Hotel Jaz Mirabel Beach *****

Review geschreven door Ann

Geen 5*

Ann,
24-11-2018

Domein is groot en mooi. Gezellige bars overal. Kamer ruim en net maar wat ouderwets. Eten, veel hetzelfde, kip, lever, spaghetti, zelfde gepocheerde vis wel lekkere salades. Drank niet ok, cola is pepsi en lauw in restaurant, water in bekers smaken en ruiken naar chloor, zelfde met bier in bekers een chloor geur uit de beker. Als men hier iets over zegt voelt met zich geviseerd en doen ze het voor onze veiligheid.. nog nooit in een hotel water of bier gehad die naar chloor smaakte of rook.. Als je iets bestelt krijg je steeds verkeerde dingen, bv. rode wijn bestellen, krijg je witte, een mojito bestellen krijgen je iets anders, ongelooflijk. A-la-carte is lekker maar in een halfuur heb je er 4-gangen door en mag je gaan. A-la-carte is toch om gezellig te genieten, we hebben dit gemeld en mochten dan terug gaan, toen was het meer op het gemak. Bijna geen Belgen. Mooi hotel maar moet nodig ander management. Buitenrestaurant gezellig maar halfuur voordien er zitten of geen plaats meer, en daar zit je dan een halfuur zonder drank. Zwembad veel zand en bladeren. Wordt niet goed gepoetst rond de zwembaden maar is ook wel groot, maar een emmer water op bepaalde plaatsen gieten en wegtrekken is niet poetsen. Nee voor ons niet meer, liever ander hotel, daar weten ze wat service is en hebben ze heel lekker eten.

Gereisd met partner in november 2018