Hotel Hyatt Regency

• Sauna

80 reviews over Hotel Hyatt Regency

• 9HUYS DIETER22-03-2013

keren zeker nog terug

derde maal in Haytt 2003 -2007 -2013 Blijkbaar heeft alles een likje verf gekregen en wat stuk was gerepareerd keukens zijn nog altijd top/ kamers proper en bediening uitstekend

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Koen Demeyere27-12-2012

Opgelet met de omschrijving vol pension. Je krijgt een budget waar je niet over mag. Zeker en vast je rekening checken. De mijne was voor minstens de helft fout. Men boekt eerst de volle prijzen en brengt dan het budget 'vol pension' in mindering. Zeer vriendelijk personeel maar kent slechts 4 Engelse woorden wat voor een vijfsterrenhotel ongepast is. Slechts 25 % van het hotel was volzet; kan te maken hebben met de politieke onstabiliteit. Kortom geen slecht hotel maar nu ook niet om te zeggen dat ik er volgend jaar terug ga. Ik miste er iets.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 10Wanten Jan16-08-2011

Prachtige vakantie

Prachtig hotel , super vriendelijk personeel , helemaal niet opdringerig. Lekker eten , prachtig rif. Kortom een aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Chris14-01-2011

Een heerlijke vakantie!

Een heerlijke vakantie gehad. Een fantastisch hotel!!! Heel vriendelijk, je wordt als een koning behandeld. Heel lekker eten, heel veel keuze, 10 dagen geweest en geen 2 keer hetzelfde gegeten. Binnen of buiten eten? geen probleem! buiten kreeg je een verwarming aan je tafel.Voor de rest was ALLES even proper, het zwembad de tuin. Als je iets wil zeggen of afkeuren, dan kon je zeggen dat het huisje een beetje verouderd was. Ja, dat is ook het enige. Of het duur was? ja! misschien wel. Maar het was zeker de moeite waard. Wij gaan in december in ieder geval terug en dan kunnen we hopenlijk gaan snorkelen, want dat hebben we niet kunnen doen. Zou niet opgegeten willen worden door een haai. Maar dat probleem zou opgelost zijn nu. Kortom: het een een echte aanrader!

Gereisd met partner in december 2010

• 9Ilse14-11-2010

Super luxe hotel!!!

Prachtig hotel Super vriendelijk personeel Het eten is zeer lekker Het buitenpleintje met de verschillende restaurantjes is een echte aanrader! Ruime & propere kamers

Gereisd met partner in februari 2007

• 9Bart04-04-2010

fantastiche ligging

Het Hyatt is zonder meer een hotel met een fantastische ligging aan een mooi huis rif. Het Hyatt kan qua service en kwaliteit niet worden vergelegen met het Four Seasons, maar ondanks dit hebben we hier een prima verblijf gehad. De kamer, regency suit, is behoorlijk groot, maar het interieur is aan vervang toe. Dezelfde indruk krijg je ook bij het resort, het ziet er allemaal prima uit, maar hier en daar moet er nodig wat onderhoud verricht worden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9S02-03-2010

Toch maar niet meer..

Goed hotel met prachtig aangelegde zwembaden. "Pleintje" met restaurants is erg leuk. Ontbijt is zeer goed met veel keuze uit alle smaken verse sap. Kamers groot en schoon. Russen met betaalde dames hebben hier de overhand, niet een gezelschap waar ik me erg thuis bij voel.

Gereisd met vrienden in maart 2004

• 9Fam. Winter10-02-2010

Geweldig Hotel op prachtige locatie

Een aantal jaren met z'n tweeen heen geweest. Hebben enorm genoten van het hotel en de algemene entourage. Prachtige zwembaden en een heel leuk huisrif om op te duiken. Zwemmen in zee is wat lastiger omdat je eerst een afgezet stuk koraal over moet.

Het ontbijt is echt top. Alles in overvloed aanwezig en met zorg bereid. Niets dan lof. Prijs was, toen wij gingen ook nog wel te doen maar zal nu wel veel duurder zijn geworden. Liggen t.o.v. het centrum is ook okay. Wij gingen bijna iedere avond naar Sharm om wat te eten.

Duiken in deze regio is natuurlijk schitterend. Veel gezien. Van de reuze schildpad tot een white tip haai.

Al met al een zeer geslaagde vakantie en zou graag nog eens terug gaan.....

Gereisd met partner in september 2001

• 9L.H.Prüst26-10-2009

een aanrader voor families met jonge kinderen

luxe hotel,mooie kamers. maar niet stijf. Goede service ..variaties van restaurants met zeer schappelijke prijzen. ruim voldoende ligplaatsen bij de vele zwembaden.Lekkere douche in de kamer en genoeg handoeken.Leuke opzet van dit grote hotel waardoor meer een leuk dorps idee ontstaat. Duidelijk goed aanwezig vlot profesioneel management. Perfekte opvang voor de kinderen in de kidsklub. Geweldige babysits en niet te duur !! De Regency club is een aanrader !!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 8wendy06-10-2009

te duur !

hier betaal je alleen de ligging, service en het eten dit was gewoon top, maar het hotel is aan vernieuwing toe, hiervoor mochten wel enkele euro's in mindering worden gebracht, zeker geen 5° meer waard, wel mooie ligging, ver van drukke toerisme, zeker aanraden als je geen blankenberge wil, en mooie zwembaden, grote kamers maar je mag niet in de details kijken, veel kapot, oud, versleten. de rekening was duur en hadden er iets meer van verwacht voor die prijs want ook ter plaatse is het duur, opletten met halfo/volpension dit is met een limiet, wijn ook heel duur, zelfs water, 2 euro voor klein flesje, maar niet ver heb je winkeltjes waar 6x2L ook maar 2 euro is, wel aan te raden voor rust, lservice en ekker eten maar niet voor luxe, probeer een promotie te krijgen.

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Hyatt Regency info