Hotel Jaz Mirabel Beach

8,6

15 reacties Hotel Jaz Mirabel Beach

Snorkelen

Romy Van Noort, 6-2-2019

Hoe is het rif bij dit hotel?

Kun je hier goed snorkelen waar kun je het mee vergelijken?

Zie je veel verschillende vissen?

Kans op schildpadden?

Ik ga naar Egypte voor het snorkelen zou graag willen weten of dit hotel hier geschikt voor is.

Pas geleden in dreams beach geweest ook in sharm El sheik en hier kon je top snorkelen!!

BVN

carlos_demets, 18-12-2016
Is er BVN in het hotel?
1 reactie

Weet iemand of er ook winkels op het resort zijn en wat je voor leuke activiteiten rondom het resort kan doen leuke uit stapjes.

Zijn er mensen die periode juli 2015 met kinderen tussen de 9/11 jaar gaan??

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

pier ?

Ráchel, 15-10-2014
weet iemand of de pier ondertussen al klaar is , zodat je vanaf dit hotel ook kunt gaan snorkelen

wifi

hans de Vries, 24-11-2012

Wie kan mij vertellen of ze ook een vrije wifi in dit resort hebben,

vr.gr, Hans de Vries

2 reacties

loopbrug

eric dewijn, 30-9-2012
zou de loopbrug al klaar zijn .wand met de paas vakantie was die nog niet klaar.we gaan met de kerst vakantie naar dat hotel .vdg
3 reacties

VIP-pakket bij te boeken

Bart, 19-9-2012
Waar bestaat het VIP-pakket uit? Wat valt daar onder en wat kost het ongeveer? Iemand een idee?

Klimaar november - december

Kirsty, 22-8-2012

Hallo,

Ik had een vraagje over het klimaat in de maanden november en december. Wij willen dan graag op vakantie gaan en zitten te denken aan dit hotel in Sharm. Ik wil wel graag kunnen zonnen, en bruin worden! Zijn deze maanden daar geschikt voor of kan ik dan toch beter eerder of later gaan?

Groetjes Kirsty

3 reacties

all in

sus, 8-7-2012
is de all in geldig op heel het domein,dus ook aan de glijbanen,wij zouden verblijven in het mirabel beach gedeelte
2 reacties

Wat kost internet

ikke, 6-4-2012
Is het een aanrader om je eigen laptop mee te nemen?