Hotel Jaz Mirabel Beach *****

Review geschreven door Janssens

Zeker geen 5*

Janssens,
5-7-2018

Kamer is groot , airco was stuk daardoor alle kleding en schoenen door nat , duurde tijd voor deze werd gemaakt … werd ook gezegt dat dit aan ons lag zou niet weten hoe maar kom , personeel doet zen best als manager in de buurt is als deze verdwijnt zijn ze constant met gsm bezig niet met de gasten of bediening , lokaale krijgen voorrang op alles , drank flessen in en rond het zwembad bediend door het personeel wat wat niet mag maar zoals ik zei lokaal … zelfs aan het kinderzwembad … dus zeker geen familiehotel … eten is oke maar niet gevarieerd , op 10 dagen niet 1 keer proper lakens gekregen , dit hotel is zeker geen 5 * waard ,

Gereisd met partner in juni 2018