Hotel Jaz Mirabel Beach

Terug naar overzicht

Klimaar november - december

Kirsty, 22-8-2012

Hallo,

Ik had een vraagje over het klimaat in de maanden november en december. Wij willen dan graag op vakantie gaan en zitten te denken aan dit hotel in Sharm. Ik wil wel graag kunnen zonnen, en bruin worden! Zijn deze maanden daar geschikt voor of kan ik dan toch beter eerder of later gaan?

Groetjes Kirsty

3 reacties Klimaar november - december

eric_de_wijn, 2-1-2013
hallo we zijn geweest van 23.12.2012 tot 30.12.2012. opgepast als er zon is en geen wind is er 27 gr .als er geen zon is en veel wind is +-23 gr op letten geblazen voor verkoud heid er waren er zeer veel met verkoud heid. en s avons een trui aan doen.vdg
eric_de_wijn, 16-12-2012

hallo we gaan al voor de 3 maal naar dat hotel.2 maal met kerst dag.en 1 maal in april .het temperatuur met kerst dag is het +-25 tot27 gr.voor het zwemmen is het geen probleem de 2 zwem baden zijn verwarmt.we gaan nu terug met de kerst.

agnes, 22-8-2012
Hallo Kirsty. Wij zijn al meerdere malen in December/Januari geweest. Weg hier met de vorst en de volgende dag heerlijk aan het strand, zonnen, snorkelen en een lekker kleurtje opdoen. Temp overdag 23/25 maar met een beetje geluk kan het ook wel 27 of zo worden. Smiddags tegen half 4 word het frisser door de wind, ook dit kan per jaar verschillen. Het zwembadwater is wel fris of je moet een verwarmd bad hebben, de zee temp is ong 22 gr Voor s"avonds is een lange broek/vest/trui nodig.. In 2011 zijn we voor de 1ste x in November geweest. De temp zal dan iets hoger liggen. Als je kunt kiezen zou ik voor November gaan, ook Oktober is een hele mooie maand. Fijne vakantie, groetjes Agnes.