Hotel Jaz Mirabel Beach

Hotel Jaz Mirabel Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

222 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

fantastish het hotel was vol bezet .

eric-de-wijn
10-4-2018

we zijn er geweest van 01.04 2018 tot 08.04.2018 het was er zeer warm +- 30 gr.er zijn een 4 tal zwembaden . er is een verwarmd er zijn veel lichbedden aan zee en aan de zwembaden .het eten is zeer goed . en veel keus.de uitstappen zijn nog zeer beperkt .je kunt er veel wandelen tussen het hotel en het strand is er weg +- 4 km lang .je kund naar NA *AMA BAY gaan veel winkels restaurants en bars zeer gezellug .

Een supermooie plek, met VIP behandeling

Ingrid
6-3-2018

Fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, neem alleen wel badslippers mee, aangezien de douches wel spekglad zijn

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

R. Jegen
28-2-2018

Ruim opgezet resort waarvan het personeel je echt het gevoel wil geven op vakantie te zijn en het je naar de zin wil maken, zeer uitgebreid en voor elk wat wils eten/buffet het strand direct aan het resort alsmede 2 verwarmde zwembaden, mooie ruim opgezette kamers met mooi sanitair waarbij de bedden voor sommige misschien wat aan de harde kant maar dat is zeer persoonlijk, al met al zeker een aanrader!

Heel leuke vakantie en zeker een aanrader

philip
25-2-2018

Lekker weer en zeer mooi en proper hotel. Het eten was lekker en voor iedereen is er wel wat. Er waren ook elke dag frieten voor wie er zin in heeft. De desserten waren ook zeer lekker! De bediening was super, zowel buiten op het terras als binnen in het restaurant. Aan het zwembad is er om de 30 min. drankbediening tot aan uw ligstoel. In de lobby is er ook een goede bediening van de bars. Het personeel is zeer vriendelijk en animatieteam ook.

Het hotel is ook heel goed bewaakt door verschillende agenten.

Conclusie laat Egypte zeker niet links liggen, in het voorjaar is het de beste optie voor het mooie weer ± 30 graden. Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad, zeker een aanrader!

voor de 8e keer weer geweldig.

Bastian
26-1-2018

een geweldig resort met een geweldige keuken en zeer vriendelijk personeel

Zeer rustig.

Carlos Demets
12-2-2017

Voor ons was het geen probleem dat er maar een 30-tal mensen aanwezig waren waaronder een 10-tal Belgen.Het eten was niet slecht maar wel wat eentonig.Zeer vriendelijk personeel.Mooie tuinen en ruim strand.Meer dan de helft van de winkels in de omgeving gesloten.

Oude reviews (archief)

Erger is onmogelijk

Carla en Dirk
2-11-2015

Dit hotel heeft een prachtige tuin die veel properder is dan het restaurant en de kamers. Deze zijn vuil en vies. Het personeel in het restaurant loopt er erg slordig en vuil bij. Bij het zien van dit alles heb je geen honger meer. Het eten is een dagelijks herhaling van onsmakelijke buffetten, smaakloos en reukloos. Bij aankomst was de kamer niet bruikbaar, wegens gordijnen die omlaag hingen, licht dat niet brandde. Pas na twee uur werd de herstelling uitgevoerd. Het was dan 2 uur 's nachts!!! Elke klacht wordt met de glimlach onthaald, maar we kregen op de duur de indruk dat we werden "uitgelachen". Gelukkig was er onze hostess van van de touroperator, waar wel naar geluisterd werd. Ga hier nooit naartoe, want er zijn erg goede hotels in Sharm el Sheikh.

Erger is onmogelijk!

Carla en Dirk
2-11-2015

Dit hotel heeft een prachtige tuin die veel properder is dan het restaurant en de kamers. Deze zijn vuil en vies. Het personeel in het restaurant loopt er erg slordig en vuil bij. Bij het zien van dit alles heb je geen honger meer. Het eten is een dagelijks herhaling van onsmakelijke buffetten, smaakloos en reukloos. Bij aankomst was de kamer niet bruikbaar, wegens gordijnen die omlaag hingen, licht dat niet brandde. Pas na twee uur werd de herstelling uitgevoerd. Het was dan 2 uur 's nachts!!! Elke klacht wordt met de glimlach onthaald, maar we kregen op de duur de indruk dat we werden "uitgelachen". Gelukkig was er onze hostess van touroperator, waar wel naar geluisterd werd. Ga hier nooit naartoe, want er zijn erg goede hotels in Sharm el Sheikh.

mooi resort

nita shabo
14-9-2015

heel mooi resort ,heel grootte kamer .lekker eten overall schoon

TOP! AANRADER!

Renata
27-8-2015

Super mooi resort,alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten was ook goed en super vriendelijk personeel en goede bediening. Aanrader dus!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jaz Mirabel Beach scoort een 8.57 uit 10 op basis van 231 reviews.