Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag26°20°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

96 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

Fam Broich,
10-2-2019

Wij hebben een geweldige vacantie gehad in dit prachtige hotel. Vooral mede door Shelley Louise en de ober Rami boven bij de bediening.

Gereisd met partner in januari 2019

Geen 5*

Ann,
24-11-2018

Domein is groot en mooi. Gezellige bars overal. Kamer ruim en net maar wat ouderwets. Eten, veel hetzelfde, kip, lever, spaghetti, zelfde gepocheerde vis wel lekkere salades. Drank niet ok, cola is pepsi en lauw in restaurant, water in bekers smaken en ruiken naar chloor, zelfde met bier in bekers een chloor geur uit de beker. Als men hier iets over zegt voelt met zich geviseerd en doen ze het voor onze veiligheid.. nog nooit in een hotel water of bier gehad die naar chloor smaakte of rook.. Als je iets bestelt krijg je steeds verkeerde dingen, bv. rode wijn bestellen, krijg je witte, een mojito bestellen krijgen je iets anders, ongelooflijk. A-la-carte is lekker maar in een halfuur heb je er 4-gangen door en mag je gaan. A-la-carte is toch om gezellig te genieten, we hebben dit gemeld en mochten dan terug gaan, toen was het meer op het gemak. Bijna geen Belgen. Mooi hotel maar moet nodig ander management. Buitenrestaurant gezellig maar halfuur voordien er zitten of geen plaats meer, en daar zit je dan een halfuur zonder drank. Zwembad veel zand en bladeren. Wordt niet goed gepoetst rond de zwembaden maar is ook wel groot, maar een emmer water op bepaalde plaatsen gieten en wegtrekken is niet poetsen. Nee voor ons niet meer, liever ander hotel, daar weten ze wat service is en hebben ze heel lekker eten.

Gereisd met partner in november 2018

Zeker geen 5*

Janssens,
5-7-2018

Kamer is groot , airco was stuk daardoor alle kleding en schoenen door nat , duurde tijd voor deze werd gemaakt … werd ook gezegt dat dit aan ons lag zou niet weten hoe maar kom , personeel doet zen best als manager in de buurt is als deze verdwijnt zijn ze constant met gsm bezig niet met de gasten of bediening , lokaale krijgen voorrang op alles , drank flessen in en rond het zwembad bediend door het personeel wat wat niet mag maar zoals ik zei lokaal … zelfs aan het kinderzwembad … dus zeker geen familiehotel … eten is oke maar niet gevarieerd , op 10 dagen niet 1 keer proper lakens gekregen , dit hotel is zeker geen 5 * waard ,

Gereisd met partner in juni 2018

Tjingo

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

R. Jegen,
28-2-2018

Ruim opgezet resort waarvan het personeel je echt het gevoel wil geven op vakantie te zijn en het je naar de zin wil maken, zeer uitgebreid en voor elk wat wils eten/buffet het strand direct aan het resort alsmede 2 verwarmde zwembaden, mooie ruim opgezette kamers met mooi sanitair waarbij de bedden voor sommige misschien wat aan de harde kant maar dat is zeer persoonlijk, al met al zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

Heel leuke vakantie en zeker een aanrader

philip,
25-2-2018

Lekker weer en zeer mooi en proper hotel. Het eten was lekker en voor iedereen is er wel wat. Er waren ook elke dag frieten voor wie er zin in heeft. De desserten waren ook zeer lekker! De bediening was super, zowel buiten op het terras als binnen in het restaurant. Aan het zwembad is er om de 30 min. drankbediening tot aan uw ligstoel. In de lobby is er ook een goede bediening van de bars. Het personeel is zeer vriendelijk en animatieteam ook.

Het hotel is ook heel goed bewaakt door verschillende agenten.

Conclusie laat Egypte zeker niet links liggen, in het voorjaar is het de beste optie voor het mooie weer ± 30 graden. Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad, zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

voor de 8e keer weer geweldig.

Bastian,
26-1-2018

een geweldig resort met een geweldige keuken en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2018

Zeer rustig.

Carlos Demets
12-2-2017

Voor ons was het geen probleem dat er maar een 30-tal mensen aanwezig waren waaronder een 10-tal Belgen.Het eten was niet slecht maar wel wat eentonig.Zeer vriendelijk personeel.Mooie tuinen en ruim strand.Meer dan de helft van de winkels in de omgeving gesloten.

Gereisd met partner in januari 2017

Erger is onmogelijk

Carla en Dirk
2-11-2015

Dit hotel heeft een prachtige tuin die veel properder is dan het restaurant en de kamers. Deze zijn vuil en vies. Het personeel in het restaurant loopt er erg slordig en vuil bij. Bij het zien van dit alles heb je geen honger meer. Het eten is een dagelijks herhaling van onsmakelijke buffetten, smaakloos en reukloos. Bij aankomst was de kamer niet bruikbaar, wegens gordijnen die omlaag hingen, licht dat niet brandde. Pas na twee uur werd de herstelling uitgevoerd. Het was dan 2 uur 's nachts!!! Elke klacht wordt met de glimlach onthaald, maar we kregen op de duur de indruk dat we werden "uitgelachen". Gelukkig was er onze hostess van van de touroperator, waar wel naar geluisterd werd. Ga hier nooit naartoe, want er zijn erg goede hotels in Sharm el Sheikh.

Gereisd met partner in oktober 2015

Erger is onmogelijk!

Carla en Dirk
2-11-2015

Dit hotel heeft een prachtige tuin die veel properder is dan het restaurant en de kamers. Deze zijn vuil en vies. Het personeel in het restaurant loopt er erg slordig en vuil bij. Bij het zien van dit alles heb je geen honger meer. Het eten is een dagelijks herhaling van onsmakelijke buffetten, smaakloos en reukloos. Bij aankomst was de kamer niet bruikbaar, wegens gordijnen die omlaag hingen, licht dat niet brandde. Pas na twee uur werd de herstelling uitgevoerd. Het was dan 2 uur 's nachts!!! Elke klacht wordt met de glimlach onthaald, maar we kregen op de duur de indruk dat we werden "uitgelachen". Gelukkig was er onze hostess van touroperator, waar wel naar geluisterd werd. Ga hier nooit naartoe, want er zijn erg goede hotels in Sharm el Sheikh.

Gereisd met partner in oktober 2015

TOP! AANRADER!

Renata
27-8-2015

Super mooi resort,alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten was ook goed en super vriendelijk personeel en goede bediening. Aanrader dus!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.