Hotel Jaz Mirabel Beach *****

Review geschreven door Carla en Dirk

Erger is onmogelijk

Carla en Dirk,
2-11-2015

Dit hotel heeft een prachtige tuin die veel properder is dan het restaurant en de kamers. Deze zijn vuil en vies. Het personeel in het restaurant loopt er erg slordig en vuil bij. Bij het zien van dit alles heb je geen honger meer. Het eten is een dagelijks herhaling van onsmakelijke buffetten, smaakloos en reukloos. Bij aankomst was de kamer niet bruikbaar, wegens gordijnen die omlaag hingen, licht dat niet brandde. Pas na twee uur werd de herstelling uitgevoerd. Het was dan 2 uur 's nachts!!! Elke klacht wordt met de glimlach onthaald, maar we kregen op de duur de indruk dat we werden "uitgelachen". Gelukkig was er onze hostess van van de touroperator, waar wel naar geluisterd werd. Ga hier nooit naartoe, want er zijn erg goede hotels in Sharm el Sheikh.

Gereisd met partner in oktober 2015