Hotel Iberotel Il Mercato

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Il Mercato voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Iberotel Il Mercato in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super vakantie

patricia
30-8-2012

Dit hotel is echt een hotel boven verwachting.

Het eten is fantastisch slechts 1 dag buitenhuis gegeten ivm. Engels menu (flauw en geen smaak). Maar wees gerust rondom het hotel ligt een centrum waar je KFC, MC donalds,Pizza Hut,Hardy's en de starbucks kunt vinden .Er zijn twee stranden,1 strand is zand met water, het ander strand is zee met vissen en coraal.Wij vonden het zandstrand fijner, omdat je dan lekker kunt dobberen + eten en drinken zijn all inclusief. Het personeel is heel vriendelijk,er zijn ruime zwembaden en genoeg bedjes.

In Sharm is genoeg te doen, maar op het dak van het Hotel is er elke avond wat te doen. 1 tip drink geen alcohol in Egypte ivm. de andere normen dan Europa, het wordt niet goed gedestilleerd. Dus ziek word je van de alcohol en niet van het eten!!! veel is Biologisch.

Is er iets aan de hand,vraag dan naar Ahmed of Aziz, deze helpen jullie meteen. De kamers zijn netjes en voor kinderen is het in het hotel ook leuk. Wij hebben genoten en gaan snel weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberotel Il Mercato in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberotel Il Mercato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberotel Il Mercato scoort een 6.75 uit 10 op basis van 3 reviews.