Hotel Island Garden Resort

Hotel Island Garden Resortsterstersterster

7.8Goed

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Island Garden Resort voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

309 reviews over Hotel Island Garden Resort

• 7marijke07-10-2013

Ligt er maar net aan wat je wilt

De ontvangst bij dit hotel was erg gastvrij. We kregen direct wat drinken en warme doekjes. We hadden een mooie kamer, uitzicht op heb zwembad (dat hebben bijna alles kamers). De kamer werd elke dag goed schoongemaakt en de schoonmakers maken ook nog leuke handdoekpoppen.

Het eten in dit hotel was vreselijk. Om 19u opent het buffet en staat er een rij van hier tot tokio. Iedere dag was er een ander thema qua eten maar alles smaakte hetzelfde en was gewoon vies. Het eten bij het zwembad was wel prima. Gewoon n hamburger of pizza en patat dus dat was wel prima. Het ontbijt was ook wel oke.

Het personeel is vriendelijk tegen iedereen. Tegenvaller was dat je in dit hotel niet aan het strand zit terwijl dat wel wordt verteld. Je kunt met bus (of lopend want het is heel dichtbij) naar een ander hotel wat wel aan het stand zit.

Dicht bij het hotel is een heel gezellig winkelcentrum, daar hebben wij dan ook iedere avond gezeten.

Ik vond t, op t eten na, prima te doen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 5Judith20-07-2013

Geen aanrader als je komt voor rust en relaxing

Afgelopen week zijn wij een week naar Island Garden Resort geweest.

De voor- en nadelen op een rijtje. Voordelen: - Goede shuttlebus verbinding naar het strand - Vriendelijk personeel - Huisrif voor het hotel om te duiken en te snorkelen

Nadelen: - Veel Russen - Lange rijen voor het restaurant en vervolgens voor het eten - Veel geluidsoverlast van de muziek - Verouderde kamers (niet schoon) - Eten is slecht

Ik zou dit hotel niet aanraden. Het eten is slecht en alles is verouderd daarnaast er niet ingespeeld op de grote hoeveelheid mensen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Wilma en Wim Harrie en Hennie13-03-2012

Het was geweldig.............

Het was geweldig, hebben volop genoten. Eten was goed de medewerkers super. Kamers zijn wat verouderd maar netjes schoon, het animatieteam was leuk ool de poolboys waren zeer aardig. Tip; Bezoek de kunstschilder eens bij het zwembad, hij maakt mooi werlk en zijn werk is te koop. Wij hebben in iedergeval een mooie jerinnering bij hem gekocht.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 4mark26-02-2012

Enkel personeel verdient de sterren ...

Verschrikkelijk onderkomen complex ... Geen enkel slot op de deur was nog treffelijk in orde. Ook het plafond van de badkamer lag er deels uit ... Echt geen sterren waard ... Ook geen muskieten-machinetje in de muur ... Moest je dus nog dezelfde avond gaan kopen, dus aan een veel te dure prijs, maar toch content dat ge het in de buurt kon krijgen, anders hadden we leuke beetjes gehad. Het eten is ook niet al te denderend. Wel zijn de italiaan en de barbecue (1 keer te krijgen per bezoek) een aanrader. En ook het pasta-standje in het restaurant is leuk en lekker. Maar voor de kwaliteit van het eten voor de rest was pover.
    Je mag gebruik maken van de service van het Sunrise View resort, maar vergeet vooraf niet je bonnetjes voor de all-in te vragen aan de receptie. 1 groot pluspunt: het personeel. Hierdoor krijg je toch nog een beetje vakantiegevoel. Overal zeer vriendelijk, zeer behulpzaam, zeer dankbaar.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Nieke02-02-2012

zeer tevreden

Sunrise Island Garden Resort is een fijn hotel, het zwembad was heerlijk warm en het personeel van het zwembad tip top. wij zijn in december 2011 geweest. klopt inderdaad dat het bar en restaurant personeel niet overmatig vriendelijk is, maar andere maken dat dan weer goed. Ik was hier alleen als vrouw met mijn kids van 15-17 jaar...die waren in de wolken en het eten vonden wij allen supppppppper. De drie kg bij thuiskomst waren het bewijs. De kamer is proper, de badkamer helaas wat aan de kleine kant. maar steeds alle momenten van de dag overheerlijk warm douche water het enige "ongeloofliujke" min punt wat niemand hier vermeld is : DE RUSSEN !!!! 99 % ik heb me hierdoor niet laten ontmoedigen, anders was dit hotel een 10/10 geweest, zo hebben wij het naar ons zin gehad !!!! De beachbar ws ook zeker niet dat, maar er ziijn er vele andere die je kan bezoeken, waar je dan wel moet voor betalen. HET WAS EEN SUPPPPER VAKANTIE

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 0jo31-10-2011

nooit meer

dit hotel heeft allemaal verouderde kamers, badkamers zeer zeer smerig, verder zijn alle sanitaire voorziening oud en vies

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8R.Terpstra25-10-2011

zeker om terug te gaan

Beslist geen verkeerd hotel. Prijs/kwaliteit is zeker goed te noemen.De kamers zijn echter zeer, zeer sober. Eten, service en schoonmaak prima. Voor kinderen uiterst vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 7Vera30-09-2011

Prijs-kwalitiet niet slecht.

Oa kamers zijn zeker voor verbetering vatbaar. Misschien buffet een beetje meer variëren.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Julie & Joni13-09-2011

Fantastische reis!!!!

We hebben zalig genoten van onze reis in het Sunrise Island Garden Resort!! Het animatieteam is super en we hebben de tofste reis van ons leven gehad! We keren zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9jack bakker12-09-2011

prachtig hotel met heerlijk zwembad

voor deze prijs een fantastische vakantie gehad.de winkeltjes bij het het hotel,vooral het supermarktje en het winkeltje van oscar(schilderijtjes) zijn heel leuk. Heeel vriendelijk en behulpzaam personeel,mooie kamers.ondanks de ligging absoluut geen last van vliegtuigen.ik snap werkelijk niet hoe iemand kan klagen over dit hotel,het kan natuurlijk altijd beter maar wij gaan zeker nog een keer terug. wees wel op je hoede met het kopen van spullen,je betaald nl altijd teveel,maar daar kunnen ze in het hotel niks aan doen.ook hebben mijn vrouw en ik heerlijk gesnorkelt echt prachtig om te zien

Gereisd met partner in september 2011

3 tips over Hotel Island Garden Resort

• Nieke, 02-02-2012

De kapper en het papyrus winkeltje. zijn Egyptenaren die je Sharm El Sheik "echt" leren kennen zoals het hoort, en niet alleen de toeristische plaaten. Ze zijn eerlijk en enorm gastvrij zonder je te rippen en de kapper is de beste die ik al ooit heb leren kennen.

• marijke, 07-10-2013

Snokelen! Boek dit via je reisorganisator en niet via de mensen die rondlopen bij het hotel.

• mark, 26-02-2012

ga geld wisselen in het hsbc-kantoortje, aan het einde van de schone boulevard (als je hotel uitbent, naar rechts en dan naar rechts en dan helemaal achteraan, in de mooie straat, achteraan). Geeft een betere koers, en geeft ook het volledige bedrag (apparaten geven 150 EPond voor20€, that's it)

3 vragen over Hotel Island Garden Resort

• J.K, 04-07-2011

Wie gaan er nog meer

Hallo,

Wij vertrekken morgen voor de 5e keer naar egypte. Deze keer voor het eerst in dit hotel. Wij vragen ons af of er nog meer mensen met kinderen in dezelfde periode gaan. Onze kinderen zijn een meisje van 11 en een jongen van 10.

Hoor het graag.

gr. j.k.

mario, 07-02-2012

hej, ik was net wat te snel met versturen lk lees nu dat je al bent geweest, dus nu de logische vraag hoe was het hoe is het strand (direct diep of aflopend zodat de kleine er zandkasteeltjes kunnen bouwen Is er een klein centrumpje voor eventueel een potje bier of een ijsje te kopen en weet jij hoe de kamers met tussendeur zijn en waar ze liggen op het complex alvast bedankt gr mario

mario jeurissen, 07-02-2012

wij gaan van 19-7 tot02-08 2012 met drie jongens van 6 9 en 10 jaar ook wij hebben veel vragen Weet jij al iets laat mij dit dan ook weten op [email protected] en misschien zien we ons dan wel gr mario

• poosterwijck, 02-07-2011

kamers

hallo wie is er pas nog geweest en weet of de kamers gerenoveerd/opgeknapt zijn wij gaan de 26e juli heeft er nog iemand een tip of suggestie??? evt. wat is de beste kant waar je een kamer kan hebben

jo, 31-10-2011

zeker niet gerenoveerd. Vies en oud

mario, 07-02-2012

hej, ik las dat jullie in sunrise garden zijn geweest. wij gaan as zomer in juli met drie kids van 6 9 en 10 jaar kun je mij een aantal dingen vertellen zoals hoe zij de kamers met tussendeur en waar liggen ze op het complex hoe is het strand is het meteen diep of loopt het mooi af zodat de kleine er zandkasteeltjes kan bouwen en heb je verder nog tips mbt eten excursies en andere leuke dingen voor de kids alvast bedankt voor je eventuele reactie mvgr marop

• roos van oosterwijck, 18-06-2011

kleding

hallo wie weet of de heren een lange broek met shirt aan moeten tijdens het avond eten

mario, 07-02-2012

paola, ik lees net dat jij geweest ben en wij moeten nog gaan as zomer nu vraag ik mij het volgende af wij gaan met drie kids hoe is het strand meteen diep of aflopen zodat de kleine er leuk kan spelen en heb je verder nog tips alvast bedankt gr mario

poosterwijck, 23-06-2011

bedankt voor het antwoord is mijn man erg blij mee, gewoon een korte broek en shirt, gr. roos

paola, 23-06-2011

erg fijn hotel bediening is erg aardig,en wat betreft u kleding korte broek met een t shirt mag gewoon

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages