Hotel Jaz Mirabel Beach

8,6

16 reacties Hotel Jaz Mirabel Beach

Wat kost internet

ikke, 6-4-2012
Is het een aanrader om je eigen laptop mee te nemen?

ALL IN

eric_de_wijn, 16-10-2011
Kan mij iemand zeggen of de All in nog van toepassigs is als je savons weg gaad

eten

eric_de_wijn, 2-10-2011
hallo kan men smiddas aan het zwembad en aan zee eten
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

jaz mirabel beach

van driessche geert, 11-9-2011

wij gaan deze kerstvakantie naar jaz mirabel beach resort maar vinden bijna geen reacties meer van personen die recent dit hotel hebben bezocht.

is er werkelijk niemand meer sinds de crisis in egypte die dit hotel nog heeft bezocht?

kid's disco

Verleysen Ilse, 24-12-2010

Hallo, vorige maand hebben wij een prachtige vakantie gehad in het Jazz Mirabel. Elke avond gingen onze kindjes dansen. Ik ben nu op zoek naar de liedjes die ze toen draaiden, maar vind enkele niet terug:

Het liedje waar de benen scheef staan en de tong uit de mond hangt en het liedje waar ze naar het midden van de cirkel lopen en hard mogen roepen.

Kan er mij iemand verderhelpen?

Dank u

Hoofdrestaurant buiten eten?

Goyvaerts Mina, 14-9-2010
Hallo, Kan er ons iemand zeggen of je in het hoofdrestaurant buiten kunt ontbijten en dineren? Is er een groot terras voorzien aan het hoofdrestaurant? We twijfelen tussen de Jaz Mirabel BEACH Resort of de Royal Grand Azure maar voor ons is dit een prioriteit vandaar.... Alvast bedankt voor jullie antwoord Groetjes