor kinderen maar je moet dan wel supersnel zijn om er te kunnen krijgen. Sommige mensen werden bediend aan het zwembad en andere niet.Kinderen die verbrand zijn mogen niet met t-shirt bij de glijbanen maar andere (moslims)mogen volledig gekleed in het zwembad. Geregeld was er een zwembad gesloten om hygiënische redenen. Eten was goed maar je kon best niet te laat gaan eten want anders is het aanschuiven voor plaats binnen. Animatie voor kinderen slecht.

Gereisd familie in oktober 2008

super hotel, ook met kinderen

kathleen
1-10-2008

Wij (gezin met 2 pubers)vertoefden in april een weekje in dit hotel. Mooie en propere familiekamers. Er is veel ruimte rond de mooie zwembaden zodat je niet tegen elkaar aan geplakt ligt. Voor de kinderen zijn er glijbanen. Ook aan het strand heel veel ruimte. Alles is zeer goed verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk en krijgt natuurlijk graag een fooi. Eten was uitgebreid, altijd wel iets dat je lekker vindt.

Gereisd familie in oktober 2008

Prima

Jeroen
12-9-2008

Ik snap al die negatieve reacties niet ...ben in augustus geweest en was prima.

Ik heb geen boerka gezien.....prima eten prima kamers....

En wij zijn echt heel wat gewend...personeel was super kindvriendelijk.

Ik heb veel gelezen over dit resort maar ik zou het zeker weer boeken.

En nauwelijks russen dus dat is ook wel lekker.

We konden zelfs de laatste dag tot 18:00 in de kamer blijven.

Gereisd familie in september 2008

Wij waren in de zomervakantie met ons gezin van 4 mensen hier 3 weken op vakantie. De eerste 1,5 week was het allemaal prima, maar toen de gasten uit Palestina en Jordanie erbij kwamen leek het of het hotel onderbemand was i.v.m. de drukte.Het niveau van dit hotel denderde naar beneden toen het hotel helemaal vol zat.Gelukkig maakten wij als gezin regelmatig uitstapjes of gingen we duiken via de plaatselijke duikschool.

Gereisd familie in augustus 2008

Zeer mooi complex maar...

Vanhoutte-Baert
18-8-2008

Wij zijn een gezin met tienerdochter die van 3tot12aug. in mirabel verbleven.Onze eerste indruk WAW...maar helaas hadden we er meer van verwacht!Eten zeker geen 5 sterren waard;veel te eentonig en beperkte keuze.Service zowel in restaurant&hele hotel onderbemand!Min.half uur wachten op een drankje.De zwembaden waren prachtig maar het stoorde ons wel dat er moslimvrouwen met kleren in het zwembad zaten hygiëne?Alhoewel we over het hotel de kamers&de tuinen niet te klagen hadden:zeer mooi en netjes!Maar zeker geen 5 sterren waard!

Geen verantwoordlijk heden

J & T
15-8-2008

Wij zien dat de handdoeken gejat worden halen de life-gard erbij zegt dat hij er niets aan kan doen Wel krijgen we het advies gewoon handdoeken terug jatten en/of naar de receptie te gaan. De receptie verwees ons naar de poolmanager van hem kregen we het zelfde advies gewoon terug jatten. Ze ontlopen de verantwoordelijkheid.Wel bij uitchecken werden ze in rekening gebracht.

Mooi hotel maar...............

Stassen - Mesotten
8-8-2008

Het eten was lekker maar het bier was meestal aan de warme kant en bij het dinner was het soms lang wachten op uw drank evenals aan sommige bars. Kamers waren mooi - ruim en verzorgd. Zwembaden ook mooi maar bijna om de andere dag afgesloten daar de Moslims met kleren en al het nodig vonden om hun behoeften te doen in het zwembad. Zelfs de jaccuzi en sauna daar kropen ze met boerka en al in gewoon WALGELIJK en 's avonds zaten ze met die kleren terug aan het diner en ik werd geweigerd omdat ik met een 3/4 broek wou gaan eten. Kortom een prachtig hotel wat zoveel mooi's te bieden zou hebben en dat alles verpest door bepaald cliënteel. NOOIT MEER EGYPTE VOOR ONS

prachtig hotel

Verbruggen Patrick
2-8-2008

We zijn juist terug van Jaz Mirabel Beach ( 31/7) , en dit was een prachtig hotel . Onze kinderen hebben hun 10 dagen geamuseerd in het zwembad en op de waterglijbanen . Service was heel goed en het eten was ook lekker . Mooie wandeling door het rif gemaakt tot aan het scheepswrak en mooie koralen en vissen gezien .Onze dochter was juist jarig tijdens ons verblijf en toen we s'avonds op de kamer kwamen stond er een taart klaar voor 4 personen met een bijhorende brief met verjaardags wensen , mooie service van het hotel . Normaal gaan we volgend jaar terug .

Gereisd familie in augustus 2008

Zijn hier geweest met krokus vakantie om de zon en de rust op te zoeken. Elke dag 25 c, verwarmd zwembad was heerlijk, kinderen hebben zich geamuseerd op de glijbanen.

Prachtig hotel, niks op aan te merken.

Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd familie in juli 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.