Géén boekingskosten

Boek met Zoover

169 Reviews over Iberotel Palace

• 10Lena De Witte28-01-2019

Super vakantie!

Wij hebben een super vakantie gehad. Mensen die dit een slecht cijfer geven, zijn erg kritisch. Super service! Nog nergens betere service gekregen. Zowel de receptie ( Ibrahim Amr) als in het restaurant, aan de bar,de schoonmaakdienst , organisatoren voor trips... behandelt zoals de koning en koningin! Alles was kraaknet. Mooi resort. Het eten kon iets gevarieerder en vond ik zelf geen 5 sterren waard. Het was wel gewoon oké. De coctails waren heel lekker. Ook de liging is super.

• 1Jill31-10-2018

Ik weet het niet

Het hotel is nu volledig bezet door Oekraïners en mss een 5 % nog met Europeanen. Het is voorbij met topklasse van een paar jaar geleden. Voor de ene is dit hotel top,voor de ander is het minder. Nu voor mij is het minder, het eten is lauw en van mindere kwaliteit. Handdoekjes leggen moet je zeker voor zes uur aanwezig zijn Voor deze prijs dat we betalen is er zeker veel beter op de reismarkt Lees goed de reviews over dit hotel en bezint voor u dit hotel boekt

• 9Kaily05-10-2018

Geweldig, we komen zeker nog een keer terug.

1 woord Waauw!! Wat een geweldig hotel, we werden helemaal in de watten gelegd. We kwamen savonds half 11 bij ons hotel, we werden vriendelijk ontvangen door het lobby personeel. Alles werd uitgelegd en kregen een plattegrond mee, we werden naar onze kamer geleid en deden de deur open en daar begon onze geweldige vakantie!! Het was een grote mooie kamer, minibar, voldoende handdoeken, grote badkamer en elke dag werd je kamer goed schoongemaakt door Mohammed. Ze hadden 4 restaurants met 2 a la card en 2 buffet restaurants waarvan één 18+ restaurant. Het eten was echt goed, bij alle restaurants veel keuze en veel afwisseling. Alle dagen werd er wel iets voor je neus klaar gemaakt, vis, kip, pasta, omelet, wafels, pannekoek het was heerlijk! Ze hadden 3 barren, bij de beachbar konden we ook nog eten tussen 1 en half 6 savonds, vers fruit, koekjes, broodjes, pizza, koffie allerlei en heerlijke drAnken. Ook had het hotel een geweldig huisrif

• 9carlo rietveldt22-09-2018

Heerlijk rustig hotel, schoon en netjes en nette kamers. eten gevarieerd en elke dag live muziek. Mooi strand direct aan het hotel en de mensen super vriendelijk. Gaan zeker nog een keer terug.

• 10Vancraybex29-09-2015

Fantastisch !!!!

Alles was perfect in orde. De kamers waren heel goed onderhouden. Zeer lekker eten...variatie genoeg. Zeer vriendelijk personeel. Als alles meevalt gaan we er volgend jaar zeker terug. Kortom....deze vakantie was perfect.

• 7Maureen17-08-2015

Voor wie van rust houdt.

Ontvangst was geweldig! Personeel is erg vriendelijk. Kamer goed en netjes. Jammer dat er in de tijd dat wij er waren geen plekje bij het zwembad te krijgen is (onder een parasol, wat wel nodig is bij 40+ graden) de handdoeken werden 's nachts (!) al neergelegd. Maar op het strand was altijd een plekje te vinden. Eten was goed. Aanrader is Naama Bay, klein stukje met de taxi en leuker dan de Old Market. Gezellig!

• 10R. Harelbeke21-06-2015

fantastisch

Heel rustig en proper hotel , het eten was zeer lekker en de kamer ook heel netjes. Zeer vriendelijk personeel en ook de barman Hassan was zeker voor een grapje te vinden. In september ga ik terug..

• 7Hella25-05-2015

Geen aanrader

Foto's zijn schijn. Het eten vond ik niet lekker, ik eet alles maar dit vond ik niet lekker veel keuzes maar alles is met saus. Bv. kip met saus vlees met saus ect. Door dat het 40 graden is wil je bv. vis eten lichte dingen. Ik had het idee dat de personeel te veel op je let. Kamers zijn oud op de foto zag het er mooi uit dus niet. Het leek alsof in een bejaardentehuis logeerde zoveel oudjes. Geloof me dit is geen aanrader sorry zou het een 3 sterren geven, zwembad en strand zijn mooi.

• 9caroline van tyghem08-05-2015

Eten beste in Egypte

hallo we zijn nu al een maand terug uit dit fantastisch hotel,service heel goed,iets ouder hotel maar zeker niets stuk,alles tiptop,wel iets rustiger publiek maar dat zoeken wij dan ook,wel vroeg opstaan als je plaats aan zwembad ligt waar je ganse dag zon hebt,ook gezang is storend maar dat weet je als je naar egypte gaat,ik vond het ook enorm net hotel en super super lekker om buffet te gaan eten,we hebben al verschillende vijf sterren in Dominicaanse,egypte,turkije gedaan maar qua eten beste van het beste,heel internationale keuken ook,top

• 9Kerbusch23-02-2015

Een aanrader

Mooi proper hotel, direct aan het aflopende strand gelegen. Er waren meer dan voldoende ligbedden op het strand. Overal vriendelijke bediening en lekker eten. Animatie is afgestemd op een rustiger publiek. De aanbieders van excursies of wellness zijn niet opdringerig zoals in sommige andere hotels. Het hotel ligt dicht bij de oude stad. Wij hadden wel oordopjes meegebracht om 's morgens niet gewekt te worden als men tot het gebed roept. Zeker voor herhaling vatbaar

Hotel Iberotel Palace info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)