Hotel Jaz Mirabel Beach

Hotel Jaz Mirabel Beach
8,5

12 tips over Hotel Jaz Mirabel Beach

grootentraast, 18-1-2015
Neem voor "tips" wat kleingeld mee; brengt het ruimschoots weer op. Verder hadden wij een kamer met terras gevraagd en gekregen.
eric_de_wijn, 30-12-2014
de beste kamers zijn de linker kant van het hotel je heb gans de dag zon.en je kan er veel wandelen tussen het hotel en strand licht er een wandel pad +- 3 km. zeker een hotel om terug te gaan.
eric_de_wijn, 29-12-2014
de kamers die op de linker kant van het domein liggen zijn het best. de voor kant je heb daar gans de zon.je kan s avons de olmarket gaan met de taxi 20 € geen en terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

eric, 30-12-2013
als je kand moet je eens naar de oldmarket gaan ze zijn te vreden als er toeristen er eens lans gaan wand er is niet veel volk en ze hebben ons nodug. je kunt er voor niet veel geld veel geschenken kopen voor de feest dagen. met de taxi 20 € geen en terug.
eric dewijn, 8-4-2013
de oltmarket is savons goed voor eens te bezoeken.met de taxi 20 € geen en terug.
Julia en Rini, 16-1-2013
Ga a la carte eten in een van de restaurants, Italiaans of Japans. Oriental restaurant heb je ook maar dat is typisch arabisch en dat viel ons tegen. 1x a la carte eten is gratis , daarna kun je nog 3x erbij kopen voor 75 euro.

linda, 8-1-2013
Ga duiken met de duikschool "Navy Divers" in het hotel. Goede begeleiding, super bemanning op de boot, kortom een hele geslaagde dag!
eric_de_wijn, 1-1-2013
goed om eens naar olmarket te gaan .met taxi +- 18 € geen en terug.of aan het winkel cemtrum aan hotel HILTON je wort er niet gestoort om er binnen tegaan en er wat te kopen.met taxi +- 18€
eric_de_wijn, 2-1-2012
Tussen het hotel en het strand is er een wandel pad.dat je kund wandellen .lans 24 hotels je kund zeker2 uur wandelen. ik ben bij andere hotels gaan kijken en het was zeker geen probleem.zeker doen
frederik demeulmenaere, 27-12-2011
zeker gaan snorkelen in nas mohammed en buiten je hotel op je goede zijn!