Heel leuke vakantie en zeker een aanrader

Review geschreven door philip

Heel leuke vakantie en zeker een aanrader

philip,
25-2-2018

Lekker weer en zeer mooi en proper hotel. Het eten was lekker en voor iedereen is er wel wat. Er waren ook elke dag frieten voor wie er zin in heeft. De desserten waren ook zeer lekker! De bediening was super, zowel buiten op het terras als binnen in het restaurant. Aan het zwembad is er om de 30 min. drankbediening tot aan uw ligstoel. In de lobby is er ook een goede bediening van de bars. Het personeel is zeer vriendelijk en animatieteam ook.

Het hotel is ook heel goed bewaakt door verschillende agenten.

Conclusie laat Egypte zeker niet links liggen, in het voorjaar is het de beste optie voor het mooie weer ± 30 graden. Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad, zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018
Vorige reviewVorige