Hotel Island View Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Island View Resort voor je op een rij gezet:

496 reviews over Hotel Island View Resort

• 2017
    9Harry Zonneveld03-07-2017

Weer geweldig

2 jaar geleden ook geweest. Alles nog even schoon en netjes verzorgd

Eten van prima kwaliteit

Minder is: soms even in de rij voor dinner

• Oude reviews

8Vergouwen05-08-2013

Zeker nog een keer

Net terug na 8 dagen Island View Resort. Geweldig genoten. Als je van zwemmen, snorkelen en duiken houd, dan is dit een prima locatie. Het rif is ongelooflijk mooi !! De sfeer op het resort is goed. Het personeel doet goed zijn best om alles voor je te regelen. Hier en daar wat fooi geven beïnvloed duidelijk de service. De huisvesting is absoluut geen 5 sterren misschien 3. Voor ons geen punt dit bepaald voor ons niet de vakantievreugde. Iedere dag worden de kamers schoongemaakt . Waar kan je eten en wat, is iets wat je zelf uit moet zoeken. Er zijn 3 restaurants: Italiaans ( zeer goed), Fatima met vlees (goed) en Fatima met vis(goed) en natuurlijk het hoofdgebouw met de buffetten.(goed) Voor de lunch zijn meerdere opties in alle restaurants. De Egyptische alcohol is prima te drinken. Ik ga zeker terug naar Sharm el Sheikh. Ik vind het een aanrader, prijs is wel pittig voor wat je krijgt.

Anders

• 8meneer Dijkhuizen31-07-2013

Mooie ligging ,maar je moet goed ter been zijn.

De kamers zijn oud en de bedden zijn vies en het is er niet zo schoon .

• 8yves03-08-2012

toffe vakantie met ons tweeen

kamer wel wat verouderd,service heel goed,ongelooflijk uitzicht,mooie tuin,algemeen is het hotel wel aan een renovatie toe maar toch wij gaan zeker terug,het was een heel goede en ontspannende vakantie

• 7Nattie17-05-2012

Ideale Last Minute

De prachtige tuinen zijn zeer mooi verzorgd en de accommodaties zijn proper. Een prachtig uitzicht op de baai waar ook gesnorkeld kan worden. Bij het buitengaan van het hotel onmiddellijk in een leuke buurt met winkeltjes en drankgelegenheden. Voor deze last-minute vakantie waren we alles behalve veeleisend en blij dat we er een weekje tussenuit waren. Over het eten in het hoofdrestaurant valt niet op te scheppen maar we hebben zeker geen honger geleden. De uitgehongerde "Russen" moet je erbij nemen en dat went wel na enkele dagen. De kamers zijn verouderd maar proper en duidelijk veel gebruikt wat vooral te zien is aan de badkamer. Een plekje aan het strand was 's ochtens moeilijk te vinden maar in de namiddag kwamen er wel enkele ligstoelen vrij. De animatie van het hotel zelf was matig maar de Experience animatie maakte dat zeker goed. Voor ons een ontspannende vakantie met veel zon, zee en strand!

• 7jaco van den dungen04-03-2012

dit nooit meer

we hadden ultra all inclusive, een mooie benaming maar zonder enige inhoud minibar, 3 blikjes fris per week en 2 flesjes water per dag ruime kamers, zitkamer met aangrenzende slaapkamer met redelijke badkamer personeel/bediening, erg vriendelijk en zeer behulpzaam... hiervoor dient wel betaald te worden voor een Euro/dollar doet men alles het eten, viel ontzettend tegen, weinig keus, heel veel groenten in elk denkbare vorm en uitvoering. Vlees in mondjesmaat, vis en kip uitsluitend in voorverwarmde bakken veel gastenen wie eerst komt die eerst maalt, van de Russen verlies je het altijd. Service vanuit het hotel viel heel erg tegen, voor alles moet flink betaald worden, de gebruikelijke tarieven zijn niet mis, bijv. kies je voor een late outcheck, bijv. 4 uur ipv 12 uur, kosten 50 US dollar, geen gratis WIFI, tarief voor internet en WIFI 5 US dollar voor 30 min

• 9henk en jeannette26-02-2012

super hotel aanrader

zijn net terug en zijn zeer tevreden mooi aangelegen resort ruime kamers erg schoon het uitzicht is erg afwisselend er zijn mooie winkels vlakbij het personeel is erg vriendelijk en staan gelijk voor je klaar een fooitje word er gewaardeerd ze weten gewoon niet wat ze voor je doen moeten, de prijs kwaliteid vonden wij dik in orde het restaurant is goed verzorgd en voldoende variatie de mensen die daar over zeuren eten thuis zeker altijd culininair. de kamers worden elke dag schoongemaakt de meubels zijn wel aan vervanging toe maar voldoende wij komen zeker turug

• 4ingrid V18-02-2012

over geboekt ander hotel.

Kamer erg aan vervanging toe vies en veel stuk in badkamer valt alles uit de muur in bad je wassen hou niet een inloop stang vast want dan is hij stuk uit de muur. Dit was ook bij de 2e kamer na ruilen. Bank en stoelen zakken door.Klacht van viesen kamer dan spuiten ze met dertol dus dan kan je niet meer slapen van de lucht. Overal eten oud maar ook koud dus eet alleen wat ze net klaar maken of vraag vers. We zijn hier 2 jaar geleden geweest toen was het veel beter . Naar ander hotel over ge boekt met flink bij betalen.

• 5GlennL05-01-2012

nooit meer!!!!

slechtste hotel ooit gehad. totaal niet proper, verouderde kamers met het gevolg dat alles stuk was, schimmel in de badkamer , vuil bedlaken, vuile gordijnen,... eten was zeer eentonig en niet lekker en met gevolg dat je er ook nog eens ziek van bent. het beste was het koraalrif. drank was ook niet te drinken

Met vrienden

• 9hermanbuiten05-12-2011

Prachtig Resort

Om kennis te maken met Egypte als plek onder de zon was dit wel een zeer aangename plek om te vertoeven. Buiten het main restaurant kon je nog terecht in een Italiaans en een visrestaurant mits tijdige reservering en zonder toeslag te betalen. Hier werd men extra in de watten gelegd. Opmerking i.v.m. zuiverheid werd binnen de vijf minuten verholpen bij aankomst in onze "junior suite". Kleinere opmerkingen werden in een handomdraai verholpen. Heb wel gemerkt dat boosheid de snelheid van handelen zeker niet ten goede komt, rustig blijven is de boodschap en we zijn toch op vakantie om tot rust te komen niet waar. (Dit laatste heb ik ook maar geleerd van mijn dochter die mij vergezelde) Snorkelen à volonté vlak aan het strand van het hotel. Aanbieders van uitstapjes, massage enz. leren negeren indien geen interesse. Gaan kijken in alle naburige hotels en heb er geen betere gezien, wat betreft eerste indruk van omgeving binnen de resorts en de restaurants. Gaan zeker terug met touroperator

Met oudere kinderen

5 tips over Hotel Island View Resort

• Dirk, 07-11-2011

Pyramid Dyving center aanwezig in het hotel organiseren boottochten om te snorkelen. ganse dag maximum 20 personen, drie stopplaaten om te snorkelen, lekker relaxen en lekker eten aan boord, aanrader. prijs 35 euro pp en 20 euro voor kinderen.

• Vergouwen, 05-08-2013

SOHO is een zeer mooie winkelstraat. Erg leuk om te bezoeken. Bij de italiaan zeker een hoofdgerecht bestellen Vis of steak geweldig kip vond ik wat gewoontjes. Bij Fatima vlees de mixed Grill een aanrader. Wij hebben geen excursies gedaan, lekker uitgerust

• yves, 03-08-2012

zeker geen ijs in je drank laten doen

18 vragen over Hotel Island View Resort

• Maayke van Giersbergen, 13-11-2014

Waarom kan ik niet naar luchthaven Sharm vliegen??

Wij gaan al jaren naar dit resort. Bevalt erg goed. Afgelopen zomer x overgeslagen vanwege de onrust. Willen nu met de kerstvakantie gaan. Maar ik kan ineens niet meer naar luchthaven Sharm Vliegen??? Lijkt niet meer te bestaan? Wat is er aan de hand en kunnen wij nog wel naar deze vakantielokatie?

• ikhebeennaam, 24-02-2014

Wel of niet veilig

Wij gaan in Juni naar dit resort, nu ontstaan door alle media perikelen twijfels. Heeft iemand enig idee of het hier veilig is?

bianca, 16-03-2014

wij gaan in juli als het vrij gegeven wordt gaan we ik weet niet hoe het er nu voor staat hou het ook niet bij fijne vakantie

Marijke, 03-04-2014

Als het niet veilig is, worden de reizen alsnog geannuleerd door de touroperator en kun je omboeken. Vorig jaar in Hurgada gezeten met de onrusten. Toen wel een paar dagen onzekerheid gehad omdat we geen informatie van Neckermann kregen. Avondklok was er en het was beter het hotel niet uit te gaan. We zijn wel toen met een taxi naar El Gouna geweest, daar was niets aan de hand. De hotels zijn erg groot en waarschijnlijk merk je er niet veel van behalve dat er minder toeristen zijn. Maar dit alles als er geen negatief reisadvies blijft zoals nu het geval is tot half mei. Als je kunt en mag reizen, hoef je niet bang te zijn.

• Ineke vd Stel, 18-01-2014

strand en glazen

wij willen in juni naar dit hotel, hoe is het rif en het strand? en worden drankjes geserveerd in witte plastic bekertjes of kunsstof glazen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Duits, Fast food, Internationaal, Italiaans, Oosters, Regionaal, Russisch, Steaks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages