Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°26°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Mirabel Beach voor je op een rij gezet:

232 reviews over Hotel Jaz Mirabel Beach in het Nederlands

Heerlijk prachtig hotel

Nora
22-8-2019

Heerlijk vakantie gehad, animatie was super je hoefde je niet te vervelen, zwembaden prachtig alleen de hygiëne en eten kon wat beter maar al met al een heerlijke vakantie gehad in het jazz mirabel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Dramatisch!!!!

M. Raatgever
7-8-2019

Waar een vakantie voor plezier moet zorgen gingen wij na ons verblijf in Jaz Mirabel met irritaties en een buikgriep naar huis. Slechte hygiëne zowel rondom het zwembad als in de kamer en het restaurant. Lauw eten vieze glazen chloor in het drinkwater wat zogenaamd uit een fles komt. Je wordt gelokt met cocktails die bij de all inclusive deal horen maar dit zijn alles behalve echte cocktails. Hotel aangesproken en zij beloofde ons verbetering maar ook die afspraak zijn zij niet nagekomen. Voor ons een dikke no go!

Gereisd Met partner in juli 2019
Mohamed Ali Jlaiel, Rooms Division Manager, 11-8-2019

Dear Madam,

Greetings from Jaz Mirabel Resort.

We do sincerely apologize that the mentioned points affected your general holiday impression, however we reassure you about the quality of hygiene we have.

Beyond any theory we agree that the case poisoning cannot affect only one guest between 2500 others. Moreover, even zero risk does not exist

anywhere, we would like to inform you that we are applying a very strict food and beverage hygiene and safety system and we are followed strongly and regularly at all levels by the most recognized International organisms.

We understand perfectly your anger and we apologize again that it spoils your holiday whatever the good times you spend.

We strive to provide a higher level of benefits and meet all the expectations of our guest.

Best Regards, Mohamed Ali Jlaiel

Afschuwelijk! Onhygienisch en vol met Russen!!

Y. Sellami
5-8-2019

Gezien de goeie beoordelingen met erg veel enthousiasme dit hotel geboekt. Maar meteen bij aankomst al opgeschrikt door erg onhygienische kamer, haren op veel plekken waaronder in het bed, douchekop vastgeplakt met kauwgom etc. Uit ellende in het restaurant elke dag frites gegeten omdat ander voedsel vaak koud of gewoon niet te eten was. Plassende Russische kindjes langs het zwembad. Na een paar dagen in staat geweest om eerder terug te vliegen. Dit gemeld bij touroperator reisleiding. Zij zouden dit oppakken en samen met het hotel werd verbetering beloofd, waarvan beloftes ook niet na werden gekomen en er nauwelijks verbetering te zien was. Wat ons betreft een absolute afrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Mohamed Ali Jlaiel, Rooms Division Manager, 11-8-2019

Dear Madam,

Greetings from Jaz Mirabel Resort

Thank you for posting your review about your last vacation, however we would never accept any kind of discrimination.

We recognize that the conditions of the room photographed are not acceptable and this room were not ready to be allocated.

Obviously, the continued high occupancy and the strong demand specifically for this room has upset the schedule for their Cleanness and the organization of the housekeeping department.

We would like to inform you that all head of department have scrutinized all of your concerns and immediate actions had been taken especially in Housekeeping and food & beverage.

We sincerely wish to get another opportunity to meet your expectation and earn back your trust.

Best Regards, Mohamed Ali Jlaiel

Traveltroef

Geweldig vriendelijk personeel en resort

Claudia
5-8-2019

Geweldig hotel met super aardig personeel in adults restaurant AMR Elsayed en Mayada , life guard Mohamed S en de altijd vrolijke snelle Mohamed bij de Blue bar en Nada van de guest relationele de geweldige koks van de sea bar Enige wat minder is het animatieteam die alleen Russisch en paar woordjes Italiaans praat en dat het niet duidelijk was waar alles zich bevond plattegrond zou handig zijn En mocht je slecht te been zijn er zijn veel trapjes en van de 76 winkeltjes zijn er maar 20 open en de verkopers erg opdringerig Van de Rest is het een fantastisch resort Gaan zeker nog eens terug

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Mohamed Ali Jlaiel, Rooms Division Manager, 8-8-2019

Greetings from sunny Jaz Mirabel Resort

We are being genuinely grateful that you chose the time and shared a review about your vacation with us, we would like to seize this chance and express our gratitude for your positive comments.

We are at your service to provide you with an exclusive treatment and utmost courtesy to guarantee you a most pleasant stay.

We look forward to welcoming you back Best Regards, Mohamed Ali Jlaiel

Geweldig fijne plek!

Shiara
26-7-2019

Eind juni begin juli samen met een vriendin hier geweest en wat een heerlijke plek! Heel fijn personeel die allemaal erg behulpzaam en zeer respectvol zijn. Bij de zwembaden wordt goed op de veiligheid van iedereen gelet door de lifeguards en het bar personeel is erg attent.

Goede ervaringen met het ‘adults only’ restaurant, eten allemaal zeer goed op smaak en temperatuur.

Management is zeer professioneel en doet er alles aan om echt je naar de zin te maken.

Al met al hebben we een heerlijke week gehad en gaan we hier zeker weer terug komen!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Mohamed Ali Jlaiel, Rooms Division Manager, 8-8-2019

We look forward to welcoming you back Best Regards, Mohamed Ali Jlaiel

Mooi, ruim, hygiënisch, vriendelijk, super bediend

Mina
14-6-2019

Ik verbleef begin juni voor een week in Jaz Mirabel Beach resort. Fantastisch resort ruim, hygiënisch, overal zeer vriendelijk en super bediening en heerlijk vers en gevarieerd keuken. A la Carte restaurant zeker een aanrader. Tuin is een prachtige bloemenzee. Ik was ook bijzonder onder indruk van professioneel management. Al en al heb ik een geweldige vakantie gehad in dit prachtige hotel. Vooral mede door de ober Amr Jamal bij Nakheel (de adults only)restaurant buiten. Zeker voor de herhaling vatbaar.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
General manager, Rooms Division Manager, Sat Jun 22 2019 15:14:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Greetings from sunny Jaz Mirabel Resort

We are being genuinely grateful that you chose the time and shared a review about your vacation here with us, we would like to seize this chance and express our gratitude for your positive comments.

We look forward to welcoming you back again and again. Best Regards, Mohamed Ali Jlaiel

Fam Broich
10-2-2019

Wij hebben een geweldige vacantie gehad in dit prachtige hotel. Vooral mede door Shelley Louise en de ober Rami boven bij de bediening.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
General manager, Rooms Division Manager, Sat Jun 22 2019 15:14:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Conny
29-12-2018

Geweldig hotel,vriendelijk personeel heel behulpzaam eten geweldig geen enkele dag hetzelfde gegeten. Mooie schone grote kamer die iedere dag weer helemaal schoon werd gemaakt. Goed ontvangen bij aankomst bij vraag of ik een kamer met twee aparte bedden kon krijgen werd dit gelijk geregeld.Drankjes altijd koud en altijd het juiste gekregen . Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 5*

Ann
24-11-2018

Domein is groot en mooi. Gezellige bars overal. Kamer ruim en net maar wat ouderwets. Eten, veel hetzelfde, kip, lever, spaghetti, zelfde gepocheerde vis wel lekkere salades. Drank niet ok, cola is pepsi en lauw in restaurant, water in bekers smaken en ruiken naar chloor, zelfde met bier in bekers een chloor geur uit de beker. Als men hier iets over zegt voelt met zich geviseerd en doen ze het voor onze veiligheid.. nog nooit in een hotel water of bier gehad die naar chloor smaakte of rook.. Als je iets bestelt krijg je steeds verkeerde dingen, bv. rode wijn bestellen, krijg je witte, een mojito bestellen krijgen je iets anders, ongelooflijk. A-la-carte is lekker maar in een halfuur heb je er 4-gangen door en mag je gaan. A-la-carte is toch om gezellig te genieten, we hebben dit gemeld en mochten dan terug gaan, toen was het meer op het gemak. Bijna geen Belgen. Mooi hotel maar moet nodig ander management. Buitenrestaurant gezellig maar halfuur voordien er zitten of geen plaats meer, en daar zit je dan een halfuur zonder drank. Zwembad veel zand en bladeren. Wordt niet goed gepoetst rond de zwembaden maar is ook wel groot, maar een emmer water op bepaalde plaatsen gieten en wegtrekken is niet poetsen. Nee voor ons niet meer, liever ander hotel, daar weten ze wat service is en hebben ze heel lekker eten.

Gereisd Met partner in november 2018

Zeker geen 5*

Janssens
5-7-2018

Kamer is groot , airco was stuk daardoor alle kleding en schoenen door nat , duurde tijd voor deze werd gemaakt … werd ook gezegt dat dit aan ons lag zou niet weten hoe maar kom , personeel doet zen best als manager in de buurt is als deze verdwijnt zijn ze constant met gsm bezig niet met de gasten of bediening , lokaale krijgen voorrang op alles , drank flessen in en rond het zwembad bediend door het personeel wat wat niet mag maar zoals ik zei lokaal … zelfs aan het kinderzwembad … dus zeker geen familiehotel … eten is oke maar niet gevarieerd , op 10 dagen niet 1 keer proper lakens gekregen , dit hotel is zeker geen 5 * waard ,

Gereisd Met partner in juni 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Mirabel Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Mirabel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.