Hotel Hilton Waterfalls Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Waterfalls Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• 8K Zwitserloot-Ubbink09-05-2008

Prachtig koraal voor de deur, goed beschermd door twee drijvende jetties. Prachtig hotel, maar beetje onderhoud is wel nodig. Bij ons lieten de voegen in de kamer los, dat loopt niet zo lekker op blote voeten. Het eten was wel oke, maar erg eentonig. Niks speciaals.

• 7A.V. Savchev22-04-2008

At first we were placed in a room next to a construction work so we couldn't sleep for two nights until we asked to move to another room (we had to pay extra). Very low service quality, the wake up call is never on time. We were called at 2.30 am instead of a 3.30am.

• 9Wil Looijschelder12-04-2008

Voor de tweede keer in dit hotel geweest, prima hotel vriendelijke mensen,zeer attent. Kamer ruim en schoon. Eten goed dus niets dan lof. Heerlijke betaalbare lunchbroodjes op het strand of aan het zwembad. Je kunt naar de winkeltjes en terrasjes vlakbij lopen. en ook naar de vuurtoren als je links de weg uitloopt. Je kunt deze beklimmen en heb dan een zeer mooi uitzicht. Ik ga in Oktober weer terug.

• 9karin en viola28-02-2008

Een fantastisch mooi hotel, prachtig gelegen met alle kamers uitzicht op de Rode zee. Heel vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje. De service op de kamer was niet altijd even goed in orde, zoals aanvullen van de minibar (water) en schone handdoeken. Het eten zowel 's morgens als 's avonds was prima. Veel keus, dus voor elk wat wils. Lunchen op het terras bij het zwembad is een aanrader. Erg veel Russen, geen prettige mensen, maar zorgen wel voor veel kijkplezier! Een bezoek aan de Old market mag je beslist niet overslaan. Prijs/kwaliteit: prima Mijn vriendin en ik hebben deze week een supervakantie gehad. Voor herhaling vatbaar

Met vrienden

• 8Linda12-02-2008

supermooi hotel!!!! jammer dat t niet in t leuke naam bay lag en de taxi was ook nog wel 10 min en ongev 15 euro retour, de mensen waren erg aardig, we waren wel de enige nederlanders dat was wel jammer, veel russen en dat vind ik vrij onbeschofte mensen, er was savonds weinig te doen, t eten was wel lekker maar elke avond t zelfde.

• 8Rob08-02-2008

fantatisch hotel, zeer vriendelijk personeel niets was hun teveel. eten was prima en ruim voldoende.

Familie

• 7A.C. van Toorn05-02-2008

Ons transport van het vliegveld naar het hotel duurde 3.5 uur. Service; bij de receptie stond een man die echt niet behulpzaam was, had er geen zin in. We zouden de volgende dag om 18.30 naar het vliegtuig gaan en wilde langer op onze kamer blijven, was bij hem niet mogelijk. Later is het bij een ander wel gelukt. Ook als we ruimschoots de gelegenheid hadden gegeven om onze kamer schoon te maken en nadat we terug waren van het strand na(15.30) deden we de kaart van niet storen op de deur, vanwegen douche of bad maar dat werd niet gedaan ze klopte of belde gewoon, wanneer ze dat konden komen doen. Eten werd door jullie met een 8.9 beoordeelt wat voor ons doorslaggevend was, maar voor Nederlandse begrippen is het dat zeker niet, volgens ons lig de 5 die we hiervoor geven, zeker wat betreft diner, dichter in de beurt. We hebben van de 14 keer dat we mochten dineren 6 keer gebruik gemaakt waarvan 1 keer redelijk gegeten. Het hotel zouden we nog wel boeken maar alleen met ontbijt.

• 9J.J.L.W. Putters21-12-2007

Mooi en groot complex. Veel russen, je kijkt je ogen uit!!

• 10W.M. Schenderling/ M.M.C. Alferink22-11-2007

Een fantastisch hotel met geweldige kamers en verschrikkelijk lief personeel. Al deze zaken hebben er aan bijgedragen dat we een van de mooiste vakanties hebben gehad die we ons kunnen herinneren. Geweldig eten met verschrikkelijk veel variatie, dus voor ieder wat wils. Grote kamers die door geweldige mensen worden schoongemaakt. Bij het zwembad de hele dag personeel die voor je willen zorgen. Alleen het kleine strandje is wat jammer maar dat wordt goed gemaakt door het waanzinnige zwembad. Ook de ligging van het hotel, vlak bij the old market, en een nieuw centrum(wordt nog afgebouwd) is helemaal leuk. We gaan zeker terug naar dit geweldige hotel.

• 7J.Tuijt16-08-2007

Ruime kamers,vriendelijk en hulpvaardig personeel.Wij geven aan het begin van ons verblijf fooi en dan gem. om de 2 dagen en dat blijkt goed voor de motivatie te zijn.Er was niet zoveel strand als beschreven,maar wel genoeg terrassen en zwembaden met ligbedjes + handdoekenservice.Het ontbijt is goed en het avondeten voor elk wat wils.Topper is hun patisserie,heel lekker gebak.Op ong.400 meter lopen van hotel een klein winkelcentrum,waar je terecht kunt voor al je souvenirs.Zeerif en pier geweldig voor snorkelaars.Geen last van de vele Russen gehad,wel leuk om te zien hoe de vrouwen elkaar lopen af te troeven met uiterlijk vertoon.Verblijf voor 1 week vanaf 13-03-2007

5 tips over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• mooiplantje, 17-11-2013

Lekker bij Ras Mohammed snorkelen!

• chantal Janssen, 04-01-2013

veel last gehad aan het zwembad vd heren die excursies, massages etc willen verkopen.aan het zwembad kun je bordje aan je parasool hangen zodat de verkopers je niet lastig vallen.

• Bianca, 18-07-2012

Leg om acht uur 's morgens je handdoek vast neer wil je een leuk plekje hebben bij je favoriete zwembad

1 vraag over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• C., 06-07-2012

Transfer & Wi-Fi

Weet iemand hoelang de transfer vanaf het vliegveld is? Ergens bekend wat de prijzen van de excursies zijn? En wat zijn de wi-fi mogelijkheden in het hotel? Alvast bedankt!

chantal Janssen, 04-01-2013

transfer is eigenlijk 20 min, maar de bus doet er 3,5 uur over. neem een taxi naar het hotel. excursie worden allemaal in euros berekend. naar Cairo is 200 euro en naar Petra = 280 euro. andere excuries zoals duiken etc = 100 euro st catharina klooster = 55 euro

de prijzen zijn pp

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk